Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kuullut tapailumiehestä 5 päivään.

Vierailija
11.08.2023 |

Laitanko viestiä ja kysyn, mitä kuuluu? Tavallisesti ollaan viestitelty päivittäin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täällä. Mä sanon että laittaa viestiä.

M49

Ette kohta oo kumpikaan täällä. Tarjoilu loppuu nyt kännikalat

Vierailija
22/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, viesti laitettu. Olen todella kiinnostunut miehestä, mutta en vaan ole saanut laitettua viestiä kun mies on jo soittanut. Voi kun tästä tulisi vuosisadan rakkaustarina.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies kirjoitti:

No hei minä tapailen toista naista nyt  ja meillä on seksiä.

Yleensä menee ilmeisesti näin, tai ei ole kiinnostunut, sattunut tapaturmaa tms, ja jostain syystä ei vaan ilmoita tahi pääse ilmoittamaan. Onko vapaa vai varattu, sekin vaikuttaa.

Vierailija
24/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa on. Saa nähdä milloin näkee viestin. Ap

Vierailija
25/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noista tapailuista mitään. Ei ole oikeastaan ikinä tarvinnut kuin yhden tapaamisen ja joko on mätsännyt ihan kunnolla tai ei laisinkaan. 

Vierailija
26/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita ollenkaan enää mitään vaan mene eteenpäin. Etkä anna enää uuttakaan mahdollisuutta. Hän ei ollut tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
27/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette viestitelleet/soitelleet päivittäin eikä tule vastausta pariin päivään niin sitten antaisin olla. Itse laittaisin 1-2 päivää viestejä ja jos 2 päivään ei tule viestiä niin 3 päivän viesti olisi tyyliin "taidat olla kiireinen, palataan ehkä asiaan kun kiireet helpottuu", unohtaisin miehen ja jatkaisin tapailua muiden miesteni kanssa. Jos viikon päästä tulee joku uskottava selitys mistä näkyvät todisteet (sairaalassaolo) niin sit miettisin omat fiilikset että jatkan vielä tapailua. Jos menee pidempään kuin viikko kun mies palaa asiaan niin enhän minä enää häntä voi muistaa kuka hän on.

Vierailija
28/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi. Oli töissä. Ja kysyi mitä minulle kuuluu. En muistanutkaan, että on iltavuorossa. Ihmetyttää kyllä tuo viestittömyys. Pitäisikö jättää siihen että miehestä kuuluu jos niin haluaa.ap

Vierailija
29/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasi. Oli töissä. Ja kysyi mitä minulle kuuluu. En muistanutkaan, että on iltavuorossa. Ihmetyttää kyllä tuo viestittömyys. Pitäisikö jättää siihen että miehestä kuuluu jos niin haluaa.ap

Ole sinäkin aktiivinen. Jos mies on tähän mennessä ollut aina viesteissä ja puheluissa aloitteellinen niin on alkanut epäilemään oletko sinä edes kiinnostunut kun et laita koskaan ekaa viestiä. Nyt vaikuttaa kuin joko et ole kiinnostunut tai pelailet jotain pelejä.

Vierailija
30/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sinäkin aktiivinen. Jos mies on tähän mennessä ollut aina viesteissä ja puheluissa aloitteellinen niin on alkanut epäilemään oletko sinä edes kiinnostunut kun et laita koskaan ekaa viestiä. Nyt vaikuttaa kuin joko et ole kiinnostunut tai pelailet jotain pelejä.

Ap lupaa ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa tiuhempaan viestiä.

Vierailija
31/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna pitää itseäsi itsestäänselvyytenä. Buukkaa treffit jonkun toisen kanssa. 

32/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa te olette tavanneet AP?

Vierailija
33/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa. Välimatka on pitkä vajaa 200km, niin se pitää olla suunniteltu näkeminen. Lapset ja työt vielä siihen.ap

Vierailija
34/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelyyn tarvitaan aina kaksi ja kummankin täytyy osata olla aloitteellinen. Yksipuolinen aloitteellisuus antaa mielikuvan, että toista osapuolta ei kiinnosta. Tällöin se aloitteellinen osapuolikin alkaa vetäytymään ja soppa on valmis. Jos ei jutunaihetta synny, lähetä vaikka jokin hauska kuva. Sopikaa tapaamisesta ja keksikää jotain yhteistä tekemistä (ja kyllä, tapailuvaiheessakin voi harrastaa yhdessä muutakin kuin pelkästään sänkyleikkejä). Aina löytyy hieman aikaa toiselle, jos todella sitä haluaa, oli kuinka kiire hyvänsä. Jos toinen taas vaikuttaa liian innokkaalta, silloin sanotaan että edetäänkö hieman hitaammin. Jopa ujojenkin täytyy joskus kommunikoida ja kertoa toiveensa, vaikka se teksti ei välttämättä tule ulos niin helposti kuin muilla. Toinen varmasti ymmärtää jos on kiinnostunut. Tsemppiä!

-M35

Vierailija
35/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä, että olet yh-mutsi, vähän ku johonkin ruttotautiseen koskisi

Vierailija
36/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketäs muita deittimarkkinoilta löytyy?

Vierailija
37/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en laittaisi viestiä naiselle viiteen päivään niin se tarkoittaisi joko että nainen ei oikeasti kiinnosta minua riittävästi, tai sitten että nainen itse ei ole koskaan aktiivinen ja tulkitsen että häntä ei kiinnosta riittävästi, joten annan olla.

Vierailija
38/43 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt voi jo sanoa ettei tosta jutusta tuu mitään. Sitten kun tapaat hyvän miehen niin ei tarvi tuollaista miettiä vaan yhteydenottoja tulee tiheään ja jokaiseen sun viestiin vastataan asap.

Mies on kyllä ollut aktiivinen viestittelijä ja on soitellutkin. Onkohan nyt niin, että minun pitäisi aktivoitua?ap

Ap. Alussa voi olla aktiivinen mutta aktiivisuus tulee hiipumaan. Sitten huomaat että ainoa aktiivinen olet sinä. Voi surku. Ei tosta tuu mitään. Itse en uskoisi laukosuhteeseen tippaakaan. Se mieshän voi sanoa sulle ihan mitä vaan. Mistä sä tiedät että se on töissä tai jossain muualla?

Vierailija
39/43 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

40/43 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko tämä kommentti vain yh-mutseja vai myös yh-faijoja ?