Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toukotaapertajien maanantai =)

18.12.2006 |

Ei väsytä niin aattelin laittaa pinon pystyyn.

Vihdoin on kaikki lahjat ostettu ja paketoitu ja keskiviikkona päästään joulumatkaan =)

Mummin ja Ukin hyvään hoivaan.

mut lyhyesti virsi kaunis =)

ki-ra rv 17+6

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 11 siis se ultra! Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin!

Tuun kertomaan kuulumisia sit ku tulen sieltä!

-Alpukka vatsa kuralla =)

Vierailija
2/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lohdun sanoista, tuesta ja muistamisesta! Huoli oli kauhea, mutta nyt jo helpottaa.

Päästiin sinne KHKS:aan tutkimuksiin jo perjantaina, pahoittelut että kuulumiset tulevat vasta nyt. Oli aika kiireinen viikonloppu, kun yritin ottaa jouluvalmisteluissa viime viikolla menetettyä aikaa kiinni... En ole myöskään koko viikolla käynyt lukemassa teidän kuulumisianne, joten olen ihan pihalla kaikesta. Yritän ottaa kiinni taas.

Eli aloituksesta voinee jo päätellä, että kaikki on kunnossa. Torstaina tuli soitto, tarjosivat aikaa ultraan. Päästiin heti seuraavalle päivälle, onneksi, ei joutunut enää pitempään kärsimään epätietoisuudessa. Perjataina kun päästiin vastaanotolle ja ultrapöydälle, oli melkein ensimmäinen toteamus ultraajalta, että vettä näyttäisi olevan ihan normaalisti! Uskomaton vuoristoratahuimaustunne, kun putosi siitä ylivirittyneestä jännityksestä saman tien helpotukseen. Ja aika paljon ihmetyttää sen yksityisen lääkärin ultraustaidot! Pitäisi kai nyt niin perustavanlaatuinen juttu osata katsoa kuin lapsiveden määrä! (Mietittiin miehen kanssa hetki että reklamoitaisiin kys. lääkäristä, mutta jätetään varmaan väliin, ei jaksa nyt hössätä koko asiasta yhtään enempää.)

Kun tuo tärkein juttu oli saatu katsottua ultrassa, siirsi meitä tutkinut sairaanhoitaja meidät odottelemaan vielä hetkeksi paremman ultran vapautumista, ja sillä sitten jatkettiin. Tekivät perusteellisen rakenneultran, katsoivat sydämen (kaikki hienosti), muut elimet (kunnossa), mitat (keskikäyrällä) ja istukan paikan (etuseinämässä, kuulemma aiheuttanut suurimman osan huonosta näkyvyydestä...)

Tunnelma tutkimushuoneessa oli todella mukava ja rento, vaikka paikalle kömpi aloittaneen sairaanhoitajan lisäksi vielä toinen hoitsu ja kätilö. Minullakaan ei ollut jälkeäkään siitä ahdistuksesta, jonka se neuvolaharjoittelija sai aikaiseksi. Tädit olivat olleet jossain ultratutkimuskoulutuksessa ja käyttivät meitä opitun kertauksessa. Samalla sitten selostivat toisilleen ja meille ummet&lammet näkymistä. Yli puoli tuntia siinä kääpiötä ihasteltiin.

Perjantai-ilta meni ihmetellessä olotiloja, saunoeassa ja rentoutuessa. Lauantaina joutui ryhtymään toimeen joulun valmistelujen kanssa. Sain tallin siivottua ja koristeltua lauantaina, eilen keskityttiin sitten kodin kunnostukseen. (Asiat tärkeysjärjestyksessä!) Yläkerta odottaa vielä imuria, mutta muuten on kämppä kuusta vajaa valmis. Tänään olen yksin kotona ja ajattelin pitää huilipäivän. Lonkissa ja ristiselässä tuntee, että on viikonloppuna paaleja heitelty ja muutenkin heiluttu. Odotan kovasti tallin pikkujouluja/glögi-iltaa. :) Istutaan olkipaaleilla lyhdyn valossa ja nautiskellaan torttuja ynnä muuta jouluisaa. Mistään muualta ei saa niin ihanaa joulun tuntua kuin olkikoristein, havuin ja omenoin koristellusta tallista.

Katsellaan tuleeko vielä muuta mieleen päivän mittaa, ja yritän metsästää teidän kuulumisia tuolta arkistoista. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

-v&kääpiö 20+4- Puoliväli tuli ja meni, nyt ollaan jo voiton puolella... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuret onnittelurutistukset hyvistä uutisista!!! *halaa*

Ihanilta kuulostaa myös teidän jouluvalmistelut, ihan kateellinen olen kun saatte niitte kauramoottoreiden kanssa touhuta, hepat on kyllä niiiin ihania :)

Ja Alpukalle onnea ultraan! Toivotaan, että sukupuolikin selviää, muistaakseni halusitte sen tietää?? :)

Tänne ei mitään uutta, ajattelin lähteä aamupäivästä ukkelin kanssa ulkoilemaan ja sitten iltapäivästä ainakin järjestellä paikkoja ja keksiä mihin ihmeeseen saan noi kolme isoa matkalaukkua mahtumaan? :/ Imuroidakin pitäisi ja pölyille näyttää mikrokuituliinaa...

Huomenna näänkin sitten ihanan käärön, kaverini sai vauvan isänpäivän aattona ja pääsen huomenna poikaa katsomaan :)

Joululahjat on paketin ssa ja pari valokuvakehystä pitäis vielä löytää...

Tulen vielä myöhemmin lukeen teidän kuulumiset.

Onnipapunen, Käpy 19+6 & " iivari" 1v4kk

Vierailija
4/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa varjokas et kaikki hyvin!

Ja onnea alpukan ultraan.

Tiedos parin pvän vapaat kun ex vie tänään muksun ja tuo torstaina takas..

Ikävä jo nyt muksua, sanoinkin eilen exäl et tältäköhä tuntuu ku n. 16v kuluttua lähtee kotoa. Yritettävä nyt nauttia ja rentoutua! Sit onkin joulu jo lähellä.

Omaan oloon ei mitn uutta, nuha vaivaa vaan. Mut ei vähennä joulumieltä.

Lähteä pakkaamaan murun tavarat, kun täs sais aamupalaa alas vähän.

Vierailija
5/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas, ihana kuulla, että kaikki on hyvin. Voin vaan kuvitella sitä tunteiden vuoristorataa. Nyt on varmasti ihana odotella joulua. Onnittelut!

HannaEE tervetuloa joukkoon! Täällä tosiaan on aika paljon porukkaa listalla, mutta kaikki eivät ole aktiivisia kirjoittajia, joten kaikki mahtuvat oikein hyvin mukaan.

Kaikkea_uutta, Onnipapunen ja Daim onnittelut ihanista ultrakuulumisista ja ihanaa kun kuulitte jo sukupuolenkin. Olikin aika poika voittoisia kuulumisia nyt pinossa :)

Mirage, onnittelut myös sinulle hyvistä ultrakuulumisista. Jo vähän täällä kaipailtiinkin niitä, kun sinusta ei kuulunut mitään :) Mulla oli viime raskaudessa aina kätilö ultraamassa kaikki normaaliultrat, vaikka oli monikkoraskaus. Nyt oli np-ultrassa lääkäri, kun oli se kohdunkaulan tarkistus lähete myös siinä. Ja myös rakenneultran tekee lääkäri, kun pitää päättää siitä jatkoseurannassa ja tarkistaa taas kohdunkaulan tilanne. Eli normaalisti kunnallisellä puolella ultrat tekee varmaan kätilö, mutta erikoistapauksissa lääkäri.

Tiitiäiselle onnittelut pumpsutuksista eli sydänäänistä. Minäkin pääsen niitä huomenna kuuntelemaan.

Sämpyläinen, myös mulla on tota painon tunnetta masussa eli sellasta kipuilua. Olen myös ajatellut, että se on kasvukipua. Vähän vaan on häirinnyt se, että kipu voimistuu työviikon edetessä.

Ja nythän mulla on tullut kuvioihin nämä kivuliaat supistukset. Viime keskiviikosta lähtien. Torstaina tuli oikein sellanen 6-7 supistuksen sarja tunnin sisällä. Kipu lähti liikkeelle aina selästä ja siirtyi mahan puolelle ja sitten tuntui masun alueen jännitys eli supistus. Huomenna neuvolassa aion jutella tästä. Mieskin on vähän huolissaan. On kyllä välillä ottanut aika kipeästi. Viikonloppuna supparit taas helpotti. Lauantaina tuli vaan pari ja sunnuntaina ei ollenkaan. Nyt saa taas nähdä miten käy.

