Mikä outo asia sinua ärsyttää turhaan?
Ärsyttääkö teillä joskus jokin täysin turha pikkuasia? Itseäni ärsyttää kun joku leikkaa pitsaa saksilla, en älyä syytä, ihan järjetöntä
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuvaaminen mangassa ja animessa ärsyttää. Miehet saavat täysin väärän kuvan naisista. Videopelit voisi myös lisätä mangan ja animen lisäksi.
Jo oli KATKERA vuodatus! :D :D xD
Laihduta! :D Laihduta, laihduta! :DDD
Olen eri, mutta sanon silti: käypä Japanissa katsomassa, millaista settiä siellä on ihan perusmangakaupassa. Siinä kalpenee meikäläisten p*rnokauppojen valikoimat, ja suurin osa olisi täällä kielletty p***filian vuoksi.
Ihan aiheesta tuota naiskuvaa kritisoidaan, vaikka tänne ei tuodakaan sitä kaikkein pahinta tavaraa.
Sellainen ihan terveen näköinen ihminen joka ei uudellen kouluttaudu eikä he mitään töitä alle nelikymppisenä vaan jää kotiin nostelemaan työttömyyskorvauksia. Minä opiskelin vielä viiskymppisenä uuden ammatin. Pääsin ainakin vähäksi aikaa töihin. Ja vaikka se ei johtanut mihinkään niin itsensä takia se ainakin kannatti. En olisi vielä siinä iässä halunnut jäädä kotiinkaan makoilemaan sillä seinät olisivat kaatuneet päälle.
Minä en tajua kuinka joku viihtyy kotona alle keski-ikäisenä jolloinka virtaa pitäisi vielä olla.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuvaaminen mangassa ja animessa ärsyttää. Miehet saavat täysin väärän kuvan naisista. Videopelit voisi myös lisätä mangan ja animen lisäksi.
Hanki normaali itsetunto.
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D%3D
Vastaavasti miesten kuvaaminen hertta-sarjoissa ja vastaavissa.
Jos yritän järkätä jotain isommalla porukalla, jengi ei vastaa viestiin whatsappissa. Sitten laitan muistutusviestejä, että voisitteko kommentoida, mutta ei. Porukalla kun on nähty, ihmiset ovat kuitenkin ilmaisseet olevansa kiinnostuneita. Pahimmillaan vain se yksi sitten ilmoittautuu, enkä tunne juuri häntä kunnolla. En jaksa enää laittaa tuollaisia kutsuja.
Kirjoitusvirheet, puhuminen juntti/wt-termeillä. Ihmiset, joista paistaa läpi epäaitous.
Kaikki keinotekoinen shaisse. Ihmisissä ja elämässä yleisesti ottaen.
Ärsyttää lähikaupan alennusten rohmuajat. Samat tyypit ovat siellä aina kori täynnä punalaputettuja tuotteita jo puoli tuntia ennenkuin se ilta-ale alkaa. Sitten ne seisovat käytävillä juoruamassa ja ovat vielä tielläkin.
Tubevideoiden feikkaajat. (joita todella piisaa)
epärehellisyyttä pelkän epärehellisyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D%3DServasit tuon inkkelinaisen, katkeran miesvihaajan ja palstanaisen totaalisesti suohon! :D
Manga ja anime on hyvä keino testa naisen itsetuntoa.
Miesten itsetuntoa on hyvä testata lukemalla Tilastokeskuksen sivuilta miesten mediaanipalkoista (3366€) ja THL:n sivuilta suomalaisten miesten keskipituudesta (179,59cm).
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää lähes kaikki. Tunnen kyllä itseni hyvin ja huonot puoleni ettei siitä ole kyse. Mutta on päiviä että ärsyttää aamusta iltaan kaikki asiat ja suurin osa ihmisistä.
Ehkä sinua ärsyttää siksi, että tunnet itsesi ja heikkoutesi sekä hyvät puolesi ja silti se mitä koetat välttää, tiedostaessasi toimintasi, on kuitenkin sallittua ja hyväksyttyä heille, jotka eivät kiinnitä huomiota eri puoliinsa?
Ärsyttää kun ystävä mäkkärissä käydessään(noin joka toinen päivä) lähettää vuorunumeronsa minulle siltä varalta että itse sen unohtaa.
En tiedä miksi se ärsyttää mutta se vaan ärsyttää.
Miksi hän ei voi ottaa lappua, tai laittaa sitä ylös älykelloonsa tms, miksi se pitää minulle lähettää.
Joo tiedän :'D on siinäkin murheet ja ärsytykset.
Vierailija kirjoitti:
Tietty häröilevä käytös. Tulen hermostuneeksi. Olen yliempaattinen. Adhd-ihmiset esimerkiksi
Kouhottaminen ärsyttää ja sellainen tilaaottava käytös, vatkautuminen, pieksäytyminen ja möyhkääminen.
Omien harmien siirtäminen toisiin ihmisiin. Etenkin kun kyseessä on vanha juttu, jolla ei ole mitään tekemistä nykyisten henkilöiden kanssa.
Tai omasta huonosta luonteenpiirteestään.