Mitä puet päällesi kun haluat olla tyylikäs?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän aina olla tyylikäs.
Tärkeintä on se että on hiukset hyvin ja siisti meikki ja se miten itsensä kantaa eli ryhti kunnossa.
Vaatteet aikuisen naisen vaatteita. Voin laittaa hupparin ja farkutkin. Mulla on tummansiniset kapeat farkut, valkoinen huppari ja siihen puhtaat valkoiset sirot tennarit. Hiukset hyvin ja siisti meikki. Ehkä siihen joku kiva rannekello ja kelloon sopiva siro ranneketju. Pienet korvikset. Minusta olen tuolloinkin ihan tyylikäs.Juhliin sitten vaikka haalari tai kotelomekko ja korkeakorkoiset avokkaat. Hillityt korut.
Muuten suosin paitamekkoja, kapeita housuja jotka sopivan mittaiset, pitempiä sifonkimaisia paitapuseroita, laadukkaita neuleita ja sitten jakkutakkeja. Semmoisia vähän pitempiä missä ei nappeja esim Vilalla on kiva yksi jakku jonka omistan muutamassa eri värissä.
Juhliin haalari? Justhan ne oli muotia 70-luvulla apua!
Viime vuosina näkynyt paljonkin.
Eipä ole tuollaista mielihalua tullut. Omavalintaisiin menoihin farkut ja joku kiva rock-henkinen yläosa. Töihin hillitympi yläosa. Hautajaisiin tms housupuku ja jalkaan nilkkuribuutsit tuomaan kapinaa. Kesäjuhlat on piinaa, oikein mikään mistä pitäisin ei sovi ajankohtaan, sitä sitten hakee hädissään jotain riepua kaupasta kerran käyttöä varten. No, nyt alkaa olla ikää sen verran että moneen kutsuun uskaltaa jo sanoa ettei sovi (siis kiinnosta).
Turhapuromainen verkkopaita ja pieruverkkarit henkseleillä
M45
Mä en osaa olla tyylikäs : / vaikka olen jo nelikymppinen. Toki tilaisuuden mukaan pukeudun, mutta tyylikäs en osaa olla. Asiallinen vain.
Oon varmaan tosi tylsä, mutta pukeudun mustaan, istuvaan, a-linjaiseen mekkoon, joka on noin polvipituinen. Asustan sen sitten tilanteen mukaan.
Sombrero, kurahousut, pinkit crocsit ja batman viitta.
Läskeille ei sovi mikään. Itse 10kg ylipainoa, eikä mikään näytä hyvältä päällä. Käytän ylisuuria paitoja, jotka peittävät ihrat.
Valkoinen pusero ja polvipituinen musta hame toimii aina.
kun on juhlat, niin laitan ylle dresmannilta hankitun hienon puvun.
Vierailija kirjoitti:
Sombrero, kurahousut, pinkit crocsit ja batman viitta.
Olisi kunnon Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa -henkinen trippiunivormu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän aina olla tyylikäs.
Tärkeintä on se että on hiukset hyvin ja siisti meikki ja se miten itsensä kantaa eli ryhti kunnossa.
Vaatteet aikuisen naisen vaatteita. Voin laittaa hupparin ja farkutkin. Mulla on tummansiniset kapeat farkut, valkoinen huppari ja siihen puhtaat valkoiset sirot tennarit. Hiukset hyvin ja siisti meikki. Ehkä siihen joku kiva rannekello ja kelloon sopiva siro ranneketju. Pienet korvikset. Minusta olen tuolloinkin ihan tyylikäs.Juhliin sitten vaikka haalari tai kotelomekko ja korkeakorkoiset avokkaat. Hillityt korut.
Muuten suosin paitamekkoja, kapeita housuja jotka sopivan mittaiset, pitempiä sifonkimaisia paitapuseroita, laadukkaita neuleita ja sitten jakkutakkeja. Semmoisia vähän pitempiä missä ei nappeja esim Vilalla on kiva yksi jakku jonka omistan muutamassa eri värissä.
Ois aika kiva tietää ikä, siis kaikilta muiltakin vastaajilta.
Onko tyylikäs = konservatiivisesti laittautunut?
Mä oon pian 30 v.
T. Vintage-pukeutuja
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen pusero ja polvipituinen musta hame toimii aina.
Näen silmissäni 80-90-lukujen tarjoilijattaren.
Takki on tärkein. Jos sinulla on varaa ostaa vain yksi ajattoman tyylikäs=kallis vaatekappale niin satsaa takkiin. Seuraavaksi tärkeimpiä ovat asusteet=kengät, laukku,korut,vyö. Jopa hattu jos sinusta on hattua kantamaan. Ensivaikutelma tehdään ulkovaatteilla. Sisävaatteet voivatkin sitten ollaH&M Lindex kiinalaista postimyyntikamaa mitä hyvänsä koska olet jo ulkovaatteillasi tehnyt tyylikkään vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Takki on tärkein. Jos sinulla on varaa ostaa vain yksi ajattoman tyylikäs=kallis vaatekappale niin satsaa takkiin. Seuraavaksi tärkeimpiä ovat asusteet=kengät, laukku,korut,vyö. Jopa hattu jos sinusta on hattua kantamaan. Ensivaikutelma tehdään ulkovaatteilla. Sisävaatteet voivatkin sitten ollaH&M Lindex kiinalaista postimyyntikamaa mitä hyvänsä koska olet jo ulkovaatteillasi tehnyt tyylikkään vaikutelman.
Kyllä,
Harvinaisen usein näkee sen tyylikkään asun päälle lyödyn jonkun vanhan reuhkan, tai jopa sporttisen toppatakin. Se pilaa kokonaisuuden tyystin.
Itse arvottaisin takin tärkeimmäksi, sitten kengät ja sitten laukku. Näissä kannattaa oikeasti panostaa, ja maksaa klassikosta vähän enemmänkin.
Jakkupuku