Lisäksi on sellasta nipistelyä emättimessä. Se nyt voi olla vaan kasvukipuilua, mutta kun viime synnytyksessä olin auennut 4cm kivuttomilla suppareilla ja juuri tällaisilla nipistyksillä. Joten luonnollisesti vähän mietityttää, mitä alakerrassa tapahtuu.

Alpukan ultrakuulumisia jään odottelemaan :)

Laru rv 16+5

Vierailija
6/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina oli siis rakenneultra ja kaikki oli kunnossa.

Kätilö oli ihana, jaksoi todella paneutua asiaan ja kertoi kaiken hyvin perusteellisesti. Sanoin heti alussa että jos sukupuoli näkyy niin haluan tietää.

Sukupuolen kätilö selvitti kun kaikki muu oli katsottu, ultraus kesti kaiken kaikkiaan n.40min.

Meille tulee siis poika. Mies oli innoissaan kun vehkeet vilahtivat ultrassa, jee meille tulee poika...

Viikonloppu meni vauhdilla, lauantai meni voileipäkakkujen ja salaattien tekoon sillä mummon 80 vuotis päiviä juhlittiin eilen.

Oli kiva nähdä lähes koko suku saman päivän aikana.

Joululahjat on paketoitu ja annettu eteenpäin.

Hauskaa Joulun odotusta...

Mami ja kaapo 20+3

Vierailija
7/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oltiin siis täällä mun äidin (ja hänen miehensä+pikkuveljeni) luona perillä vähän jälkeen 18. Käytiin tossa pojan kanssa jo ulkona tutustumassa ympäristöön. Ei olla kovin montaa kertaa täällä oltu. (n.5?!)

Veli nukkuu ja nuo aikuiset häippäs töihin.

Poika on ihan täpinöissä kolmesta kissasta! :D

Sain pojun hetkeks paikalleen.. löysin mummilta hoitolapsiajoista jääneet Fröbelin palikat kasetit. Tuolla se tillottaa niitä ihan hiljaa.

Imuroitiinkin tossa vähäsen ja kun selän käänsin ni poika olikin jo yläkerrassa... Ohhoh.

Muuten on hyvin kyllä uskonu että yhessä mennään. On aikas liukkaat rappuset, eikä ole paljoakaan harjotusta.

Kohta sitä vois mennä sapuskaa lämmittelee, tekee toi ulkoilu ihmeitä. :)

Miestä on jo ikävä.. :/ (vastahan me eilen nähtiin... perjantaina sitten seuraavaks)

Alpukalle vielä onnea ultraan... Oletkin sielä juuri nyt! Tulehan heti kertomaan! :)

varjokas: ihana kuulla että kaikki on hyvin! Todella helpottavaa. <3

pikku-tyyppi: koitahan kumminkin nauttia, kun saat olla itseksesi! :)

Larulta supistukset pois, HETI! Ja kaikilta muiltakin joilla niitä on ollut.

Minulla oli myös tuossa yksi päivä ihme nipistelyä/vihlaisuja tuolla alapäässä. Mitä lie ovat. Mies aina huolestuu jos sanon että johonkin jomottaa/vihloo tms. Pienistä nipistelyistä en viitsi mainitakaan.

Mami1801:lle onnittelut utrasta! :) Voi miten monta poikaa on jo tulossa. Taitaa olla kaikille tulossa poika jotka ovat ultrassa sukupuolen kuulleet.. :D

Noniin.. pojan seuraks ja ruokaa lämmittämään. :)

Päivänjatkoja kaille.

t:tiitiäinen, poika ja Oiva rv 16+6

Vierailija
8/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI!

Kirjotan nyt eka noi kuulumiste ja käyn sitten lukees viikonlopun pinkan, kun oli tuossa muutama päivä niin kiirettä, ettei konetta paljo avaamaan ehtinyt.

