Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus miestä kohtaan jota piti aiemmin ärsyttävänä?

Ihmeissään
12.08.2023 |

Olin nuorempana baarissa töissä ja siellä kävi useamman kerran vuosien aikana eräs mies. Todella ärsyttävä ja ylimielinen asiakas. Välillä suoraan sanottuna v**utti kun näki miehen tulevan. Myöskin hänen ulkonäkönsä ärsytti mua. En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä silloin kun hän on selvinpäin.

No nyt vuosia myöhemmin yli 40-vuotiaana tajusin katselevani miestä sillä silmällä. En enää pidä miestä ärsyttävän näköisenä vaan itse asiassa ihan hyvännäköisenä. Mies on todella pitkä ja sekin miellyttää mua. Siis mitä ihmettä?! Olenko seonnut? Lähinnä olen nähnyt miestä kaupassa tai kylänraitilla autoa ajamassa. Kerran satuttiin baariin yhtä aikaa, mutta en tiedä miten käyttäytyi henkilökuntaa kohtaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet häntä kohtaan nykyään seksuaalista vetoa, vaikka ennen et tuntenut. Mitä sitten? Ei kaikkien tuntemusten perusteella kannata tehdä yhtään mitään. Vetovoiman kokeminen ei tarkoita edes sitä, että mies olisi sinulle sopiva ja hyvä kumppani.

Vierailija
22/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ärsyttävyyteen liittyy alitajuinen kiinnostus jollain lailla. Muistan esim yhden näyttelijän, jota inhosin leffoissa yli kaiken, kun hän oli mielestäni niin ärsyttävä. Sitten kerran tajusi, että mitähån pidän höntä kiinnostavana. Siihen loppui ärsyttävyys, sen jälkeen olen tykännyt katsoa häntä leffoissa sillä silmällä. Eiköhän sama voi käydä live-elämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ap tietää, että se mies kiinnostaa, niin voit yrittää käydä iskemässä hänet ainakin yhdeksi yöksi. Tuleepahan nähtyä ja koettua se mies ja luultavasti ärsytys loppuu siihen ja pääset eteenpäin rauhallisin mielin. Muuten se mies voi jäädä mieleen kaivelemaan.

Vierailija
24/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin noin voi käydä. Mies on ärsyttävyydellään herättänyt sinussa tunteita ja viha ja rakkaus on yllättävän lähellä toisiaan. Eräs kaverini vihasi ensin miestään, purnasi varmaan vuoden miten ärsyttävä tyyppi voi olla. Sitten rakastuivat ja ovat olleet nyt kohta 10 vuotta yhdessä. Mulla taas oli töissä eräs tosi ärsyttävä ja inhottava työkaveri. Oikeasti vitutti tehdä sen kanssa töitä ja pari vuotta meni näin. Sitten oma parisuhteeni päättyi ja tuli työpaikan bileet ja kappas kummaa joku naksahti ja päädyttiin tämän ärsyttävän miehen kanssa saman peiton alle. Näissä merkeissä palattiin vielä myöhemminkin ja ihan kiva tyyppi se lopulta oli.

Vierailija
25/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kommunikoivat sänkyyn menemisellä? Että sillä tavallako pitäisi selvittää onko joku ihminen oikeasti mukava ja hyvä tyyppi?

Vierailija
26/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ärsyttävyyteen liittyy alitajuinen kiinnostus jollain lailla. Muistan esim yhden näyttelijän, jota inhosin leffoissa yli kaiken, kun hän oli mielestäni niin ärsyttävä. Sitten kerran tajusi, että mitähån pidän höntä kiinnostavana. Siihen loppui ärsyttävyys, sen jälkeen olen tykännyt katsoa häntä leffoissa sillä silmällä. Eiköhän sama voi käydä live-elämässäkin.

No ei kyllä ärsyttävyyteen todellakaan aina liity kiinnostus. Mä olen oikeasti tuota miestä inhonnut silloin kun olin baarissa töissä.

Vierailija
27/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut kommunikoivat sänkyyn menemisellä? Että sillä tavallako pitäisi selvittää onko joku ihminen oikeasti mukava ja hyvä tyyppi?

Joskus voi haluta toisesta pelkkää seksiä eikä mitään muuta.

Vierailija
28/33 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ex olimme työkavereita, enkä ensin pitänyt hänestä ollenkaan, ärsyttävä, tyhmät vitsit, pelottava eikä mikään komistus..

No, sitten ihastuinkin jostain syystä.

Vuosikymmeniä ja pari lasta myöhemmin voisi sanoa että olisi pitänyt uskoa sitä alkuperäistä tunnetta.

Vierailija
29/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja ex olimme työkavereita, enkä ensin pitänyt hänestä ollenkaan, ärsyttävä, tyhmät vitsit, pelottava eikä mikään komistus..

No, sitten ihastuinkin jostain syystä.

Vuosikymmeniä ja pari lasta myöhemmin voisi sanoa että olisi pitänyt uskoa sitä alkuperäistä tunnetta.

Niin eiköhän se alkuperäinen tunne yleensä pidä paikkaansa.

Vierailija
30/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko selville miehen varallisuuden niin mielipide miehestä muuttui?

Vierailija
31/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko selville miehen varallisuuden niin mielipide miehestä muuttui?

Älä viitsi olla typerä. Mä en ole mikään rahan perässä juoksija enkä koskaan voisi olla miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Olen joskus seurustellut työttömän miehen kanssa, mutta suhde päättyi miehen kusipäisyyden vuoksi. Olen ihan kokopäiväistä työtä tekevä nainen joka maksaa itse omat menonsa. 

En tiedä miehen varallisuutta sen kummemmin. Ajelee aika vanhalla autolla, asuu omakotitalossa jossa on asunut jo silloin kun hänet työn kautta tapasin. Töissä ihan tavallisessa duunarin työssä. 

Vierailija
32/33 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ap tietää, että se mies kiinnostaa, niin voit yrittää käydä iskemässä hänet ainakin yhdeksi yöksi. Tuleepahan nähtyä ja koettua se mies ja luultavasti ärsytys loppuu siihen ja pääset eteenpäin rauhallisin mielin. Muuten se mies voi jäädä mieleen kaivelemaan.

Taidan kuitenkin jättää väliin.

Vierailija
33/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt pitäisi ohjata ajatukset johonkin muualle koska tuo mies pyörii nyt liikaa mielessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä