Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Suomi

Vierailija
12.08.2023 |

Veroja kerätään enemmän kun koskaan ennen, jokaisen sentin niistä pitäis mennä siihen kun valtio huolehtii omistaan, se on valtion ainoa duuni, muu on korruptiota.
Silti vähemmän ja vähemmän riittää enää siihen valtion ainoaan duuniin, virkamiehiä tarvii lahjoa, vasemmisto ja oikeisto molemmat keskittyvät varastelemaan erilaisten savuverhoprojektien kautta, oli se sit kulttuurisotiminen tai vihreä siirtymä, kaikki vaan maksaa ja satuttaa niitä jotka kustantaa sen.

Mitäs ootte mieltä, minkä helvetin takia me syydetään miljardi tolkulla meidän omaa omaisuutta järjestelmälle joka ei enää edes yritä hoitaa työtään?
Oisko aika pistää palamaan koko paska, lynkata ne jotka on vastuussa ja katsoa kasvaisko tuhkasta jotain parempaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa äärimmäisen paljon kuinka kovaa sun sanat resonoi mun omien fiilisten kanssa.

Tää alkaa oleen poliitikot vastaan kaikki muut tilanne, ihan ku venezuelassa tai venäjällä.

Vierailija
2/3 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa äärimmäisen paljon kuinka kovaa sun sanat resonoi mun omien fiilisten kanssa.

Tää alkaa oleen poliitikot vastaan kaikki muut tilanne, ihan ku venezuelassa tai venäjällä.

No ei me niin pitkällä vielä olla mut henk koht mä pysättäisin tän kehityksen mieluummin nyt eikä vasta sitten kun tarvii alkaa koko kansan taas tappamaan toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä välistä vetäjiä ei ole loputtoman montaa ja ne on aidannu itsensä omien rikostensa seurausten ulkopuolelle, tän ratkaseminen ois käytännössä yhden verisen yön takana minkä aikana suomalaiset oppii tykkään syömään lohikäärmeen lihaa.

Oishan se kansainvälinen häpeä, mutta niin on 'ttu sekin että maailman rikkaimpiin kuuluva valtio ei muka enää omaa resursseja huolehtia niistä joilta ne resurssit on kerätty.

En mä tiedä mitä meidän pitäis tehdä, mutta kaikki hyvät vaihtoehdot alkaa oleen loppu, kukaan ei enää edusta meitä tässä "demokratiassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän