Mikä pilasi päiväsi tänään?
Itseäni alkoi vituttamaan kun kadulla kävellessä jokin laite puhalsi ihan oksennuksen hajuisen pöllähdyksen naamalle 😒
Kommentit (46)
Heräsin kännissä, housut 100% p*skassa, rappukäytävästä kotioven edestä. Nice 👌🏻
Se, että kävin verikokeissa...... Ja tulokset olivat huonot..
Harmittaa se, että olisin halunnu nauttia tästä kesästä ja kunnon lämmöstä väh.24 astetta.. (rakastan lämpöä)
Ja nytkin meillä sataa..
Enkä tiedä näenkö seuraavaa kesää.
Olen nuori nainen, täysin päihteetön ollut, eli ei ole itseaiheutettu sairaus...
Mutta yritän nähdä valoa huomisessa, ei sais periksi antaa. <3
Voimia teillekin vaikeiden asioiden keskelle!<3
Romanikerjäläinen alkoi taas huutelemaan keskustassa. Siis minulle.
Hyvin rasittavaa.
Remppamies teki oharit ja jouduin koko päivän odottamaan turhaan. Soitin jo toisen remppaajan ensi viikolle. Saa se tämänpäiväinen tulla huomenna turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin joka päivä. Ihmisten tyhmyys.
Joo. Tänään erityisesti omani. Tiesin turhaksi, mutta vielä kerran jäin hakkaamaan päätäni seinään. Tyhmä mikä tyhmä. Huoh.
Vapaapäivä. Harjoittelin kielikokeeseen katsommalla uutisia ulkomaiden kanavista. Hauska oli tuo ensimmäinen turistiavaruuslento. Muut uutiset enemmänkin surullsia.
Naapurin villi lapsi tuhosi kukkapenkistä istutukset. He eivät pidä hänelle mitään kuria, saa temmeltää miten haluaa. "Lapset nyt vaan on tuommoisia" ja "nehän oli vaan kukkasia" oli vastaus vanhemmilta kun asiasta valitin.
Vierailija kirjoitti:
Taas yks kaveri on löytänyt kumppanin vaikka olisi välillä mun vuoroni.
Tää ajatusmaailma on mun mielestä niin outo, ettei ole iloinen kaverin puolesta, vaan kateellinen tms. Ei se ole sulta pois, ja oikein pilaa päivän?!
Vierailija kirjoitti:
Anoppi.
Miniä.
Paluu Suomeen. Onneksi vain muutamaksi viikoksi, luulen että se riittää hyvin.
Lapsi kiukutteli päiväkotiin lähtiessä. Satoi vettä. Päiväkoti oli vaihtanut ovikoodit ja jättänyt ilmoittamatta...Kesti vartti päästä sisälle. Melkein myöhästyin töistä...Ja just melkein kaadoin kahvit päälleni....
Vierailija kirjoitti:
Naapurin villi lapsi tuhosi kukkapenkistä istutukset. He eivät pidä hänelle mitään kuria, saa temmeltää miten haluaa. "Lapset nyt vaan on tuommoisia" ja "nehän oli vaan kukkasia" oli vastaus vanhemmilta kun asiasta valitin.
Laita lasku perään. Saatteellä: "tää nyt vaan pitää maksaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yks kaveri on löytänyt kumppanin vaikka olisi välillä mun vuoroni.
Tää ajatusmaailma on mun mielestä niin outo, ettei ole iloinen kaverin puolesta, vaan kateellinen tms. Ei se ole sulta pois, ja oikein pilaa päivän?!
Kaverin puolesta pystyy iloitsemaan, mutta samalla tuntemaan surua siitä ettei itsellä ole. Eri
Se että piti taas raahautua töihin
Typerät poliitikot ja politiikka. Joka tuutista tulee jatkuvasti älämölöä, ei enää jaksaisi kuunnella kuinka jokainen niistä kuvittelee olevansa parempi ja fiksumpi kuin toiset. Täysin turha rasismikohu🤬