Onko muut lopettaneet miehen tapailun kun se asunnossa olikin liian siistiä?
Jotenkin koen feminiisiseksi miehen jos sillä on siistimpää kun mun kotona.
Muita jotka tuntevat samoin?
Kommentit (21)
Yksinasuvan poikamiehen on helppo pitää asuntonsa siistinä kun ei ole ketään muuta sotkemassa ja tavarat löytyvät aina oikeilta paikoilta. Epäsiistit ihmiset saattavat toki ihmetellä jonkun asunnon puhtautta ja siisteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joku neuroosi vissiin ja vaikea tuollaisen kanssa on olla jos syynää koko ajan mitä jälkiä minnekin tulee. Joskus kun jotain tippuu niin voi tulla jopa kolhujakin vaikkapa lattiaan...
Ei se sitä tarkoita. Älä ole kateellinen. Ei kukaan järkevä halua että joku oksetus pilaa kämpän, täytyisi osata arvostaa asioita..
No en ole lopettanut siisteyden takia tapailemista :D
Mä olen se sotkuinen osapuoli, johon miehet on hermostuneet ja kummallakin on ollut sitten pinna kireällä.
Ehkä ihan hyvä että teit tuon päätöksen, yhtenevät siisteyskäsitykset on suhteessa tärkeää.
Nykyään olen miehen kanssa, joka ei ole mulle ikinä marmattanut kun hän on samanlainen ja olen siitä iloinen.
Onhsan tuo selkeä narsistin merkki.
Joillakin vaan on se himosiivousgeeni sukupuoleen katsomatta. Itselläni ei ole enkä seurustelisi ihmisen kanssa jolla se on.
Minä innostuin kun näin miten siisti nykyisen mieheni asunto oli, luulin pitkään että hänellä kävi siivooja. Sitten tajusin että hän siivosi itse (oli siivoojan poikana oppinut). Anna nykyäänkin hänen siivota yhteisen asuntomme. Ainoa mies, jonka tunnen, joka tykkää siivoamisesta.
Voihan sitä senkin perusteella lopettaa suhteen aivan kuten vaikkapa tennissukkien ja muun vaatetuksen, ruokavalion, harrastusten tai muun vastaavan syyn takia. Aina löytyy joku syy kun vaan on tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä senkin perusteella lopettaa suhteen aivan kuten vaikkapa tennissukkien ja muun vaatetuksen, ruokavalion, harrastusten tai muun vastaavan syyn takia. Aina löytyy joku syy kun vaan on tarkkana.
Juu, ja jos löydy niin aika voi kysyä muilta, että onko noloa jos tekee sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku neuroosi vissiin ja vaikea tuollaisen kanssa on olla jos syynää koko ajan mitä jälkiä minnekin tulee. Joskus kun jotain tippuu niin voi tulla jopa kolhujakin vaikkapa lattiaan...
Ei se sitä tarkoita. Älä ole kateellinen. Ei kukaan järkevä halua että joku oksetus pilaa kämpän, täytyisi osata arvostaa asioita..
Kiitti lainauksesta niin säilyi.
Milloinkahan modet viisastuu ja oppii postamaan lainatutkin. Vai riittääkö kapasiteetti niin monimutkaiseen toimeen.
Ai siis mitä? Voiko olla LIIAN siistiä? Nimimerkillä mies en ole koskaan kuullut moisesta, ainoastaan siivoa siivoa siivoa. Onko mahdollista että miehet on laittanu erinomaista panosta asiaan, jotta huomaisit ja arvostaisit? LIIAN siistiä. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Onhsan tuo selkeä narsistin merkki.
Tuo pitää paikkansa samoin kuin auton ylenmäärinen palvonta ja ihannointi jopa enemmän kuin puolisonsa.
Jännämiehethän vetävät naisia puoleensa ja kotikin pitää sitten olla sen mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti lainauksesta niin säilyi.
Milloinkahan modet viisastuu ja oppii postamaan lainatutkin. Vai riittääkö kapasiteetti niin monimutkaiseen toimeen.
Milloinkahan sinäkin viisastut, että ei täällä modeja ole ollu enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
...ja suhteen lopettamiselle tarve. Ei se syyn keksimisestä jää kiinni koska kukaan ei ole täydellinen.
Mulle käy samoin
Miehestä tulee jotenkin neitimäinen mulle jos sillä on siistimpi koti, tai tosi varovainen ja hygieninen
Olen päättänyt, että suhteessa miehen pitää osata siivota asuntonsa, ettei vieraiden tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehethän vetävät naisia puoleensa ja kotikin pitää sitten olla sen mukainen.
Jännämiehillä on ihan siistit asunnot, koska ne on paljon kotoa pois ja nainen hoitaa siivouksen.
Jos miehen kämppä on siisti ja pelkistetty niin siellä varmaan murhataan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, että suhteessa miehen pitää osata siivota asuntonsa, ettei vieraiden tarvitse.
Ai tarvitse? Jännämieheltä saamansa käsittelyn jälkeen suorastaan palvovat sitä ja haluavat palvella tätä kaikin mahdollisin tavoin ja keinoin. Se on heidän ilonsa kun saavat tehdä edes nonkin pienen vastapalveluksen.
Jos nyt voisi ajatella positiivisesti kun asiassa ei ole mitään pahaa. Valittaisit kun pitäisi siivota ja kerätä sukkia? Järkevyyttä pitää huolta itsestään ja elämästään. Sotkuiset naiset ovat oksettavia, ei ole äitimateriaalia.