Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos miehesi ehdottaisi tehtäväksi jotain häpykarvoillesi?

Vierailija
11.08.2023 |

Lyhennys, ohennus, rajaus ja trimmaus reunoilta ja karvat vaginan suulta ja persvaosta pois.
Olisiko ok ja ilahtuisitko varsinkin jos miehesi tarjoutuisi parturiksi vai loukkaantuisitko siitä, että mies puuttuu sinun vallassasi ja päätettävissä oleviin asioihin?

Kommentit (11)

1/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, enkä loukkaannu. Aina on plussaa jos esittää toiveita.

Ite kyllä haluan mielummin parturoida, mut saishan sitä kokeilla mieskin jos välttämättä haluais.

N47

Vierailija
2/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi ajella karvat ja on joskus tehnytkin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi ajella karvat ja on joskus tehnytkin niin.

Mä olen myös ajellut. Ajelu on aina päättynyt seksiin.

Vierailija
4/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se vähän outoa mutta saisi halutessaan ajella. Vaikka ei tuolla kovin paljon ole poistettavaksi.

Vierailija
5/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla ok että ehdottaa tuollaista JOS olisi ok, että päätän kuitenkin itse lopulta mitä haluan. Mihinkään vaatimuksiin en ala. Sama kuin en mä ala määräämään miltä miehen alakerran pitää näyttää. Se on vähän niinkuin ota tai jätä.

Vierailija
6/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla ok että ehdottaa tuollaista JOS olisi ok, että päätän kuitenkin itse lopulta mitä haluan. Mihinkään vaatimuksiin en ala. Sama kuin en mä ala määräämään miltä miehen alakerran pitää näyttää. Se on vähän niinkuin ota tai jätä.

Juuri näin!!!

Vierailija
7/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!!!

Oon kerran ehdottanut puolisolle, että posliini olisi kiva. Hän ei halunnut kuin lyhentää huulilta ja se kelpaa mulle.

Vierailija
8/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille häpykarvoille?

1970-luku soitti. Se haluaa tuheronsa takaisin!

Vierailija
9/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Miesystävä toivoo posliinia tai pientä kolmiota edessä ja sellaisen saa (kolmio arjessa ja posliinia sit aina välillä). Itselläni ei ole mitenkään kiinteää suhdetta omaan karvoitukseeni eikä sen tarvitse olla minulle minkään tietynlaista joten ihan mielelläni miehen toiveisiin suostun. Joskus hän parturoi, useimmiten minä itse (ei asuta yhdessä).

Vierailija
10/11 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvoilel  piä tehä mitään. Jos jostain löytyy tatskoja, näytä nörtsisi, taimisi ja skillisi niiden poishinkkuuseen

Vierailija
11/11 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sheivannutkin oman puolison alapäätä. Ei siinä ole mitään pahaa.

Jos pitkäkarvainen ja takkuinen, niin kannattaa saksilla ensiksi ottaa. Itse tykkään tehdä pieniä sydämmiä silleen et ne on erikokoisia. Alhaalla pienempi ylempänä isompi, ja taas isompi.

Helppoa kuin heinän teko. Esim koneella saa siistiä jälkeä. Ite teen kuviot sellaisella höyläntapaisella pikku vekottimella.

Häpykarvoissa ei nyt varsinaisesti ole pahaa, mutta jos alapää on kuin "rämeikkö" niin haluaako mies enää, johan se kutittaa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi