Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: millaisia kompromisseja jodutte tekemään seksielämässänne?

Vierailija
13.08.2023 |

Vai saatteko kaiken haluamanne?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 3-5, eri naista. Toistaiseksi en ole saanut , joten vaimoon täytyy tyytyä

Vierailija
2/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kovasti tykkäämääni peppuseksia about viiteentoista vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Monen mielestä suurin kompromissini olisi kai etten saa suikkareita kun vaimo ei niitä voi antaa. Mutta koska en ole eläessäni suihinottoa saanut, niin ei se niin isolta asialta oikeastaan tunnu.

Itse haaveilen eniten että vaimo olisi napsun verran rohkeampi pienissä asioissa: esiintymään alasti tai eroottisissa alusvaatteissa ja vilauttelemaan minulle, tyydyttämään itseään yhdessä kanssani tai edes katselemaan kiinnostuneena kun minulta tulee, kokeilemaan leluja, seksiviestittelemään rohkeaa tekstiä ja kuvia ja sensellaista. Mitään sen suurempaa pervoilua tai kummallisempia temppuja en kaipaa.

Hän on kuitenkin sillä omalla mukavuusalueellaan hyvin kiinnostunut harrastamaan seksiä säännöllisesti ja se on myös aivan hyvää (saan itse antaa suuseksiä, saan häneltä pyllyni hierontaa ja käsihoitoja, ja hän nauttii seksistä kovasti). Sen vuoksi en viitsi pahemmin valittaa noista kompromisseista enkä varsinkaan alkaa kaupankäyntiä, että kun minäkin sinulle kaikkea hyvää teen. Puuttuvat asiat menee fantasioina, ja niistäkin voin hänelle ääneen puhua, en halua riskeerata tätä hyvää seksiyhteyttä joka meillä on.

Jaa niin, joutuuko hän tekemään kompromisseja? No, ainakin sen että saa tyytyä siihen että itse trimmaan omaa karvoitustani juuri sen verran kuin minusta hyvältä tuntuu, vaikka hän aina välillä mutiseekin että tykkäisi enemmän täyspuskasta.

Vierailija
4/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vain ronskisti painaa kaluani naiseeni. Pitää olla esileikit , liukuvoiteet yms joka kerta kuvioissa.

Joten jonkunlainen rajoitus on.

Haittaako minua, ei toisaalta.

Joskus tekisi vain mieli, repiä urheiluhousut jalasta , laittaa nainen sohvalle peppu pystyyn ja takakautta työntyä erittäin syvälle , mutta kun ei niin ei. En halua satuttaa toista fyysisesti.

(on käynyt niin että mahaa vihlonut, pidetty välipäiviä yms) jos olen innostunut vähän liikaa :(. Nykyään jo oppinut tunnistamaan että mihin saakka turvallista painaa menemään.

Vierailija
5/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä yleensä rajoittimet juuri on jos miehellä on poikkeuksellisen iso tai naisella älyttömän ahdas vagina. Tai suu. Näin ainakin ymmärtänyt.

On niitä toki naisissa sellaisia ns pohjaton kaivo mutta millaista olisi olla sellaisen naisen mies?. Kokisin ainakin lähes varmasti riittämättömyyttä jollain tapaa.

Vierailija
6/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vain ronskisti painaa kaluani naiseeni. Pitää olla esileikit , liukuvoiteet yms joka kerta kuvioissa.

Joskus tekisi vain mieli, repiä urheiluhousut jalasta , laittaa nainen sohvalle peppu pystyyn ja takakautta työntyä erittäin syvälle , mutta kun ei niin ei. En halua satuttaa toista fyysisesti.

(on käynyt niin että mahaa vihlonut, pidetty välipäiviä yms) jos olen innostunut vähän liikaa :(. Nykyään jo oppinut tunnistamaan että mihin saakka turvallista painaa menemään.

Off topic, mutta tämä olisi niin ihanaa...

N36

Vierailija
7/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kompromisseja, etten pääse leikkimaan toivomiani "sido minut ota minut" leikkejä, kun miehet eivät osaa, halua tai uskalla.

