Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä outo asia sinua ärsyttää turhaan?

Vierailija
11.08.2023 |

Ärsyttääkö teillä joskus jokin täysin turha pikkuasia? Itseäni ärsyttää kun joku leikkaa pitsaa saksilla, en älyä syytä, ihan järjetöntä

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ihan terveen näköinen ihminen joka ei uudellen kouluttaudu eikä he mitään töitä alle nelikymppisenä vaan jää kotiin nostelemaan työttömyyskorvauksia. Minä opiskelin vielä viiskymppisenä uuden ammatin. Pääsin ainakin vähäksi aikaa töihin. Ja vaikka se ei johtanut mihinkään niin itsensä takia se ainakin kannatti. En olisi vielä siinä iässä halunnut jäädä kotiinkaan makoilemaan sillä seinät olisivat kaatuneet päälle. 

Minä en tajua kuinka joku viihtyy kotona alle keski-ikäisenä jolloinka virtaa pitäisi vielä olla. 

Oletpa tyhmä ihminen.

Kaikki sairaudet eivät näy päälle päin, eikä ihmisillä ole velvollisuutta tehdä sinulle tiliä sairauksistaan.

Olet todennäköisesti joku boomeri, joka ei ymmärrä mistään mitään, ja jolle masennus on tyhmyyttä ja laiskuutta.

Vierailija
42/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ihan oma itseni ja saamattomuuteni. Suunnittelen aina kaikkea kivaa ja sitten kun pitäisi toteuttaa, niin päätänkin skipata ja menen mieluummin kotiin. Eikä edes hirveästi harmita. Melkein se suunnittelu on se kivoin vaihe, mutta toteutus sitten jää. Jos olen jollekin toiselle luvannut jotain, niin sen tietenkin pidän, mutta itselleni teen joka kerta oharit.

Komppaan. Miksi mun pitää tehdä kaikki ihan viimetingassa tai jo liian myöhään? Minäkin saan tehtyä toisille luvatut asiat ajallaan, mutta kaikki muu jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle puhuminen ja se, ettei kuuntele. En ymmärrä, voiko se olla mitään muuta kuin vain törppöyttä. Yksi antoi selitykseksi ADHD:n, mutta mulla itsellänikin on ADHD enkä ikinä puhu toisen päälle. Välillä en pysty keskittyä toisen puheeseen, mutta sitten ala laskea pääni sisällä esim. naulossa seinissä tai muuta ja yritän edes näyttää kuuntelevalta.

Vierailija
44/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päälle puhuminen ja se, ettei kuuntele. En ymmärrä, voiko se olla mitään muuta kuin vain törppöyttä. Yksi antoi selitykseksi ADHD:n, mutta mulla itsellänikin on ADHD enkä ikinä puhu toisen päälle. Välillä en pysty keskittyä toisen puheeseen, mutta sitten ala laskea pääni sisällä esim. naulossa seinissä tai muuta ja yritän edes näyttää kuuntelevalta.

"Välillä en pysty keskittyä"

Tuollainen lässytyskieli ärsyttää minua aidosti todella todella todella paljon. Raivostuttaa kun toimittajatkin jättävät verbit taivuttamatta, ja kirjoittavat lehtiin tuota paskamuotoa.

Sinäkin olet osannut lapsesta saakka taivuttaa verbit, mutta muiden npc-hesalaisten tavoin alkanut lässyttää tuota rikkinäistä suomea. Luulette että se on hienoa. Ei ole hienon kuuloista, vaan idiootilta kuulostaa.

Vierailija
45/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kerrostalossa asuvat ihmiset laittavat vieraansa soittamaan vielä asunnon ovikelloa vaikka nämä ovat soittaneet jo ovisummeria päästäkseen alaovesta sisään. Tätä tekevät jopa ensimmäisessä kerroksessa asuvat.

Vierailija
46/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun ystävä mäkkärissä käydessään(noin joka toinen päivä) lähettää vuorunumeronsa minulle siltä varalta että itse sen unohtaa.

