Laulaja, jonka iän olet arvioinnut hänen äänestä väärin?
Aloitan, mutta en paljasta muuta kuin, että kyseessä on nimikirjaimet B.D.
Kommentit (16)
Sanna Marin, luulin nuoreksi onkin keski-ikäinen akka.
Se uusi artisti Viivi, luulin äänen perusteella vanhemmaksi.
Sama juttu kävi Olavi Uusivirran kanssa 2000-luvun alussa kun julkaisi pari ekaa levyään. Luulin iäkkääksi mieheksi äänen perusteella
En ole laulaja, mutta minulta on kolmekympppisenä kysytty voisinko pyytää vanhempani puhelimeen :D
Vierailija kirjoitti:
En ole laulaja, mutta minulta on kolmekympppisenä kysytty voisinko pyytää vanhempani puhelimeen :D
Minulla on eräs tuttava joka oli myös 30 ja asui jo omassa omakotitalossa ja oli naimisissa. Kerran tuli ovelle joku turvapalveluiden myyjä ja tämä tuttavani meni avaamaan. Myyjä kysyi että ovatko tämän vanhempansa kotona.
Lapsuudessani Vesa-Matti Loiri. Pidin miestä reippaasti yli kuusikymppisenä, kun eino leino levyjä jouduin kuuntelemaan. Sehän oli vanhuksille se levy.
Vierailija kirjoitti:
Tom Waits, ei ole vieläkään kuin vähän päälle 70
Tosiaan. 80-luvun puolivälissä ajattelin hänen olevan reilusti päälle kuudenkymmenen. Hänellä on erittäin "elämää nähnyt" ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eräs tuttava joka oli myös 30 ja asui jo omassa omakotitalossa ja oli naimisissa. Kerran tuli ovelle joku turvapalveluiden myyjä ja tämä tuttavani meni avaamaan. Myyjä kysyi että ovatko tämän vanhempansa kotona.
Mulle kävi kolmekymppisenä monta kertaa. Lähes yhtä monta kertaa vastasin, että tulevat myöhään illalla tai toisinaan olivat viikonlomalla jne.
Eipä tarvinnut kuunnella myyntipuheita. Jos mukulat tuli jalkoihin kyselemään, niin kuittaisin vaan, että meillä on kotileikki menossa ja aina se vanhin saa olla äiti.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin, luulin nuoreksi onkin keski-ikäinen akka.
Ja sinä olet ääliö. Tämäkin otsikko oli liian vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä`?! Piti tässä tavata ja sitten googlettaa. Sehän on mun äitiä vaan kaksi vuotta vanhempi. Ysärillä tutuistuin paremmin Tompan tuotantoon, kun aloin olemaan mieheni kanssa ja hän diggaili Tompasta. Mä pidin silloin jo Tomia 70 vuotiaana.
Villi veikkaus eli Paul Bruce Dickinson.
-Mulla käynyt sama. :))!!
Britney Spears kuulostaa nuorelta pelkästä äänestä :D
Vierailija kirjoitti:
Se uusi artisti Viivi, luulin äänen perusteella vanhemmaksi.
Sama juttu kävi Olavi Uusivirran kanssa 2000-luvun alussa kun julkaisi pari ekaa levyään. Luulin iäkkääksi mieheksi äänen perusteella
Luulin iäkkäksi nimen perusteella. Olavi on vanhemman miehen nimi selvästi.
Joku kaupungilla luuli minua virheellisesti laulajaksi tai vähintäänkin tulevaksi laulajaksi=) Kenenköhään henkilöön on mahtanut virheellisesti sekoittaa? En osaa ollenkaan laulaa, en osaa lukea nuotteja ollenkaan enkä omaa absoluuttista sävelkorvaa.