T:N34

Vierailija
8/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä joutunut tekemään kompromisseja. Ensimmäkseen siinä että joutunut aina varomaan naidessa ja että monet asennot tuntunet vaimosta epämukavilta tai kaluni osunut pahasti kohdunkaulaan. Siten jouduttu tyytymään niihin asentoihin, missä vaimo saanut kaluni kokonaan sisään. Tämä ollut tae, että hän on saanut tarpeeksi painetta myös hävyn alueelle ja klitorikseen saadakseen orgasmit yhdynnässä ja nauttiakseen muutenkin yhdynnöistä. Muita, lähinä takaa asentoja käytetty toisinaan, jos en ole vielä lauennut, eli lähinnä vain minun nautinnoksi. Tämä toki aina vähän tuntunut kompromissilta. Olisihan se ollut kiva kokea vaimon orgasmismi takaakin naidessa. 

Sama juttu pyllyyn pannessa, ei vain mahdu sattumatta eikä ole onnistuttu. Jokusen kerran nuorena yritetty, kun vaimoa periaatteessa on pyllyseksi kiinnostanut. Mutta puristaa yhtäkin sormea jo niin kovaa, ettei oikein veny. Mutta en ole pahemmin edes yrittänyt vongata, pillu tuntunut niin taivaalliselta muutenkin. 

Kompromissi sekin, että aina menty vaimon tuntemutsen ja pillun mukaan. Välipäiviä pidetty useinkin jos pillu tai vatsanpohja kipeä edellisestä tai jotain muuta kremppaa. Eli vaimo säädellyt seksipäivät aina hänen halujensa mukaan. Mulle käynyt, kun ollut aina valmis jos pillua tarjolla. Ikinä tullut mieleenkään kieltäytyä. 

Sitten ehkä se suurin komprommissi missä joutunut taipumaan. Vaikka vaimo aina edellyttänyt että minä vien ja toteutan hänen orgasmit, niin eniten joutunut joustamaan vaimon ollessa niin tempperamenttinen, tulinen ja vaativa. Ensinnäkin halunnut itse säätää milloin meillä ollut seksiä. Onneksi on myös olla aina silloin myös halukas ja kiimassa jo valmiiksi. Toisena isona asiana se, että vaikka mun vastuulla ollut hänen vieminen orgasmin kynnykselle on hän naidessa ottanut ne itse vaikka väkisin. Joten minusta hänen ottajasta tullut aina otettu. En tiedä mistä hänen voimansa on aina silloin kummunnut, mutta ollut ihan vastustamaton ja olen vain joutunut ottamaan vastaan mitä annettu.  Vähän niinkuin mustanlesken syleilyssä rutistettu ja syöty elävältä. Tuli ekan kerran ihan puun takaa ja rakastuin tuohon välittömästi. 

Muuten on aina naitu ja harrastettu seksiä hyvässä yhteishengessä molempia tyydyttäen.  Suikkareitakin saanut aina joka kerta seksiä harrastettaessa, kun vaimokin. Suikkareita loppuun asti aina halutessa ja välillä vaikken olisi pyytänytkään. Vaimon suuhun ei mahdu kalustani kuin 1/3 osa, joten ei ole tarvinnut haaveilla kurkkuun panosta, eikä edes siitä, että ottaisi käsillä hänen päästään kiinni. Ollut pakko tyytyä vain nauttimaan siitä mitä saanut.  Mutta olen enemmän kuin 100% tyytyväinen seksielämääni, nautittavaa enkä ole koskaan pitkän parisuhteen aikana  kärsinyt puutetta seksistä tai pillun saannista. Vaimo pitänyt kalustani hyvää huolta. 

Vierailija
9/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jäikin äsken mainitsematta.  Vaimo onneksi alusta lähtien säädellyt ja kouluttanut miten pitää naida ja missä asennoissa. 

Vierailija
10/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut kovasti tykkäämääni peppuseksia about viiteentoista vuoteen.

Itsellä kohta kymmenen vuotta. Samoin suuseksissä.

Muutenkin olen joutunut luopumaan kaikista itselle seksissä tärkeistä asioista. Tai oikeastaan kaikki loppui lapsiluvun täyttymiseen. Sen jälkeen seksi on ollut erittäin huonoa. Eikä selityksenä voi olla jotenkin vaikeat lapset kun ovat todella helppoja. Tai saa vaimo tietysti tehtyä siitäkin asiasta vaikeaa niin ehkä se väsyttää.

Vierailija
11/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen komprimissi, että vaimo ei ole halunnut minkäänlaista seksiä kohta kolmeen vuoteen.

Vierailija
12/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pyllyä, en saa suihinottoa, en saa edes nuolla pillua. Sitä tylsää perusseksiäkin nykyisin vain pari kertaa kuussa eikä vaimo ole koskaan sen aikana alastomana. Ennen oli kaikkea noita runsaasti mutta jännä että kaikki muuttui kun lapsiluku tuli täyteen..

Vierailija
13/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin seksiä, vaimo ei halua.

Eli kompromissi, kumpikaan ei saa.

Vierailija
14/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa pyllyä, en saa suihinottoa, en saa edes nuolla pillua. Sitä tylsää perusseksiäkin nykyisin vain pari kertaa kuussa eikä vaimo ole koskaan sen aikana alastomana. Ennen oli kaikkea noita runsaasti mutta jännä että kaikki muuttui kun lapsiluku tuli täyteen..

Kuulostaa juuri niin perinteiseltä kuin vain voi. Tosin kohta tänne tulee joku viisasteleen kuinka et osaa tyydyttää vaimoasi niin se ei ole koukussa sinun mahtimunaasi yms.

Meillä kävi aivan sama perinteinen. Siihen loppui seksissä kaikki leikkisyys ja hauskuus. Tilalle tule paska itseään toistava seksi, jossa tiedät tarkalleen miten asiat tulevat menemään. Nykyisin ei edes silloin kun 2 kertaa vuodessa sattuu olemaan se lapsivapaa ilta niin silloinkin seksi on sitä samaa paskaa kaavaa.

Vierailija
15/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kompromissejä tavallaan. Mitään ei ole tehty mitä ehdotin; pissaleikit (ei naamalle) kummin puolin vaan, seksi toisen parin seurassa, minuun liittyvät mitkään pepun koskettelut, strap-onia minulle, lievää alistamista minulle, naamalle istuminen, pissalla käynnin katselu.. onhan näitä, kaikkiin vastattu EI. Myöskään suihinottoa en ole saanut lähes 20 vuoteen.

T. onnellinen (??) aviomies

Vierailija
16/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kumppanuutta, läheisyyttä, yhteiseloa ja seksiä toisen miehen kanssa. Joudun tyytymään naiseen jonka kanssa olen aviossa vain siksi että totaalinen yksinäisyys olisi pahinta. Uskontoni kieltää miessuhteet. M40

Vierailija
17/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa antaa suuseksiä, puoliso ei suostu kokeilemaan posliinia, hän ei halua ottaa suihin kesken seksin, hän ei halua nuolla pyllyäni, kivekseni eivät mahdu hänen suuhunsa että hän voisi imeä niitä, hän ei halua seksiä kuin sängyssä. En kehtaa ehdottaa pissaleikkejä enkä myöskään kehtaa laueta hänen päälleen, vaikka päällelaukeaminen kuulemma on ok, kunhan sovitaan etukäteen. Anaaliseksistä hän onneksi pitää kovasti.

Vierailija
18/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

En saa antaa suuseksiä, puoliso ei suostu kokeilemaan posliinia, hän ei halua ottaa suihin kesken seksin, hän ei halua nuolla pyllyäni, kivekseni eivät mahdu hänen suuhunsa että hän voisi imeä niitä, hän ei halua seksiä kuin sängyssä. En kehtaa ehdottaa pissaleikkejä enkä myöskään kehtaa laueta hänen päälleen, vaikka päällelaukeaminen kuulemma on ok, kunhan sovitaan etukäteen. Anaaliseksistä hän onneksi pitää kovasti.

Niin ja vielä se että hän ei halua koskea kulliini tai varsinkaan ottaa suihin kesken pilluyhdynnän, pyllystä en olisi kullia kenenkään suuhun työntämässäkään.

Vierailija
19/30 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa tekin olette naimisissa. Eikö noi jutut olisi kannattanut jo selvittää seurusteluaikana. Sekä puolison seksiaktiivisuus ja himo teitä kohtaan.  Ei tulisi sitten ylläreitä suhteessa.  Jos sitten suhteen aikana puoliso menettää mielenkiintonsa kokonaan, on keskustelun paikka miten asia ratkaistaan. Mikä meni pieleen ja miten siitä eteenpäin. 

Vierailija
20/30 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa tekin olette naimisissa. Eikö noi jutut olisi kannattanut jo selvittää seurusteluaikana. Sekä puolison seksiaktiivisuus ja himo teitä kohtaan.  Ei tulisi sitten ylläreitä suhteessa.  Jos sitten suhteen aikana puoliso menettää mielenkiintonsa kokonaan, on keskustelun paikka miten asia ratkaistaan. Mikä meni pieleen ja miten siitä eteenpäin. 

Samaa ihmettelen. Mikä ihme pitää nää ihmiset yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän