Miesystävä ei välitä kosketuksesta kuin joskus
Halaa välillä ja saattaa hiukan silitellä. Kaikki muu on harvemmin.
Oon niin kyllästynyt ja tunnen vihaa,mies ei sitä hoksaa mikä mulla on.
Ollaan kuin kavereita vaikka nukutaan vierekkäin.
Mitä teen?
Kommentit (48)
Kuka sinut pakottaa olemaan epämiellyttävän ihmisen kanssa?
Tee alasti kärrynpyöriä vesisateessa.
Ajattelin että lähestyn tänään miestä ja jos mitään ei tapahdu, käännän selän mielenosoituksellisesti.
En jaksa tämmöistä parisuhdetta jossa ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut pakottaa olemaan epämiellyttävän ihmisen kanssa?
Ei se ole epämiellyttävä.
Odotat ja odotat, että hän muuttuu. Kyllä se siitä sitten kun olette dementioituina vanhainkodissa. Kudo sillä välillä vaikka sille sukkia ja keitä kahvit.
Miehen pitäisi tajuta etten oo tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että lähestyn tänään miestä ja jos mitään ei tapahdu, käännän selän mielenosoituksellisesti.
Käännät selän mielenosoituksellisesti sen sijaan että sanoisit sille miehelle miltä sinusta tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tämmöistä parisuhdetta jossa ei tapahdu mitään.Käännät selän mielenosoituksellisesti sen sijaan että sanoisit sille miehelle miltä sinusta tuntuu?
Oon sanonut aiemmin noin kolme kertaa.
Tilanne parani mutta mies ei ehkä muista mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuo auttaa? Ehkä ei edes huomaa.
On ihan turha roikkua ihmisessä, joja on osoittanut, ettei ole sen arvoinen. Miksi olet hänen kanssaan edelleen? Millä tasolla rima? Millä tasolla itsearvostus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tämmöistä parisuhdetta jossa ei tapahdu mitään.Käännät selän mielenosoituksellisesti sen sijaan että sanoisit sille miehelle miltä sinusta tuntuu?
Oon sanonut aiemmin noin kolme kertaa.
Tilanne parani mutta mies ei ehkä muista mitä sanoin.
Jos asiasta on jo keskusteltu useita kertoja niin tilanne ei varmasti tule muuksi muuttumaan. Jos et ole onnellinen, lähde. Elämä on liian lyhyt vietettäväksi onnettoman väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa tämmöistä parisuhdetta jossa ei tapahdu mitään.No mitä tuo auttaa? Ehkä ei edes huomaa.
On ihan turha roikkua ihmisessä, joja on osoittanut, ettei ole sen arvoinen. Miksi olet hänen kanssaan edelleen? Millä tasolla rima? Millä tasolla itsearvostus?
Kai se nyt huomaa kun kosketan.. ja luulis että huomaa kun vetäydyn kuoreeni.
Tykkään muuten tosi paljon ja on ollut hyviä hetkiä.
Kannattaa kokeilla puhumista sekä vanha sanonta pitää kyllä paikkansa. Tee toisille, niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla puhumista sekä vanha sanonta pitää kyllä paikkansa. Tee toisille, niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän.
Kyllä.
Keksin eilen että sanon sille etten ole häntä huomioinut tarpeeksi.
Eli sanoin sen mitä sen olisi pitänyt sanoa mulle.
Laihduta itsesi seksikääksi niin sitten se varmaan koskee.
0/5 trolli tai sit avohoitopotilas.
Ap en tajua miksi alennat itseäsi olemalla tuollaisen hlön kumppani.
Sulla on täys vapaus lopettaa epätyydyttävä suhde.
Ei me täällä voida sua auttaa, itse sun pitää tehdä elämääsi koskevat päätökset.
Aihe napattu tv sarjasta: En sikohtaaminen alttarilla. Tulee arki illat TV AVA kello 20 alkaa.
En haluaisi sanoa suoraan miehelle.