Mahtavia uutisia VARJOKAS! Nyt on ihana nauttia jolusta rauhallisin mielin. onemsi pääsitte siihen ultraan ennen joulua.

ALPUKKA tulehan kertomaan ultrakuulumiste. Minä olin jo ultrassa tuossa aamulla.

Kaikki oli hyvin. Siellä se kääntyili mahalleen ja selälleen. Aluksi nukkui rauhallisesti niinkuin viimeksikin. Taitaa olla aamu-uninen. Mä en osaa tää oikein kysellä siltä lääkäriltä mitään, eikä se paljo kerro ylimääräsiä. Papereista sit luen myöhemmin. Nyt jäi mietittymään, kun istukan paikka ilometaan korkea tai syvä ja teille neuvolas ilmeisesti puhutaan onko se edessä. Onko sillä jotain eritysitä merkitystä missä se sijaitsee?

Nyt edellisiin pinoihin...

Huuheli 18+2

Vierailija
9/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kun tulee kirjotusvirheitä....mutta eikös sitä sanota, että kun eka ja vipa kirjain on oikein niin yleensä siitä saa sit selvää:)

Vierailija
10/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry! Tuli kauheasti kirjotusvirheitä. Mutta eikös sitä sanota että ymmärtämiseen tarvis ekan ja vipan kirjaimen olla oikein:)

Vierailija
11/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monella ollut ultra tänään....VARJOKKAALLE suuret onnittelut ja helpotukset että kaikki on mallillaan:D <3 ihanaa!!

LARULTA kivuliaat supistukset häätöön heti!!toivottavasti ne ei tosiaan vielä tässä vaiheessa saa aikaseks mitään,parempi olis loppua koko supistusten....ei varmasti ole mukava olla niiden kanssa:(

MAMI1801:lle myös suuret onnittelut ultrasta ja POJASTA<3 onpas tosiaan poikia tulossa,yhtäkään tyttöä ei oo vielä ultrassa näkynyt! tuleekohan kaikille poika?hih olispas aika haussua:D kyllä varmaan niitä työttöjäkin tulee...<3

HUUHELILLE myös isot onnittelut hyvin menneestä ultrasta!! olikohan vielä muita....ALPUKKA on ollut myös ultrassa,tulehan kertomaan mitä näkyi,poika?:D

Tänne kuuluu hyvää...tai no kiirettä ja kiukkua pitää....pojalle TAAS tullut yskä ja nuha ja onkin sitten todella kiukkunen ja äiti ei saa tehdä yhtään mitään!! ihan meinaa tulla stressi missä välissä kerkiän imuroimaan ja lattiat pesemään plus vessan siivota,sekin jäi viikonlopulta tekemättä kun oli muka niin kiirettä! oikein hävettää kun täälä on niin pölyistä....yks kaverikin tulossa pian käymään! positiivista on kuitenkin se että on edes vähän tullut lunta=) oli ihana kattoa aamulla ikkunasta ulos kun oli het paljon valosampaa! oltiin pojan kans tunnin verran ulkonakin...rattailla kävelyllä kylläkin.

Nyt oon muuten huomannut sen,että alkaa tuo kävelytahti hyytymään. no ollaanhan tässä kohta puolivälissä...muistaakseni kun poikaa odotin niin oli sama,kauheen aikasin jo alko maha kovettumaan ja piti hidastaa vauhtia. eilen ja tänään sit kävellessä huomasin et ei vaan pystykkään mennä samaa vauhtia ku ennen....kai se on alettava lyllertämään hitaammin tuola tien päällä;) het tuntee alamahassa paineen tunnetta jos lujempaa kävelen.

Mitähän sitten....mulla odottaa torttutaikinalevyt tuola pöydällä,jätin sulamaan ja pian sais mennä tekemään:P

lukasen vielä viikonlopun pinoa kun en illalla enään ehtinytkään koneelle.....

toymama 18+3

Vierailija
12/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli kunnossa! Nyt on niin ihana olo ja tosiaankin voi rauhaisin mielin odottaa joulua!!! =)

Sukupuoli ei kyllä näkynyt.. hiukan harmitti, mutta se että kaikki oli niinkuin pitää on kuitenkin tärkeintä! (Jotenkin kyllä oma tyttö-olo vahvistui, kun oli kooltaan aavistuksen pienempi viikkoihin nähden vaikka viime ultrassa oli isompi viikkoihin nähden... Eihän se nyt mitään välttämättä tarkoita mut itellä sellainen olo, et pienemmät olis tyttöjä? [color=red]Onko kellään mitään kokemuksia tosta?[/color])

Vaavi liikuskeli kovin ja hetken kestikin ennen kuin sai kaikki mitat otettua! Ultraaja selittikin kivasti mitä on missäkin. Joten kaikin puolin tosi onnistunut ultra!

