Risto on kylmä kuin mikä, säälittää se nainen, joka niin kovasti odottelee...
Taitaa pettyä pahasti. Nyt jo kuulostaa surulliselta.
Kommentit (11)
Aika paha nyrpeä molonaama nimittäin..
Sen takia kai Risto tuossa vielä arpookin, kun tajuaa, että Hanna olis aika hyvä pakkaus.
Minä en näe Ristoa kylmänä, vaan sellaisena, joka ei varmaan osaa oikein olla naisten kanssa. Jos pitäisi arvata, niin arvaisin, että Ristolla ei varmaankaan ole pidempiä seurustelusuhteita takana. Mutta mistäs sitä tietää..
Jotenkin hirveän epävarman oloinen. Ei ole oikein riskinottaja tämä Risto.
Vierailija:
Minä en näe Ristoa kylmänä, vaan sellaisena, joka ei varmaan osaa oikein olla naisten kanssa. Jos pitäisi arvata, niin arvaisin, että Ristolla ei varmaankaan ole pidempiä seurustelusuhteita takana. Mutta mistäs sitä tietää..
Mun on helppo samaistua Ristoon. Harkitsevaisuus on hyve. Loppuelämää koskevia päätöksiä on vaikea tehdä ja jos on jo kerran epäonnistunut niin kuin Harri niin luulisi ottavan vähän maltillisemmin. Ripen äitisuhde ehkä liian sitova. Asuuko ne yhdessä?
oo kylmä, se vaan on just tyypillinen äitinressukkapoika, joka ilman tätä ohjelmaa ei löytäisi ikinä naista. Toivottavasti nyt älyää pitää Hannasta kiinni.
Ovathkohan he yhdessä vai ei?
tympikö sitä, tai jotenki se oli empivän oloinen, mutta musta sen ilme on aina tuollainen perustympeä. Osaakohan se nauraa ollenkaan?
TIEDÄN mitä heille kuuluu nykyään! :)
voin kertoa, vaikka onkin " salaisuus" , mutta tuskin nyt enää :)
Eli ovat kyllä yhä yhdessä ja onnellisia!
uskon ennemmin heitä itseään kuin jotakin lehteä ;)
telkkarissa, vaan tekee sen sitten privaatisti.