Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteus tiivistyy jääkaapissa. Mikä ratkaisuksi?

Vierailija
11.08.2023 |

Meidän jääkaappia ei voi säätää kuin lämpötiloihin +2, +3,+4, +6 ja +8. Olen pitänyt sen +6-asteisena, koska alemmassa lämpötilassa tuotteet tuppaavat jäätymään alahyllyllä. Tuossa kuudessa asteessa taas selvästi tulee kosteutta, joka tiivistyy esim. aukaisemattomiin vihannes/peruna -muovipusseihin sisälle pisaroiksi tai maitotölkkien ulkopintaan ym. Tuotteissa myös alkaa muodostumaan hometta tai muuta pilaantumista aika nopeasti. Jääkaappi on huono, tiedän, mutta se on vasta puoli vuotta vanha eikä vaihto tule kysymykseen. Millä konsteilla olette itse pystyneet vaikuttamaan kosteuden muodostumiseen jääkaapissa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se silica ole myrkyllistä? En ehkä jääkaappiinn laittaisi.

Se on samaa kuin kissanhiekka eli imee kosteutta. Ostakaa kissanhiekkaa, niin hajut ja kosteus katoaa niin lenkkikengistä, kuin jääkaapista ja kaikista hometiloista.

Toimii ja voi käyttää kuivattuna uudelleen!

Vierailija
42/42 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla trollaus. Ellei ap tunge kuumia ruokia jäähtymään jääkaappiinsa tai pidä ovea auki, nykyaikaiset jääkaapit eivät huurru. Mutta hyvä yritys ja onnea kaikille teille, joiden mielestä jääkaappiin kuuluu laittaa kosteudenpoistajia missään muodossa. Olipa se kissanhiekkaa tai valmiita silicapusseja. 

Häh mulla ainakin huurtuu jääkaappi vaikka se onkin ihan nykyaikainen. 

Kuinka usein vuodessa sulatat sen?

Kaikissa pakastelokerottomissa jääkaapeissa on nykyään AUTOMAATTISULATUS. Suurin osa jääkaappipakastimistakin on yhdellä moottorilla, eli nekin menevät automaatilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi