Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi mies suuttui kun en jaksanutkaan nähdä eilen

Vierailija
12.08.2023 |

Oli mun viikon ainoa vapaapäivä töistä. Peruin samana aamuna. Olin vain ihan poikki, ja sen lisäksi minulla oli vielä VTI, ja tämän jätin kertomatta koska asia ei hänelle kuulu.

Hän vastasi todella aggressiivisesti luokkaa "en jaksa teitä, ketkä vaan tuhlaatte toisen aikaa", yms "älä laita mulle enää viestiä" 😆😆😆

Naurettava tyyppi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat, hyvät herrat. Jos ihmetyttää, miksi nainen peruu, voitte kysyä, onko jokin pielessä ja kysyä, sopiiko jonain muuna päivänä.

Ei todellakaan anna hyvää kuvaa miehestä tuollainen lapsellinen turhautuminen ja nimittely.

Naiset eivät elä yksinomaan teitä varten, kuten ette tekään vain naisia varten.

Vierailija
22/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies ollut vaan miesvauva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi ärsyttävää perua samana päivänä ilman varsinaista syytä.

Miehen reaktio meni kyllä yli, mutta ymmärtäähän sen jos odotti pakottavien kassien tyhjennystä.

Kai sillä kädet toimii? Treffit ei tarkoita tapaamista seksin takia.

Loppu olikin lähinnä heitto typerään aloitukseen. Mutta kyllä mua itseenikin ärsyttää jos joku (kaveri tai deitti) peruu samana päivänä ilman varsinaista syytä.

Mä suuttuisin turhasta perumisesta. Ei sitä huvikseen sovita treffejä.

Seksinkin saa keskeyttää jos haluaa. Ei tartte sulle perustella eikä ihmissuhteissa mitään takuita ole.

Miten seksin keskeyttäminen tähän liittyy?

Turha täällä haukkua pelkkää miestä kun itsekin perseilee. Olisi pitänyt mölyt mahassaan.

Vierailija
24/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat, hyvät herrat. Jos ihmetyttää, miksi nainen peruu, voitte kysyä, onko jokin pielessä ja kysyä, sopiiko jonain muuna päivänä.

Ei todellakaan anna hyvää kuvaa miehestä tuollainen lapsellinen turhautuminen ja nimittely.

Naiset eivät elä yksinomaan teitä varten, kuten ette tekään vain naisia varten.

Ap.:n olisi pitänyt kysyä sopiiko joku toinen päivä. Hän sen perui.

Vierailija
25/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi ärsyttävää perua samana päivänä ilman varsinaista syytä.

Miehen reaktio meni kyllä yli, mutta ymmärtäähän sen jos odotti pakottavien kassien tyhjennystä.

Kai sillä kädet toimii? Treffit ei tarkoita tapaamista seksin takia.

Loppu olikin lähinnä heitto typerään aloitukseen. Mutta kyllä mua itseenikin ärsyttää jos joku (kaveri tai deitti) peruu samana päivänä ilman varsinaista syytä.

Mä suuttuisin turhasta perumisesta. Ei sitä huvikseen sovita treffejä.

Seksinkin saa keskeyttää jos haluaa. Ei tartte sulle perustella eikä ihmissuhteissa mitään takuita ole.

Mitä seksi tähän liityy?

Vierailija
26/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että hän on odottanut koko viikon, että saisi nähdä sinut, mutta ilmoitat vasta tapaamisaamuna, että en haluakaan nähdä. Et varmasti ehdottanut uutta aikaakaan, joten ymmärrän miehen reaktion. Nähdään kerran kahdessa viikossa, jos satun juuri silloin jaksamaan. Juu, ei kiitos. 

Hän vastasi näin "🤣🤣🤣" sitten "mä tiesin tän😅" sitten aggressiiviseen sävyyn "tuhlaatte toisten aikaa en tajuu teitä käläkälä" sitten "älä laita mulle en viestiä"

Miehen vastauksen perusteella tulee mieleen, että ap on aiemminkin perunut sovittuja tapaamisia.

Vierailija
27/27 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että hän on odottanut koko viikon, että saisi nähdä sinut, mutta ilmoitat vasta tapaamisaamuna, että en haluakaan nähdä. Et varmasti ehdottanut uutta aikaakaan, joten ymmärrän miehen reaktion. Nähdään kerran kahdessa viikossa, jos satun juuri silloin jaksamaan. Juu, ei kiitos. 

Hän vastasi näin "🤣🤣🤣" sitten "mä tiesin tän😅" sitten aggressiiviseen sävyyn "tuhlaatte toisten aikaa en tajuu teitä käläkälä" sitten "älä laita mulle en viestiä"

Miehen vastauksen perusteella tulee mieleen, että ap on aiemminkin perunut sovittuja tapaamisia.

Minulla tulee mieleen että miehelle nyt vaan on käynyt liian usein noin, että perutaan ekat treffitkin, eikä hän jaksa uskoa ettei ole vain tekosyy.