Mä olen Helena Koivun puolella noissa lapsiasioissa
Kyllä äidin pitäisi saada olla lastensa kanssa. Enkä aio tähän nyt sotkea rahaa. Ja ei varmaan ole helppoa tulla Suomeen, koska Helena viihtyy Yhdysvalloissa ja Natalie on täällä Turussa.
Kommentit (10)
Miten äiti hoitaisi lapsensa siellä Yhdysvalloissa ilman oleskelulupaa/työpaikkaa? Kadulleko oikeuden olisi pitänyt porukka määrätä?
Helenalla ei ole mahdollisuutta jäädä Usaan eikä Mikolla ole edes viisumia sinne enää.
Ei muuta kuin kamat lentokoneeseen ja suomeen. Oleskelulupaa hän ei lasten siivelllä saa, vaikka niin tuntui kuvittelevan.
Jos se välittäisi lapsistaan (vähän kärjistetysti sanottuna, ei tarvitse tulla lynkkaamaan), niin se olis jo Suomessa, tai ainakin jossain lähempänä kuin Usassa, jonne sillä ei ole mitään mahdollisuuksia jäädä, kun ei pysty elättämään itseään.
Varmaan oletkin kun olet f e m a k k o.
Koivujen olisi parempi sopia riitansa. Se olisi paras ratkaisu asiaan.
Oma itsekkyys ja riitely pois ja ajatellaan lasten parasta.
Vierailija kirjoitti:
Koivujen olisi parempi sopia riitansa. Se olisi paras ratkaisu asiaan.
Oma itsekkyys ja riitely pois ja ajatellaan lasten parasta.
Ihan samaa mielta. Mies on myos uransa aikana tienannut ihan tarpeeksi amerikkalaisten rahoja jotta voisi olla vahan avokatisempi entista vaimoaan kohti. Ei han siita itse koyhaintupaan joutuisi.
Ei me ulkopuoliset näistä mitään tiedetä. Ei kannata olla kenenkään puolella, antaa heidän selvittää asiansa ihan keskenään. On täysin selvää että todellisen asioiden tilanteen tietävät vain asianosaiset itse.
Heillehän on määrätty tasajako eli täysin yhtå paljon molemmille.
Äiti vain jähittää Usassa jossa hänenkin viisuminsa on umpeutunut. Mikon umpeutui jo.