MAALIKSET ' 05 tonttuillaan jouluviikolla!
Joulun rauhaa
rakkautta
sylin täydeltä saa,
kun itse jakaa
ystävyyttä,
hyvin vaeltaa"
Kommentit (23)
ja kohta varmaan menee pois. Maalisneiti on koko ajan repimässä palloja kuusesta argggggghhhh! Muuten mennyt hyvin. Pöytäliinat silitetty ja paikoillaan. Pikkuhiljaa alkaa joulumieli löytämään mullekin.
Lahjat ja ruoat kutakuinkin kunnossa. Huomenna pipareiden leipomista ja kinkun paisto. aattoaamuna luumukiisselin teko ja kerman vatkaus. Siinäpä se eiku syömään... Kuullostaa liian helpolta.
OLin äsken äitini kanssa kukka-jakenkäostoksilla. Kyllä mummin visa pahasti vinkas kun isommille ostettiin viking goret. Maalisneiti ei (taaskaan) saanut mitään. Mutku sillä on kuomatx2,nupukkikengät ja nahkakengät sekä vuorikumpparit. Tarvetta viime aikoina ollut lähinnä kumppareille. Eli kenkiäkin riittää pikkuneidillä.
Olen tässä arvellut että maalisneidistämme tulee joku vaatefriikki. Kulkee kotona yl bodyssa ja sukkiksiisa. Repii sukkaosaa ja sitten ei voi kävellä kun on ruttuja. Ja hienohelma on myös. Kun syö esim. leipää, jos sormeen tulee margariinia, ei tietenkään voi jatkaa syömistä.
Taidan lähteä jatkamaan tutstumista uuteen puhelimeeni. Sain eilen synttärilahjaksi:)
HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE JA KIITOS kun olen saánut liittyä mukavaan joukkoonne!
Enpä tiedä, onko täällä enää ketään lukemassa, mutta kun vihdoin pääsin linjoille, niin kirjoittelenpa kuitenkin...
On ollut kulunut viikko sen verran haipakkaa, ettei ole ehtinyt edes haaveilla pinolle pääsystä. Mutta nyt ollaan täällä Kangasalla minun vanhemmillani joulun vietossa (tultiin vajaa 3 tuntia sitten) ja lapset työllistävät mummua ja isoisää, joten on aikaa ;-) Ihana viimeinkin rauhoittua. Eilen olin ihan rättipoikkipinoon, kun ensin siivosin ja sitten lasten kanssa koristeltiin koti joulukuntoon (laitettiin kotiinkin joulu, vaikka pyhät ollaankin täällä). Valmista saatiin vähän ennen klo 17:ää... Illalla en sitten enää jaksanut laittaa ruokaa, vaan turvauduttiin Hesburgeriin... No, ehkä se on sallittua.
Muuten menee mukavasti, mutta kiirettä ja väsyä piisaa. Saanasta on tullut ihan hirveä tuittupää, koko ajan saa tapella jostain asiasta. Huokailuttaa välillä, mutta luotan siihen, että tämäkin on ohimenevää. Päikkäreitä meillä nukutaan yleensä, joskus ei nukahda, ja olen sitten n. 45 minuutin jälkeen antanut nousta ylös. Mutta sitten menee känkkikseksi koko päivä...
Kiitokset kuvahuhuiluista... Laittelen niitä välipäivinä, kun pääsen taas kotikoneen ääreen valikoimaan sopivia. Jospa saisi vaikka jouluna otettua sellaisia, joissa itsekin olisi siedettävän näköinen ;-)
Miuqulle onnittelut valmistumisesta! Meikäläinenkin yrittää saada vihdoin ja viimein miljoonan vuoden jälkeen paperit ensi kesänä ulos... Sinänsä näyttää hyvältä, että nyt on opintoviikkoja sentään alkanut rapsahdella taas...
No joo. Ehkä tämä riittää tällä erää. Oikein onnellista joulua teille kaikille! Ja kiitokset rattoisasta seurasta koko vuoden ajalta!
Kangasala vaikenee...
Terhi&lapset
Tulin toivottamaan kaikille maaliksille Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua!
Koska jouduimme muuttamaan meidän lomaa, emmekä ole siellä Thaimaassa tällä hetkellä, niin joulua menemme viettämään Tampereen kylpylään. Pikkumieshän rakastaa uimista yli kaiken, joten otimme sinne 2 vrk:n joulupaketin. Odotetaan itsekin jo innoissamme sinne menoa.
Nauttikaahan joulunajasta!
T: Tuula, Aleksanteri ja Muru 30+4