Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden kropassa ei ole mitään kaunista?

Vierailija
13.08.2023 |

Mussa on rumaa kaikki, päästä varpaisiin. Ykkössijalla kuitenkin valtavan pitkä selkä, jonka päässä matalalla roikkuva minipeppu ja naurettavan lyhyet jalat.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on siittä silmästä/katsojasta kiinni. Sori nyt vaan kun tulen valitusketjuun kertomaan, että ihminen voi tietoisesti vaikuttaa siihen millä tavoin haluaa asiat nähdä. Toki itsessään kaiken rumana pitäminen on aivan ok vaihtoehto, mutta harvemmin se on mieltä ylentävää ja hyödyllistä

Rumien propagandaa tuo kauneus on katsojan silmässä. On olemassa tiettyjä piirteitä ja mittasuhteita, jotka ovat kaikkien silmissä kauniita ja sopusuhtaisia. Ja vastaavasti taas rumia asioita, jotka todella ovat kaikkien mielestä rumia.

Ap

Väärin. Mieti niitä äärimmäisen sairaalloisen ylipainoisia naisia (joita on varsinkin Jenkeissä mutta jonkin verran myös Suomessa). Heillekin löytyy miehiä, jotka ihailevat tuollaista ylipainoa.

Vierailija
22/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Huonot vartalon mittasuhteet ja vartalomalli. Ei oikeastaan yhtään hyvää kohtaa vartalossa ja kaikki jäsenet "eri paria". Mua on piikitelty asiasta läpi elämän.

Se on syönyt itsetunnon nolliin jo nuorena. Ei auta treenit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. Huonot vartalon mittasuhteet ja vartalomalli. Ei oikeastaan yhtään hyvää kohtaa vartalossa ja kaikki jäsenet "eri paria". Mua on piikitelty asiasta läpi elämän.

Se on syönyt itsetunnon nolliin jo nuorena. Ei auta treenit jne.

Tämä. Kamalan mallisesta kropasta ei saa treenilläkään kaunista.

Ap

Vierailija
24/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset bodaa parempaa kroppaa?

Bodaan heti kun kerrot millä liikkeillä saa selkää lyhennettyä ja jalkoja pidennettyä.

Ap

Bodaa selkä leveämmäksi niin se ei näytä enää niin pitkältä. 

Ja perse näyttää vielä pienemmältä. Hartiat ja yläselkä on jo valmiiksi riittävän leveät.

Ap

No bodaa persettäkin suuremmaksi. Ei voi olla näin vaikeaa :D

Varmaan viisaana osaat kertoa millä saa perseeseen vähintään 10 cm LEVEYTTÄ.

Ap

Syömällä.

Syömällä saan ison mahan.

Ap

Vierailija
25/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Vierailija
26/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap mitkä sympatiat heräsi avauksestasi!🤗

Mullakaan ei ole mikään "venus vartalo", ei oo kapeaa vyötäröä edes hoikkana, maha pullottaa alavatsasta, rinnat on pienet ketunkuonot, mullakin pikku melko lättänä peppu, lyhyet koivet ja pitkähkö selkä ja vielä kirsikkana kakun päällä älyttömän huono ryhti, ollut alakoulusta asti (nyt olen yli 3-kymppinen).

Mut.. mä kohtasin miehen joka oikeasti jumaloi kroppaani, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Itsetuntoni on kasvanut tosi paljon tän miehen mieltymyksen myötä, mutta en mä silti edellenkään luule, että olisin useiden miesten makuun. Tää mies vaan oli hieman poikkeuksellinen, mutta herättäähän se miettimään, kuinka hienoa on, että maailmasta voi löytyä takuulla KENELLE TAHANSA joku, joka palvoo juuri häntä.

Vierailija
27/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole mikään "venus vartalo", ei oo kapeaa vyötäröä edes hoikkana, maha pullottaa alavatsasta, rinnat on pienet ketunkuonot, mullakin pikku melko lättänä peppu, lyhyet koivet ja pitkähkö selkä ja vielä kirsikkana kakun päällä älyttömän huono ryhti, ollut alakoulusta asti (nyt olen yli 3-kymppinen).

Mut.. mä kohtasin miehen joka oikeasti jumaloi kroppaani, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Itsetuntoni on kasvanut tosi paljon tän miehen mieltymyksen myötä, mutta en mä silti edellenkään luule, että olisin useiden miesten makuun. Tää mies vaan oli hieman poikkeuksellinen, mutta herättäähän se miettimään, kuinka hienoa on, että maailmasta voi löytyä takuulla KENELLE TAHANSA joku, joka palvoo juuri häntä.

Hienoa, että sinä olet löytänyt :) Minulla ei ole ollut miestä vuosikausiin.

Ap

Vierailija
28/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä itsesääliketju?

Kyllä.

Ap

Vierailija
29/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset bodaa parempaa kroppaa?

Bodaan heti kun kerrot millä liikkeillä saa selkää lyhennettyä ja jalkoja pidennettyä.

Ap

Bodaa selkä leveämmäksi niin se ei näytä enää niin pitkältä. 

Ja perse näyttää vielä pienemmältä. Hartiat ja yläselkä on jo valmiiksi riittävän leveät.

Ap

No bodaa persettäkin suuremmaksi. Ei voi olla näin vaikeaa :D

Varmaan viisaana osaat kertoa millä saa perseeseen vähintään 10 cm LEVEYTTÄ.

Ap

Askelkyykky ja romanialainen maastaveto. Ehkä kannattaisi palkata pt.

Juupajuu :D

Vierailija
30/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viesti oli ihanaa lukea, vaikka en ole ap enkä ajattele koko kroppani olevan mitenkään huono. Kaikillahan meillä jotain epävarmuuksia vartalon suhteen on. Kiitos viestistä ja onnea!

Vierailija
31/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että en osaa ajatella noin negatiivisesti itsestäni? Olen aina ajatellut että kaikki ihmiset ovat kauniita, jokainen omalla tavallaan. 

Vierailija
32/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että en osaa ajatella noin negatiivisesti itsestäni? Olen aina ajatellut että kaikki ihmiset ovat kauniita, jokainen omalla tavallaan. 

Varmaan siitä, että sun kropassa ei ole mitään valtaisaa kauneusvirhettä.

Vierailija
33/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kaunis iho, kauniit hiukset, terveet hampaat, kauniit kädet tai olkapäät, kauniit korvat, söpöt varpaat, kiva ääni, viehkeät liikkeet? Korosta hyviä puolia ja peitä huonoja. Onneksi ei kenenkään tarvitse alasti kaupungilla kulkea.

Vierailija
34/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin nuoren kauniin naisen, jolla oli täydellinen iho niiltä osin kuin näkyi, hyvänmallinen kroppa, kauniit kasvot ja paksut pitkät hiukset, mutta ei silti näyttänyt onnelliselta.

Vierailija
35/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit oppia, jos haluat. Et tarvitse edes mitään valtavaa kauneusvirhettä, riittää vain, että käytät aikaasi ja energiaasi rumien ajatusten muodostamiseen ja niiden kohdistamiseen kehoosi. Tuota kun teet vaikkapa viikon ajan, niin aivosi alkavat jo urautumaan negatiivisiin ajatusmalleihin kehoasi kohtaan ja jatkossa tämä onnistuu helpommin ja vaivattomammin!

Vierailija
36/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaunis iho, kauniit hiukset, terveet hampaat, kauniit kädet tai olkapäät, kauniit korvat, söpöt varpaat, kiva ääni, viehkeät liikkeet? Korosta hyviä puolia ja peitä huonoja. Onneksi ei kenenkään tarvitse alasti kaupungilla kulkea.

- Iho on karvainen, suonikohjuinen, raskausarpinen ja nyppyinen ja muutenkin epätasaisen värinen, silmänympärykset täynnä miliumeja

- Hiukset on lättänät eikä oikein minkään väriset ja lättänä kallo vielä korostaa litteyttä. Ovat myös jatkuvasti sottaisen näköiset ja likaantuvat hetkessä

- Hampaat on keltaiset pikku nököhampaat, jotka on syvällä leuassa. Valokuvissa näytän hampaattomalta

- Kädet on isot ja suonikkaat lapiot, sormissa kasvaa karvaa, olkapäät kulmikkaat

- Korvat on liian isot tähän minipäähän, varsinkin korvalehdet isot ja pehmeät

- Varpaat on näissä kavioissa kaikkea muuta kuin söpöt :D niissä kasvaa myös mustaa karvaa

- Puhelimessa mua on luultu monta kertaa mieheksi, joten se siitä kivasta äänestä. Kuulostan narisevalta teinipojalta

- Viehkeä on sellainen sana, josta en viitsi edes mainita. Olen kömpelö kolho

Ap

Vierailija
37/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhtautua niin negatiivisesti oletettavasti toimivalle keholle? Vaikka kehon malli olis jollain tapaa epäesteettinen, niin ne lyhyet jalat silti toimivat, kuljettaa ihmistä paikasta toiseen ja mahdollistaa hurjan hienoja juttuja. Vähän niinkö reissais autolla paikasta toiseen, kokis sen avulla vaikka mitä nähtävyyksiä ja elämyksiä, mutta sitten purkais negatiiviset tunnetilansa siihen, koska se on ruma ja väärän värinen. Eikö se auto ansaitsis kuitenkin kiitosta olemassaolostaan?

Vierailija
38/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kroppa nätti ole, mutta olen nyt menettänyt kaksi ystävää syövälle. Siksi olen kiitollinen terveestä, toimivasta kehosta. Vielä tulee se päivä, kun se ei enää toimikaan.

Vierailija
39/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, että sun kropassa ei ole mitään valtaisaa kauneusvirhettä.

Itellä näkyvä ihosairaus suunnilleen koko kropassa, eli valtaisa kauneusvirhe, mutten siltikään pystyisi ajattelemaan noin negatiivisesti. Mistä johtuu?

Vierailija
40/55 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Iho on karvainen, suonikohjuinen, raskausarpinen ja nyppyinen ja muutenkin epätasaisen värinen, silmänympärykset täynnä miliumeja

- Hiukset on lättänät eikä oikein minkään väriset ja lättänä kallo vielä korostaa litteyttä. Ovat myös jatkuvasti sottaisen näköiset ja likaantuvat hetkessä

- Hampaat on keltaiset pikku nököhampaat, jotka on syvällä leuassa. Valokuvissa näytän hampaattomalta

- Kädet on isot ja suonikkaat lapiot, sormissa kasvaa karvaa, olkapäät kulmikkaat

- Korvat on liian isot tähän minipäähän, varsinkin korvalehdet isot ja pehmeät

- Varpaat on näissä kavioissa kaikkea muuta kuin söpöt :D niissä kasvaa myös mustaa karvaa

- Puhelimessa mua on luultu monta kertaa mieheksi, joten se siitä kivasta äänestä. Kuulostan narisevalta teinipojalta

- Viehkeä on sellainen sana, josta en viitsi edes mainita. Olen kömpelö kolho

Ap

Reps.

Suosittelen stand up -koomikon uraa.