Mikä pilasi päiväsi tänään?
Itseäni alkoi vituttamaan kun kadulla kävellessä jokin laite puhalsi ihan oksennuksen hajuisen pöllähdyksen naamalle 😒
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Sain kuin sainkin vääntäydyttyä salille.
1. voi vit... korvanapit on jääny kotiin, eli en voi kuunnella omaa musiikkia joka on mulla aina se treenin tsemppari ja vauhdittaja, tarvitsen sen oman "jytä" soittolistan josta saan energiaa.
2. Se hiton vanha höppänä äijä oli siellä taas joka tuijottaa (lue töllöttää) ihan kokoajan, oikein kurkkii ja kuikuilee laitteiden takaa ja tulee joskus jopa vastapäiselle laitteelle vaikka kaikki muut laitteet on vapaana. Yäk. Lähdin 15 min jälkeen pois sieltä.
3. Tuosta edellisestä ärsytyksedtä kiukkuisena lähden kävelylle, otan kortin mukaan jotta saan puiston laidalta lohdutusjätskiä ja rauhoitun. Ei oo todellista, se kioski on kiinni.Tulin kotiin, söin ja otin päikkärit. Niin armoton v käyrä oli otsassa. Nyt helpottaa jo.
Kyylääminen on kyllä hemmetin ärsyttävää. Tsemppiä iltapäivään :)
Laiska sotkeva nuori
Kotini joka näyttää jotenkin niin rumalta ja tympeältä nyt
Ostin 300 euron ostoksen ja nyt vähän kaduttaa oliko sittenkin huono idea
Vanhukset, jotka kävelee keskellä kunluväylää eikä voi väistää. Käsivarsi osui tästä syystä kaupan oven lukkoon ja tuli pitkä haava.
Selasin instastooreja ja näin kuinka kaikki hehkuttavat hienoja tapahtumia ja makeita duunijuttuja ja kuinka onnellisilta he näyttävätkään niissä.
Masennus.. heti aamusta iski se tuska, ja minulla oli juuri ollut hyviä päiviä. Noh, jospa jossain vaiheessa taas olisi valoisampaa
Sain kuin sainkin vääntäydyttyä salille.
1. voi vit... korvanapit on jääny kotiin, eli en voi kuunnella omaa musiikkia joka on mulla aina se treenin tsemppari ja vauhdittaja, tarvitsen sen oman "jytä" soittolistan josta saan energiaa.
2. Se hiton vanha höppänä äijä oli siellä taas joka tuijottaa (lue töllöttää) ihan kokoajan, oikein kurkkii ja kuikuilee laitteiden takaa ja tulee joskus jopa vastapäiselle laitteelle vaikka kaikki muut laitteet on vapaana. Yäk. Lähdin 15 min jälkeen pois sieltä.
3. Tuosta edellisestä ärsytyksedtä kiukkuisena lähden kävelylle, otan kortin mukaan jotta saan puiston laidalta lohdutusjätskiä ja rauhoitun. Ei oo todellista, se kioski on kiinni.
Tulin kotiin, söin ja otin päikkärit. Niin armoton v käyrä oli otsassa. Nyt helpottaa jo.