Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttavatko mallien päällä esitellyt vaatteet sinua näkemään, mikä sinulle sopii?

Vierailija
12.08.2023 |

Vai ovatko yhtä tyhjän kanssa?

Joskus joku valittanut, että mallit liian laihoja ja pitkiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallinukke tai sovitusnukke kävisi yhtä hyvin ellei paremmin. Pitkät hoikat mallit tarkoittaa, että joudun kuvittelemaan aika luovasti, ja sitten palauttamaan usein.

Mutta pääasia ettei ole pelkkä vaate henkarissa tai pöydällä, kyllä kolmiulotteinen kertoo enemmän.

Voisi olla vaikka 3D malli mitä voi pyöritellä.

Vierailija
22/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mallit on minun pituisiani ja olen samaa kokoa tai hieman muodokkaampi. On todennäköisempää, että vaate saattaa toisinaan näyttää paremmalta minun päälläni kuin mallin.

Sama!

Heh, miksi alanuolet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa. Ja siksi ärsyttää, kun nyt on tullut paljon näitä pullukoita malleja, joiden päällä ei vaatteita hahmota lainkaan.

Tämä on tabu, josta ei saa puhua.

Vierailija
24/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa. Hoikka ja normaalipainoinen vaaleaihoinen malli on paras.

Vierailija
25/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Mallit ovat aivan erimuotoisia kuin minä. Ja vaatteen värin sopivuuttakaan vaaleaihoiselle itselleni ei juuri pysty arvioimaan, kun mallit ovat eksoottisen värisiä.

Vierailija
26/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttavat:) Jos hoikan mallin yllä on koko xs tai s, tiedän sen sopivan myös mulle. Mun ei käytännöllisesti katsoen tarvitse koskaan palauttaa tilaamiani vaatteita:)

Vierailija
27/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Se kuitenkin antaa mahdollisuuden tarkkailla muodin suuntuksia, värimaailmaa ja vaihtoehtoja (myös asusteissa ja jalkineissa). Kaikki vaatemallit, värit ja tyylit eivät sovi kaikille. En viitsi edes aloittaa yksilöllisestä vartalonmallista.

On täysin kuluttajan päätettävissä, ovatko tarjottavat tyylit itselle sopivia (edes isommassa koossa). Kaikki eivät juokse muodin virtausten mukana. Itseäni kiinnostaa ainoastaan sesonkien värimaailma.

Vierailija
28/28 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa, tottakai, vaikka olen ihan eri pituinen ja mallinen. Jos esim pitkällä mallilla housuissa on pitkät lahkeet, on ne mulle ihan liian pitkät. Tai tiukat hihat, niin varmasti ei mene mulle päälle. Jne jne. Liekö joku hahmotusongelma, jos ei osaa skaalata vaatetta itsensä päälle vs mallin vartalo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi