Paljon vietät aikaa teinisi kanssa?
Kommentit (9)
Aika vähän kun ei sitä enää juuri halua, mutta päivittäin syödään yhdessä ja katsotaan uutiset, jutellaan vähän. Joskus harvoin esim. sulkapalloa.
Rehellisyyden nimissä: en yhtään. Poika kohta 18 ja näin on ollut jo pari vuotta. Syynä totaalinen kiinnostuksen puute hänen puoleltaan. Kohtaamme kotona ja minä yleensä höpötän omiani ja toinen tuijottaa puhelinta, Netflixiä, Spotifyitä. Muodon vuoksi joskus ehdotin vielä yhteistä tekemistä, että onpa ainakin annettu mahdollisuus osallistua, mutta kun ei kiinnosta niin ei.
Kysymyssanat on paljonko, ei paljon.
Syödään päivällistä yhdessä päivittäin, pari kertaa viikossa käydään saunassa, kerran viikossa harrastuskuskaus. Jutellaan joitakin kertoja päivässä. Satunnaisesti sitten "tehdään" jotain. Esim. leivotaan, tehdään palapeliä tms
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä: en yhtään. Poika kohta 18 ja näin on ollut jo pari vuotta. Syynä totaalinen kiinnostuksen puute hänen puoleltaan. Kohtaamme kotona ja minä yleensä höpötän omiani ja toinen tuijottaa puhelinta, Netflixiä, Spotifyitä. Muodon vuoksi joskus ehdotin vielä yhteistä tekemistä, että onpa ainakin annettu mahdollisuus osallistua, mutta kun ei kiinnosta niin ei.
Kysytkö koskaan hänen kuulumisiaan? Mietin vaan kun oma äitini on moottoriturpa joka selittää omista asioistaan ja jos hän kysyy jotakin niin alkaa jo itse vastata toisen puolesta omaan kysymykseensä. Helpompaa vain olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Näin meilläkin.
Ei asuta yhdessä, kun lukiolainen asuu lukio paikkakunnallaan. Vaihtelee yhteisen ajan viettäminen todella. Eilen olin hänen luonaan ja juteltiin ja käytiin yhdessä hautuumaalla hänen toiveesta, kun halusi tietää suvun hautapaikkoja. Lauantaina nähdään taas ja aikoi tulla luokseni yöksi. Käydään pitsalla, jutellaan ja katsotaan elokuvia. Ehkä se on aina vähän ns laatuaikaa, kun ei nähdä kuin 24-48 tuntia viikossa. Lähes päivittäin soitellaan.