Ihana kuulla varjokas että kaikki oli kunnossa sinullakin!!! =)

Ja Mami1801 onnittelut myös sulle hyvistä ultra-kuulumisista!!

Toivottavasti Laru sun supistelut loppuu! Varmaan inhottavaa, mutta otat sitten vaan neuvolaan heti yhteyttä jos siltä tuntuu! Parempi sitten että varmistavat tilanteen ettei sun tarvitse elää epätietoisuudessa!

Huuheli kysyi istukan paikan merkityksestä? Muakin kiinnostaa jos joku osaa selittää? Mulla on molemmissa raskauksissa ollut takaseinässä, eikä sitä ole ikinä sen kummemmin kommentoitu!

Toymama: Mä en vielä oo huomannu et oma kävely olis muuten hidastunu, mut helpommin kyl hengästyy! Pienenkin ylämäen kävelee reippaammin niin heti puuskuttaa! =) Viimeks piti vasta ihan loppuraskaudessa hidastaa kävelyvauhtia kun tuli kivuttomia supistuksia.. Kaveri oli ihmeissään kun yleensä kaupungilla paahdetaan kauheeta vauhtia, että " No hidastuhan toi sunkin vauhti viimein!" =)

Nyt imuroimaan! Koiralla on just sopivasti tälläin ennen joulua karvanlähtöaika! Karvaa kaikki nurkat täys! = /

-Alpukka rv20+1/20+4 & " Pinsku" 1v3kk

Vierailija
13/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks varjokkaalle onnittelut hyvistä uutisista!! Helpotuksen tunne on ollut varmaan suuri:)

Alpukalla oli myös hyviä ultrakuulumisia, onnea niistä. Onko teilläpäin vielä yhtä ultraa, kun meillä on 3 kaikenkaikkiaan? ajattelin vaan että on vielä yks mahdollisuus nähdä sukupuoli..

Oliko toymama kun kertoi kävelyn olevan vaikeaa? Mä oon nyt huomannut että pitemmän matkan kun pojan kanssa kävelee niin nivusiin sattuu. Mutta luulisin niiden olevan liitoskipuja vaan, samaa on ilmennyt aamulla herätessä.. Edellisessä raskaudessa myös loppuvaiheessa mulla tuli kivuttomia supistuksia kun käveli vähänkin pidemmän matkaa. Joten niitäkin varmasti vielä tiedossa.

Tänään on ollut tosi kiva päivä, lämpötila nollan tuntumassa. Ainoa harmi kun meidän pojalle tullut ilmeisesti korvatulehdus taas, ei millään meinaa mennä nukkumaan illalla tai päivälläkään eli makuuasento on selvästi kivulias. Eli siis painetta korvissa.. Lähdetään viemään lääkäriin kun mies pääsee töistä, meillä kun ei oo kun yks auto.

t:minnis80 rv 16+5

Vierailija
14/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ultrakuulumisia oli taas tullut, Mami, Huuheli ja Alpukka. Ja taas yksi poika lisää :) Taitaa pojat vaan esitellä vehkeitään ja ne epäselvät on sitten tyttöjä ;)

Huomaa kyllä, että on taas tietty vaihe odotuksessa, kun niin moni käy nyt ultrassa. Näitä onkin kiva lukea...

Alpukka, huomenna mulla onneksi onkin neuvola, jossa aion kyllä puhua näistä suppareista. Olen nyt malttanut odotella huomiseen, kun muuten olisin soittanut jo perjantaina :)

Laru rv 16+5

Vierailija
15/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ultrataan ehkä vielä silloin synnytystapa-arviossa. Olen ymmärtänyt että esikoista odottavat ultrataan jokatapauksessa silloin ja muilla sitten lääkäri katsoo tarpeen mukaan! Mutta siis se onkin sitten jo lähempänä laskettua-aikaa... Eli jännitettävää riittä sinne asti! =)

Milläs viikoilla teillä se kolmas ultra on?