En tiedä miksi se ärsyttää mutta se vaan ärsyttää.

Miksi hän ei voi ottaa lappua, tai laittaa sitä ylös älykelloonsa tms, miksi se pitää minulle lähettää.

Joo tiedän :'D on siinäkin murheet ja ärsytykset.

Minuakin ärsyttäisi tällainen avuttomuus. Ärsyttää itseasiassa jo ajatuskin tällaisesta toiminnasta.

Vierailija
47/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku jättää vaikka juomalasin siihen ihan pöydän reunalle, tai sakset avonaisina horottamaan pöydälle.

Vierailija
48/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku jättää vaikka juomalasin siihen ihan pöydän reunalle, tai sakset avonaisina horottamaan pöydälle.

Mua ärsyttää se, jos käytettyjä astioita laitetaan tiskialtaaseen.

Vierailija
49/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keinotekoinen shaisse. Ihmisissä ja elämässä yleisesti ottaen.

Seuraatko kuitenin jotain Kardashieita ja Marklea ja muita kumisia?

Vierailija
50/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun amerikkalainen mieheni aina jättää osan ruoasta syömättä, siis lautaselle. Tiedän että tämä on amerikkalainen tapa mutta suomalaisena se ärsyttää suunnattomasti. 

Vierailija
51/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naapuri köhähtää aina tietyllä tavalla ennen kun sytyttää tupakan. Moni varmaan ärsyyntyisi siitä savusta enemmän..

Vierailija
52/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ärsyynnyn tyhmistä ihmisistä joilla arvot on ihan persiillään. Siis oikeasti provosoidun. Tämä ihmistyyppi meuhkaa kauhealla metelillä omia typeriä mielipiteitään ja harhaluuloja asioista, joita ovat lukeneet tyylillä Tokentubesta. Näiden kanssa joutuu välillä töiden puolesta vääntämään ihan kunnolla eivätkä millään suostu ymmärtämään, että ovat täysin väärässä. Siis esimerkkinä että olisin töissä vakuutusyhtiössä ja aasiakkaalla olisi kotivakuutus ja sitten väännetään asiasta, että kotivakuutus ei kata työpaikalla sattuneista vahinkoja eikä se vääntämällä muutu yhtikäs miksikään koska vakuutuksen sisältö ei ole mielipidekysymys :D

Mietin jopa alanvaihtoa tämän takia. Näiden määrä tuntuu nimittäin koko ajan lisääntyvän.

Vierailija
53/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ärsyynnyn tyhmistä ihmisistä joilla arvot on ihan persiillään. Siis oikeasti provosoidun. Tämä ihmistyyppi meuhkaa kauhealla metelillä omia typeriä mielipiteitään ja harhaluuloja asioista, joita ovat lukeneet tyylillä Tokentubesta. Näiden kanssa joutuu välillä töiden puolesta vääntämään ihan kunnolla eivätkä millään suostu ymmärtämään, että ovat täysin väärässä. Siis esimerkkinä että olisin töissä vakuutusyhtiössä ja aasiakkaalla olisi kotivakuutus ja sitten väännetään asiasta, että kotivakuutus ei kata työpaikalla sattuneista vahinkoja eikä se vääntämällä muutu yhtikäs miksikään koska vakuutuksen sisältö ei ole mielipidekysymys :D

Mietin jopa alanvaihtoa tämän takia. Näiden määrä tuntuu nimittäin koko ajan lisääntyvän.

Eikö näistä ärsyynny melkein jokainen ja ihan syystä? Ei siis oikein sovi otsikon alle.

Vierailija
54/56 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasien käyttö muiden seurassa.

Vierailija
55/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasien käyttö muiden seurassa.

Eli jos vaikka ulkona porottaa aurinko ja joku laittaa lasit päähänsä sinun seurassasi silmänsä suojatakseen se ärsyttää sinua O.o?

Vierailija
56/56 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla rumia puhuvat trollit ja niiden ala-sanasto.