Muita joiden kropassa ei ole mitään kaunista?
Mussa on rumaa kaikki, päästä varpaisiin. Ykkössijalla kuitenkin valtavan pitkä selkä, jonka päässä matalalla roikkuva minipeppu ja naurettavan lyhyet jalat.
Kommentit (55)
On totta, että rumin vartalotyyppi on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Se on pahempi kuin omena vartalo.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaunis iho, kauniit hiukset, terveet hampaat, kauniit kädet tai olkapäät, kauniit korvat, söpöt varpaat, kiva ääni, viehkeät liikkeet? Korosta hyviä puolia ja peitä huonoja. Onneksi ei kenenkään tarvitse alasti kaupungilla kulkea.
- Iho on karvainen, suonikohjuinen, raskausarpinen ja nyppyinen ja muutenkin epätasaisen värinen, silmänympärykset täynnä miliumeja
- Hiukset on lättänät eikä oikein minkään väriset ja lättänä kallo vielä korostaa litteyttä. Ovat myös jatkuvasti sottaisen näköiset ja likaantuvat hetkessä
- Hampaat on keltaiset pikku nököhampaat, jotka on syvällä leuassa. Valokuvissa näytän hampaattomalta
- Kädet on isot ja suonikkaat lapiot, sormissa kasvaa karvaa, olkapäät kulmikkaat
- Korvat on liian isot tähän minipäähän, varsinkin korvalehdet isot ja pehmeät
- Varpaat on näissä kavioissa kaikkea muuta kuin söpöt :D niissä kasvaa myös mustaa karvaa
- Puhelimessa mua on luultu monta kertaa mieheksi, joten se siitä kivasta äänestä. Kuulostan narisevalta teinipojalta
- Viehkeä on sellainen sana, josta en viitsi edes mainita. Olen kömpelö kolho
Ap
Eihän nuo haittaa, jos vain on oikein hyvin suuret riippuvat rinnat tai edes todella leveä takapuoli!
Valitettavasti rinnat on pienet ja roikkuvat tyhjät pussit, ja takapuoli miehekkään kapea.
Ap
Juu, eihän tuo nätimmäksi haukkumalla muutu. Oikeastaan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siittä silmästä/katsojasta kiinni. Sori nyt vaan kun tulen valitusketjuun kertomaan, että ihminen voi tietoisesti vaikuttaa siihen millä tavoin haluaa asiat nähdä. Toki itsessään kaiken rumana pitäminen on aivan ok vaihtoehto, mutta harvemmin se on mieltä ylentävää ja hyödyllistä
Rumien propagandaa tuo kauneus on katsojan silmässä. On olemassa tiettyjä piirteitä ja mittasuhteita, jotka ovat kaikkien silmissä kauniita ja sopusuhtaisia. Ja vastaavasti taas rumia asioita, jotka todella ovat kaikkien mielestä rumia.
Ap
Vaikka tuo on osin totta, niin kukaan ei katso sinua niin kriittisesti, kuin sinä itse. Ihmisellä on aikaa ja mahdollisuuksia tiirailla itseään kaikista mahdollisista kulmista, selfieistä ja peileistä, ja löytää kaikki mahdolliset viat mitä haluaa löytää. Useimmat "ulkopuoliset" näkevät sinut neutraalimman linssin kautta.
Itse esim. keskityin aina nenääni jos katsoin kuvaa itsestäni. Olen nyt opetellut katsomaan naamaa "yleisesti", kokonaisuutena, enkä keskity pelkästään siihen piirteeseen, josta en välttämättä pidä.
Miksi etsit itsestäsi noin pitkiä listoja rumia kohtia? Saatko mielessäsi jonkun palkinnon, kun olet tarpeeksi monta kohtaa haukkunu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit itsestäsi noin pitkiä listoja rumia kohtia? Saatko mielessäsi jonkun palkinnon, kun olet tarpeeksi monta kohtaa haukkunu?
Ei niitä tarvitse varsinaisesti etsiä, kun ovat ihan näkyvillä. Tämä lista oli vaan esimerkki siitä, että todella voi olla olemassa ihmisiä, joiden ulkonäössä ei ole ainuttakaan hyvää asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvitse varsinaisesti etsiä, kun ovat ihan näkyvillä. Tämä lista oli vaan esimerkki siitä, että todella voi olla olemassa ihmisiä, joiden ulkonäössä ei ole ainuttakaan hyvää asiaa.
Ap
No ei toimi hyvänä esimerkkinä, kun itse puolueellisen linssisi läpi kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä. Jalat kai on pitkät eipä se paljoa pelasta. Ne on kyllä ainoa asia mistä joskus nuorena ja hoikkana kehuja jopa sain.
Eli sun kropassa on jotain hyvää. Ole onnellinen siitä.
Ap
No ei ne enää vanhana ja tukevana kaikkine selluliitteineen ole hyvät.
Miksi olet porsastellut vartalosi sellaiseksi? Ihan itse olet tunkenut roskaa suusta alas.
Tuon kun lukee niin tulee mieleen ettei se ruma ulkopuoli ehkä olekaan niin surullista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Huonot vartalon mittasuhteet ja vartalomalli. Ei oikeastaan yhtään hyvää kohtaa vartalossa ja kaikki jäsenet "eri paria". Mua on piikitelty asiasta läpi elämän.
Se on syönyt itsetunnon nolliin jo nuorena. Ei auta treenit jne.
Tämä. Kamalan mallisesta kropasta ei saa treenilläkään kaunista.
Ap
Ei saakaan.
Mutta treenillä siitä saa paljon vähemmän kamalan näköisen. Sun on vaan pakko rakentaa lisää lihasmassaa oikeisiin paikkoihin, jos haluat vartalosi ulkonäköä parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Huonot vartalon mittasuhteet ja vartalomalli. Ei oikeastaan yhtään hyvää kohtaa vartalossa ja kaikki jäsenet "eri paria". Mua on piikitelty asiasta läpi elämän.
Ap
Ei saakaan.
Mutta treenillä siitä saa paljon vähemmän kamalan näköisen. Sun on vaan pakko rakentaa lisää lihasmassaa oikeisiin paikkoihin, jos haluat vartalosi ulkonäköä parantaa.
Lukeeko jossain, että en treenaa?
Ap
Mikä kohta kehossasi on vähiten ruma mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei saakaan.
Lukeeko jossain, että en treenaa?
Ap
Ei, tämä oli omaa tulkintaani. Pahoittelut jos ymmärsin väärin, ja tsemppiä kehonmuokkaus treeneihin.
Olemme itse asiassa hieman samassa veneessä: itse olen saanut "litteä peppu" -geenit, ja nyt olen sitä asiaa korjaamassa: viimeiset 6 kk olen viettänyt kolme kertaa viikossa kyykkytangon alla, ja tuloksia tulee hitaasti mutta varmasti.
Joo, eipä ole minussakaa mitään kaunista. Pienestä lapsesta saakka on ihan ventovieraatkin tulleet sanomaan kuinka ruma olen. Tai siis "kehumaan" muka, eli oikeasti kettuilemaan naureskellen. Oppilaat, opettajat, sukulaiset, oma perhe. Jokainen on katsonut omaavansa oikeuden arvostella ulkonäköni. Aivan kuin arvostelijat itse olisivat kauniita.
Ymmärrän aloittajaa kyllä, ja vaikka tavallaan onhan tällainen ajattelu kunnon itsesääliä, on se myös (inho)realistista.
Minulla taas on silleen päinvastoin että vartalo on harvinaisen sopusuhtainen ja yleisesti kauniina pidetty. Olen siitä saanut kuulla paljon elämäni aikana. Tosi hoikkana se on sellainen huippumalliversio, treenattuna fitnessmalliversio ja pienen painonlisäyksen kanssa muodokas, kun läski kerääntyy hyvin ja mittasuhteet säilyy. Näitä kaikkia olen ollut. Samalla logiikalla voi ajatella että ei se ei-ihanteellinen vartalo muutu muuksi vaikka laihduttaisi, treenasi, mitä vaan.
MUTTA. Mutta! Minulla ei ole kovinkaan ihanteellisen kauniit kasvot. Korkeintaan persoonalliset. Niistä olen miettinyt että ei ole oikeastaan yhtään sellaista nättiä kohtaa ja on harvinaisen sekava kokonaisuus. Olen ihonhoidolla, hampaiden hoidolla ym saanut tietyn siistin lookin ja se on parasta mihin pystyy. Plastiikkakirurgia ei kiinnosta.
Jännää on että tämä kombo jossa erityisen hyvä vartalo (tätä olen siis muilta kuullut koko aikuisikäni, ei ole minun oma näkemykseni) yhdistettynä persoonallisiin, jopa rujoihin kasvoihin toimii hyvin tietylle miesjoukolle. Ne on joko treenattuja ja kirveellä veistettyjä tai sitten semmoisia pehomomman näköisiä tyyppejä. Hyvin on valinnanvaraa riittänyt, koen että hyviä miehiä on aina ollut tarjolla ja ääliöimmät ei ole lähestyneet, joskaan ei toki kaikista komeimmat ja halutuimmatkaan.
Meni vähän ohi aiheen, mutta mitäpä siitä. Tämmöstä tää elämä on että kaikilla on omat juttunsa.
Eihän nuo haittaa, jos vain on oikein hyvin suuret riippuvat rinnat tai edes todella leveä takapuoli!