Onko täällä joku saanut lentokoneeseen varattua puolitoistavuotiaalle lapselle baby basketin?
Kommentit (14)
Eihän tuon ikäinen edes mahdu sellaiseen
Miksi yhdistelet kahta eri kieltä?
Se on nimensä mukaisesti babybasket. Ei taaperoille.
Mä oon matkustanut juuri 1-vuotta täyttäneen kanssa ja muistelisin ettei sen ikäisille enää tuollaista saanut. Ihan turvallisuussyyt kyseessä.
Osta sille suosiolla oma paikka. Olisipa kiva istua tuollaisen vauvan ja äidin vieressä.
Ap tässä. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut paljon. Ihan normaalia multa yhdistää kaksi kieltä. Myös ruotsi sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdistelet kahta eri kieltä?
En oo ap mutta mun mielestä sitä kutsutaan ihan baby basketiksi lentoyhtiönkin sivuilla. Voin olla väärässäkin mutta ei sitä miksikään vauvakoriksi ainakaan kutsuta.
Meillä on Usan lennoilla aikoinaan ollut 1,5v vuoden ikäisellä lento Nykistä Vancouveriin ja baby basket.
Alle 2v pääsee usein ilmaiseksi jos on koko matkan sylissä.
Meidän 1.5 vuotias laitettiin omalle istuimelle ja siitä piti vielä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut paljon. Ihan normaalia multa yhdistää kaksi kieltä. Myös ruotsi sujuu.
Ihan olet asunut ulkomailla ja matkustanut paljon! Mikä saavutus! Tietysti saat vapaapassin sille, että puhut kieliä sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Kia tum paagal ho? Minä asun vieläkin ulkomailla ja puhun sujuvaa hindiä. Olisiko ihan normaalia ruveta sirottelemaan sitä sinne ja tänne?
Ei taida normaalikokoinen puolitoistavuotias minkään yhtiön baby basketiin mahtua, ne on tarkoitettu vauvoille, ei taaperoille.