Vierailija
16/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla poikajoukko kun yhtään tyttöä ei ole vielä tiedossa =)

Tosin kolmeko tiesi sukupuolen ja listalla on sata nimeä, tytöt pitää pintansa niin tulee 97 tyttöä ja 3 poikaa.

Varjokas: onnittelut iloisista kuulumisista!

Omaa ultraa odotellessa, tuntuu että aika menee niiiin hitaasti. Keskiviikkona on neuvola taas ja sitten tammikuussa on molemmat ultrat (rakenne ja 4d)

[color=blue] Kuinkas teidän hiukset voi? Tai kynnet? [/color]

Oon kuullut että raskausaikana ne voi joillain paremmin, mutta ennen tätä uskoin sen huuhaaksi. Mun hiukset voi paremin kuin koskaan ennen ja kynnetkin on kasvanut hirmuvauhtia. Kai tää on sit uskottava todeksi.

ajattelin aiemmin että johtuu siitä kun odottajat syö vitamiineja tavallista enemmän, mutta mä oon kyl syönyt vitamiineja viimeiset 2 vuotta ja vasta nyt huomaa eron.

Parempi näin päin =)

[color=red] Liikeistä.. [/color]

Nyt oon aivan varma että tunnen ne ja ihan hassua kun joku liikkuu mun mahassa =) Mies tosin pahoitti vähän mielensä kun ois halunnut kans tuntea kädellään ne, mut eihän ne viel tunnu.

Onko muut loppukuun odottajat jo tunteneet liikeitä?

ki-ra 17+6

Vierailija
17/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ollut kivoja ultrauutisia, hyvä niin:) Itse joudun vielä kärvistelmään joulukuun lopulle..

Hiuksista ja kynsistä sen verran, että ainakin itsellä kynnet kasvaa kovaa vauhtia ja tukka kiiltää. Muutenkin on aika " hehkee" olo!

Ootteko muut nähneet paljon unia raskaudesta ja vauvoista? Musta tuntuu, että joka yö hoidan vauvoja ja nään unia hymyilevistä vauvoista.

Olen koko ajan tunneherkkänä, itku ei oo kaukana, jos näen esim. telkkarissa jotain romanttista ym. Lähdetään kohta viemään koiraa eläinlääkärille tarkastukseen. Sille tehdään sellanen lonkkakuvaus, jonka takia se rauhoitetaan ja mä varmaan vollotan siellä sit sitäkin.

Juotteko muut ihan normaalisti kahvia? Mulle ei maistunut lainkaan alussa, mutta viime viikolla alkoi maistuun varsinkin latte, mut olen yrittänyt pitäytyä kuppi/päivä linjassa.

Mä kans huomaan hengästyväni lenkillä ja koira on joutunut hiljentään tahtia mun takia. Kivasti odottaa portaissa, että pääsen varmasti alas. Alussa se kiskas niin kovasti, että mua vietiin ambulanssilla sairaalaan, kun alko vihloon vatsasta:(

Turussa vierailevalle touko-odottajalle terveisiä, tää on ihan kiva kaupunki:) Paljon kaikkee kivaa lapsille esim. Kuralan kylämäki jne.

Jaa-ha, eläinlääkäri ja työt odottavat..

Kiva lukea teidän kuulumisia:)

Vierailija
18/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vierailulla turussa

Vierailija
19/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikki tytsylit ja niiden masut!Aivan ihana lukea noita ultrakuulumisia,ihan tippa linsissä....AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA KAIKILLE ULTRASSA KÄYNEILLE JA HYVIÄ UUTISIA SAANEILLE!!Varmasti aivan ihana tunne,kun kaikki näyttää hyvältä ja saada vielä nähdä sen palleronkin...Viikko tai vähän reilu tarttis vielä sinnitellä,niin sitten pääsee itsekkin ja varjokkaalle myös iloisia terkkuja hyvistä uutisista,ihanaa kun sait jouluksi mielenrauhan,nyt varmaan tuntuu olo tosi kevyeltä hetken:-)Joku kysy kynsistä ja hiuksista??Eli mulla tukka rasvottuu ihan hetkessä,jos aamulla käyn suihkussa,niin illalla näyttää,että en ois viikkoon pessy tukkaa,todella ärsyttävää,kun oon tottunut olemaan päällisin puolin aina siisti ja nyt tukka roikkuu rasvasena,vaikka kuinka pesis,mutta oon pyrkiny pitämään ponnarilla,niin ei se sitten niin haittaa ja kyllähän sitä tukkaa tuleekin pestyä tiuhaan...mutta kynnet!!!Mähän pääsisin näillä varmaan tohon lähikuusen latvaan kattelemaan maailman menoa:-)Ei oo sitten ikinä ollu tällasia kynsiä...mulla on yleensä tosi hauraat ja katkeaa heti,jos oon vähänkin yrittänyt kasvattaa,mutta nyt ne ei katkea millään...on ollu kyllä tosi jännä huomata ja kaverit ja ukkonikin ihmettelee,että mistä noi on tullu:-)Onx täällä kellään muulla muuten rinnat tosi arat,siis sillai kun päivän päätteeksi ottaa liivit pois,niin kipu on on hetken todella kova???Vähän ilkeetä,mutt kyllä se kai siitä....ja kun toi luoja on vielä luonut tämmöset isohkot puskurit,niin se ei kyllä edesauta asiaa yhtään;-)Tarttis lähtee joulukonserttiin kohta...miehen sisko laulaa kuorossa ja niitten konserttia ollaan lähössä kattomaan,jos se joulumieli vaikka sieltä löytyis!Masu voi ihan hyvin...liikkeet tuntuu nyt,uskaltaudun sanomaan sen jo varmaksi,kun se alkaa olla päivittäistä ja tiettyihin aikoihin ja se tuntuu kovenevan päivä päivältä!Aluksi ajattelin vaan,et no ehkä mä vaan kuvittelen ja se on vaan ilmaa tai jotain,mutta kyllä tää nyt on jo jatkunu niin pitkään,että se pikkuinen se taitaa olla,aivan ihanaa!!Mamin ja isukin

kulta se siellä suorittaa akrobaattisia liikkeitään ja ilmottaa olemassaolostaan,ihan itku meinaa aina tulla,kun tuntee sitä pientä pyristelyä sisällään...Mun oma äiti oli viikonloppuna kaatunut tosi pahasti pyörällä ja on nyt Turun yliopistollisesa keskussairaalassa hoidettavana!Siltä meni leukaluu poikki ja ja suu on täynnä tikkejä ja hampaat sidottu yhteen,kun siihen leukaan tungettiin jotain rautaa ja sen joulukin menee ihan pilalle,kun se ei saa syödä,kun litkuja ja ei tietty pystykkään...tuli kyllä todella paha mieli,kun sain kuulla siitä ja haluisin kovasti läheä äippää katsomaan,mutta kun oon jumissa täällä stadissa,niin minkäs teet...mutta joo,eiköhän tässä ollu taas jorinoita tarpeeksi ja romaania riittämiin,että muitakin mahtuu,joten oikein mukavaa maanantai-illan jatkoa kaikille toukomameille ja masuille ja palaillaan taas asiaan!Heipparallaa!!

-Emunainen 18+2-

P.S. Joku muukin muistaakseni kertoi himoitsevansa hornet kanansiipipaloja???Mulla ihan sama juttu,niitä on aina välillä pakko saada,kun kädet tärisee:-)Onkos kelään muulla jalopeno himoja???Mulla on ja kovia!!!!

Vierailija
20/24 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se kolmas ultra myös synnytystapa-ultra, joten en kans oo varma onko se kaikilla.. Ja viimeisille viikoille menee varmaan. Saa nähdä joudunko mä siihen kun esikoinen piti suunnitelmien vastaisesti ottaa sektiolla masusta pois vaikka olin hänestä synnytystapa-arvioinnissakin. Eli ultraaja ensin katsoi sisätutkimuksella käsillä kokeillen onko tarpeeksi leveä lantio, ja sen jälkeen ultrattiin.

No mulla on tammikuun 2. pvä rakenneultra, saapi nähdä näyttääkö masukki sinne haaroväliin:)