Kauanko tätä Käärijähuumaa vielä jatketaan? Eikö olisi aika jo vähitellen alkaa kääntämään katseita UMK & Euroviisuihin 2024?
UMK 2024 koittaa kuitenkin jo noin puolen vuoden päästä. Jos tässä jatketaan koko ajan vain Käärijähuumaa, eikä seuraavaa UMK:ta edes muisteta, niin sitten siellä on joitain kiireellä huitaistuja esityksiä, joiden menestysmahdollisuudet Euroviisuissa voidaan unohtaa saman tien.
Kommentit (30)
Eihän se Käärijä ole sinne UMK 2024 kilpailuun osallistumassa:D Kyllä muut artistit osaa biisit sinne tehdä, se, että ihmiset fanittaa sillä välin Käärijää, ei poista heidän ammattitaitoaan:D
tikuttaako menestys,kun alkuun haukuit
Sano ulkomaalaisille.
Sillä on instassa 547 000 seuraajaa.
Musta on järkyttävää että vanhemmat antaa tätäkin ronskia esiintyjää lastensa fanittaa,sanat ei ole lasten korville sopiva,eipä sillä kyllä tuo nykymusiikkikaan sovi ollenkaan lapsille,samoin väkivalta yms sivustot,pitäisi olla lapsilukko niissä!
Sen kerran kun menestystä tulee, niin siitä pitää pitää kiinni ikuisuuksia.
Vuoden vaihtuessa ehkä vähän hellitän otetta ja annan uudelle UMKlle mahdollisuuden.
Käärijä!!! Chachacha!
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Käärijä ole sinne UMK 2024 kilpailuun osallistumassa:D Kyllä muut artistit osaa biisit sinne tehdä, se, että ihmiset fanittaa sillä välin Käärijää, ei poista heidän ammattitaitoaan:D
Minusta olisi hieno F U-temppu, jos lähetettäisiin Käärijä Ruotsin viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Musta on järkyttävää että vanhemmat antaa tätäkin ronskia esiintyjää lastensa fanittaa,sanat ei ole lasten korville sopiva,eipä sillä kyllä tuo nykymusiikkikaan sovi ollenkaan lapsille,samoin väkivalta yms sivustot,pitäisi olla lapsilukko niissä!
Aina on järkytytty. Minun nuoruudessa Klamydiasta. Ei ole mikään nykyaika-juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huuma?
Taas yksi joka ei näe eikä kuule mitään, no se psykoosihuuma että käärijälle tehdään patsaita,paitoja yms ja että aikuiset ihmiset menee kyttäämään lentokentälle kun toinen nousee koneesta ja kirkuvat kuin pahaiset teinitytöt "niinqu,ihanah, mäh rakastan suah käärijä"!:D
Pitää ottaa kaikki irti menestyksestä, kun sellaista vaihteeksi tuli. Tässä kuussa vastaan otetaan seuraavan UMK:n kappaleita, että kyllä se hoidossa on, vaikka vielä ei julkisesti puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä ketjussa vähän innoistuin jo ajatuksesta. Niin jos hype on yhä kovaa ja syksyllä tulee Käärijän euroopan kiertue... Niin eiku jannu uudelle kierrokselle vaan, jonkun nohevan biisin kanssa. Nehän oli studiossa just nauhottamassa uutta.
Mä en edes ajatellut tuota Ruotsi aspektia. Niin coolia, että sinne vaan. Toki uudella esiintymisellä ja asulla, mutta sama jantteri. Mr. Worldwide esiin!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo pennut itse käytä paljon karmeampaa kieltä... kun kuuntelee ihan pikkupentujen juttuja niin häpeäisin silmät päästäni jos itse päästelisin moisia
Käärijä/Bojan -ketjussa näyttää olevan 3x enemmän kommentteja kuin aiemmin voittamattomana pidetyn Damiano Davidin läähätysketjussa ;D
Kyllä suosio on ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo pennut itse käytä paljon karmeampaa kieltä... kun kuuntelee ihan pikkupentujen juttuja niin häpeäisin silmät päästäni jos itse päästelisin moisia
Olen nähnyt lasten leikkipaikalla liukumäkeen spreijatun, lapsen käsialalla tehdyn tekstin: FAK JUU. Tästä on aikaa joku 25 v, eli ovat nämä natiaiset osanneet ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vaihtuessa ehkä vähän hellitän otetta ja annan uudelle UMKlle mahdollisuuden.
Käärijä!!! Chachacha!
Eihän viisufriikit ole päässeet irti Euforiastakaan yli 10 vuodessa.
Ei sitä anneta koskaan anteeksi ettei Käärijä voittanut viisuja >:-(
Blind Channel -hype kesti melkein kaksi vuotta. Ei tässä mikään kiire ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on tietääkseni itse ilmoittanut, ettei aio osallistua Euroviisuihin enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä!!! Chachacha!
Eihän viisufriikit ole päässeet irti Euforiastakaan yli 10 vuodessa.
Totta. Mä en vaan jaksais noin kauaa.
SKANDAALI
https://yle.fi/a/74-20044964
Käärijä veti lapsiyleisöä Simerockissa – välispiikit olivat joidenkin korville liian ronskeja