toukotaapertajien maanantai =)
Ei väsytä niin aattelin laittaa pinon pystyyn.
Vihdoin on kaikki lahjat ostettu ja paketoitu ja keskiviikkona päästään joulumatkaan =)
Mummin ja Ukin hyvään hoivaan.
mut lyhyesti virsi kaunis =)
ki-ra rv 17+6
Kommentit (24)
Emunainen: me mennään näköjään ihan samaan tahtiin:) Mulle maistui/maistuu hornetit ja kaikki tuliset jutut. Rinnat (jotka mulla tällä hetkellä kokoa 80G) olivat aluksi herkät, nykyään vaan nännit.
Pitäis varmaan työtäkin tehdä. Koira oli onneks ihan terve:)
Oon nyt oikein terrorisoinu pinoa tänään...pikku näppäily virheineni ja jatkan, kun tuli viä mieleen tuosta sukupuolesta, että mekin saatiin se tietää ja alotan sit sen tyttökerhon. Joku kyseli tyttöjen koosta, en osaa siihen sanoa mitään, mutta tällä painoa oli nyt 209g ja pää-perämitta 14cm.(18+2) Mites muilla?
Painoakin oli tullu ne eka menetetyt 3kiloa+2uutta kiloa. Aika hyvin huomioiden, että on edelleen pahoinvointia ja oksennan lähes päivittäin, mutta se on sen verta vähäistä siihen alkuun nähden ja jouluherkut maistuu niin onpa sitte kilojakin tullu. Tosin nykyään liikunta on lähes nollas, kun aikasemmin olen liikkunut lähes päivittäin. Mulla menee toisinpäin tuon puuskuttamisen kans, mutta lyön senkin sen kauhean pahoinvoinnin piikkiin, kun en aluksi voinu liikkua kuin sänkyyn ja vessaan. Nyt voin jo lähteä kävelylle ja vauhtiakin on voinu vähä lisätä. Odottelen lunta, että pääsis murtsikkaa. Onko muille kertynyt kiloja?
Himoista on ollu kans puhetta. Mulla vaihtelee, mitä milloinkin. Joskus suolakurkkuja, keksejä, välillä menee jopa vähä suklaata, kahvia en pysty juomaan ja terveellisemmältä puolelta satsumat ja porkkanat maistuu.
Huuheli
Vähän myöhään täällä kirjoittelen kuulumisia, en ole kotona tänään oikein ollut.
Täällä on kynnet ja hiukset hurjasti kasvaneet, ja vahvistuneet. En tiedä johtuuko sitten noista vitamiineista vaiko muuten vain.
Kävin tänään ylimääräisessä neuvolassa, minua niin huolestutti että onko se elossa. No, sydänäänet sieltä kuului, ja minua helpotti! Aika villisti ne kuului ensin nopeana, sitten yhtäkkiä hidastui aivan hirveästi, minä jo kysyin että mikä sille tuli nyt, ja sitten taas nopeutui samaan vauhtiin. Terkka sanoi että on normaalia.. Onneksi täti suhtautui minuun kivasti, ja sanoi että hyvä on tulla jos huolettaa. Puhuttiin myös tästä syömisestä, mikä minulla ei ota luonnistuakseen. Tarkisti veriarvot, ihan hyvät kyllä olivat. Minulle ei vaan ruoka maistu, ei mitä tahansa eteen tuodaan. Pakolla pitää syödä, jos sitäkään. Tulee sellainen masennus ruoan äärellä (en tiedä miksi), ja sitten ei saata syödä kuin haarukallisen. Lihaa en voi sietää yhtään, vaikka ihan norm. ruokavalio minulla on (ei siis kasvis). Paino ei ole noussut yhtään siitä mitä se laski raskauden alussa..
Mutta kivaa oli se, että taisin tuntea eilen liikkeitä, pari hentoa potkaisua. Mies kuunteli samalla stetoskoopilla :) ja kuuli tömähdyksiä sieltä samoihin aikoihin kuulemma. Olipa villin tuntoista. Täytyy kyllä odotella vielä että jos niitä tulee muulloinkin, niin voipi varmistua siitä olivatko ne tosiaan liikkeitä.
Nooh, minä lähden hakemaan pitsaa, jos sitä saisi edes syötyä, kun edellisestä syönnistä näkyy taas olevan ihan liian kauan.
sämpylä 16+6
VARJOKAS, Ihania uutisia:! Hyvä, etä pääsit jatkotutkimuksiin niin nopeasti ja kaikki oli hyvin:)
Onnea myös kaikille ultrassa käyneille, ainakin ALPUKKA, HUUHELI ja MAMI1801. Onnea pienestä pojasta MAMI1801! Meitä poikien odottajia onkin nyt jo aika monta.
HUUHELI kyseli istukan paikasta. Ei kai sillä ole muuten mitään merkitystä, kunhan vain ei ole kohdun suun päällä.
Jaksuja EMUNAISELLE, tosi ikävä tilanne äidillesi (kuin myös koko perheellesi) ja vielä juuri jouluksi:( Paranemisia.
LARU, hus pois supistukset, nipistykset jne.
G: Kynnet kasvavat kovaa vauhtia ja tuntuvat jotenkin paksummilta. Hiuksissa sen sijaan en ole huomannut mitään eroa.
Mulla on välillä ollut myös tuollaisia nipistyksiä jossain emättimen suunnalla, toivottavasti siellä ei ole mitään tapahtumassa. Täällä on myös huomattu kävelyvauhdin hidastuminen ja välillä kyllä puuskutan kovastikin, kun tässä lähellä on tosi iso mäki, jota aina välillä on kiivettävä (rapakuntokin tietty vaikuttaa asiaan).
Juuri sain viimeisen joululahjan paketoitua, seuraavaksi pitääkin sitten alkaa pakata. Lähdemme joulun viettoon perjantaiaamuna kello kuusi ja illaksi olisi tarkoitus ajaa Rukalle. Matkalla pysähdymme ainakin Suomussalmella ja käymme kahvilla sukulaisten luona. Saas nähdä kuinka monta kertaa menee hermot matkan aikana:)
Kolmeplusyks ja 20+5