Ystäviä tulossa vieraaksi, sopiiko tämä ruokatarjoilu?
Tarkoitus syödä lounasta.
Alkuun salaatti, jossa mm vihersalaattia, kurkkua, retiisiä
Salaattijuustoa
Salaatinkastike
Linssilasagne ja parmesaania
Patonkia
Britakakku mansikoilla
Kommentit (41)
Itse söisin noista lähinnä salaattia ja patonkia. Linssilasagne? Joten ei, ei kuulosta sopivan linssit ja lasagnet yhteen, ei niin mitenkään. Britakakku taas on ihan ällömakeeta.
Britakakku on tosiaan melko makeaa.
Kuulostaa todella hyvältä. Olisinpa vieraslistallasi!
Linssilasagne on herkkua ja britakakku kauden marjoista taivaallista.
Linssilasagnea en ole koskaan syönytkään. Oikein mukavalta lounaalta kuulostaa.
Lasagne on hyvää ja mansikat sopivat kesään
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vegaaninen.
Pitäisikö olla? On kuitenkin juustoa, vaikka ei muuta eläinperäistä.
Aika moni on allerginen retiisille, joten varmistaisin voiko vieras sitä syödä. Itseltäni turpoaa ikenet jo pienestä murusta retiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on allerginen retiisille, joten varmistaisin voiko vieras sitä syödä. Itseltäni turpoaa ikenet jo pienestä murusta retiisiä.
Sä olet kyllä ensimmäinen retiisiallergikko josta mä olen kuullut., että en mä sitä yleiseksi baivaksi miellä. Linssilasagne kuulostaa ällöltä, lihaa siinä olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä ensimmäinen retiisiallergikko josta mä olen kuullut., että en mä sitä yleiseksi baivaksi miellä. Linssilasagne kuulostaa ällöltä, lihaa siinä olla pitää.
Äitini saa retiisistä oksennus/ripulitaudin, joten kyllä retiisiyliherkkiä on.
Linssilasagne; ilmeisesti tiedät, että vieraissasi ei ole ärtyneen suolen yhtymästä tai sappivaivoista kärsiviä? Heille linssit eivät sovi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vegaaninen.
Yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin yleinen tuo allergia olla, sillä olen järjestänyt monet isot juhlat, eikä vielä kukaan ole ilmoittanut retiisiallergiasta kysyttäessä.
Muuten tarjoilut kuulostavat oikein hyviltä. Itse kyllä kaipaisin patongin päälle jotakin juustoa tai tuorejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan jauhelihalasagnea niin kelpaisi.
Joka ketjuun näyttää ilmeisesti tulevan kaltaisiasi ilkeilijöitä. Ap'n kysymykseen vastaan, että on oikein hyvä menu.
Mitä ilkeilyä tuossa oli? Täältä myös ääni oikean (=liha)lasagnen puolesta, linssit ovat mauttomia!
Ei aina tarvitse olla lihaa! Kasvisruoka on hyvää ja terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo ovat hyvät tarjoilut. Itselleni kyllä hieman hankalat, koska vatsani ei siedä juurikaan linssejä. Ottaisin lasagnea vain vähän niin hyvin menettelisi kuitenkin. Onhan tuossa tarpeeksi muutakin syömistä.
Ois vaan jauhelihalasagnea niin kelpaisi.
Joka ketjuun näyttää ilmeisesti tulevan kaltaisiasi ilkeilijöitä. Ap'n kysymykseen vastaan, että on oikein hyvä menu.
Mitä ilkeilyä tuossa oli? Täältä myös ääni oikean (=liha)lasagnen puolesta, linssit ovat mauttomia!
Ja pierettävät niin saatanasti, etten viitsisi syödä, syönnin jälkeen pitäisi lähteä kotiin heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin yleinen tuo allergia olla, sillä olen järjestänyt monet isot juhlat, eikä vielä kukaan ole ilmoittanut retiisiallergiasta kysyttäessä.
Muuten tarjoilut kuulostavat oikein hyviltä. Itse kyllä kaipaisin patongin päälle jotakin juustoa tai tuorejuustoa.
Kovin moni ei taida muutenkaan edes syödä retiisejä.
Ei kai tässä mikään juhla ole kyseessä, kavereita tulossa lounaalle?