Mikä olisi hyvä avausrepliikki arjen iskutilanteessa?
Avausrepliikki kannattaisi opetella ulkoa, jos keksii hyvän avauksen.
Kommentit (75)
"Kuis hurisee? Ei mullakaan oo yhtään banaania" Tällä repliikillä iskin miljonäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tai moi on aika normaaleja avauksia. Tiedän, ei se ole niin helppoa. Huoltoaseman vessassa voi keskustella ventovieraan miehen kanssa ja kauniille naiselle ei uskalla sanoa kaupassa hei? Suomalaisessa miehessä on joku sisään rakennettu virhe ja se vaatii toista promillia että uskaltaa?
Se on haastavaa jos kiinnostuu vain kauniista naisista, jotka ovat kuulleet samat sanat satoja kertoja aiemmin eri miehiltä. Jotenkin pitäisi erottua muista eikä munata itseänsä.
Tyhmäkin mies tietää että kaikki naiset ovat kauniita? En tiedä mitä typeriä heittoja naiset saa kuulla, mutta jos normaali hei ei toimi, niin jatkaa matkaa.
Ei näin:
-meille vai teille?
Eri teille
-Tulisitko tulevan lapseni äidiksi?
On muita suunnitelmia
-Näytät Marjo Matikaiselta?
Sekin vielä
-Sulla on kauniit sääret!
Ja terävät potkut!
-aiotko pitää hauskaa tänään?
Yritin kovasti
Keskustelun alkuun pääset kun hetken mietit tai kuuntelet lähistöllä, mistä toinen voisi olla kiinnostunut ja saat hänet puhumaan, ei kuitenkaan näin:
- tykkäätkö kutomisesta?
:?
- osaatko tehdä mulle jälkiruokaa?
-kotitalous vai puutyöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tai moi on aika normaaleja avauksia. Tiedän, ei se ole niin helppoa. Huoltoaseman vessassa voi keskustella ventovieraan miehen kanssa ja kauniille naiselle ei uskalla sanoa kaupassa hei? Suomalaisessa miehessä on joku sisään rakennettu virhe ja se vaatii toista promillia että uskaltaa?
Se on haastavaa jos kiinnostuu vain kauniista naisista, jotka ovat kuulleet samat sanat satoja kertoja aiemmin eri miehiltä. Jotenkin pitäisi erottua muista eikä munata itseänsä.
Mitä kauniimpi nainen ja saanut lähestymisiä ennen, sitä varmemmin iskurepliikki on valtava turn off hänelle. Sellainen nainen toteaa sekunnissa, että tässä on nyt säälittävä kokematon mies, joka ei ole ennenkään osannut iskeä naisia ja on kokematon ja huono seksissä ja että ei kannata edes antaa mahdollisuutta, luiskaan heti.
Juuri sellaisille naisille pitää puhua normaalia small talkia, niin vaikuttaa edes vähän normaalille ihmiselle, joka ei näe naisia jonain ulkoavaruuden olentoina.
Tuo ei välttämättä ole totta, että mies on kokematon. Monet miehet pystyvät puhumaan humalassa luontevasti naiselle ja myös deittipalstoilla, jossa ensin kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt suuntaneuvoja
Miten tästä kaupasta pääsee ulos ja missä minä asun? Jos naisella on huumorintajua, anteeksi neiti onko teillä puhelimessa karttasovellus, näyttääkö se reitin sydämeesi;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, mä olen oma etunimi
Erikoinen nimi
Yritin laittaa siihen erikoisemerkkejä ympärille, jotta ihmiset ymmärtäisivät, että siihen olisi tarkoitus sijoittaa henkilön oma etunimi, mutta tällä palstalla on iso bugi, joka ei anna ipadillä ainakaan muuta kuin pilkun, pisteen ja kysymysmerkin laittamisen. Kaikki muut merkit jäävät näyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt suuntaneuvoja
Miten tästä kaupasta pääsee ulos ja missä minä asun? Jos naisella on huumorintajua, anteeksi neiti onko teillä puhelimessa karttasovellus, näyttääkö se reitin sydämeesi;)
Just tällaisia ei. Mieluummin vaikka että mitä kello on. Hauskuuden pitäisi olla hauskaa toimiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Moikka, missä päin sä asut? Mitä teet illalla? Haluaisitko lähteä käymään yksillä?
Onko sulla ig:tä tai snäppiä?
Ei hyvä jumala jos joku nainen on ikinä tuolla lämmennyt? "kerro osoite, tarjoan yhden ja stalkkaan sinua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt suuntaneuvoja
Just tällaisia ei. Mieluummin vaikka että mitä kello on. Hauskuuden pitäisi olla hauskaa toimiakseen.
Sarkasmi/vitsi meni toisilla ohi, "Kysyt suuntaneuvoja["?
"Hikoilet yllättävän vähän noin läskiks".
Eipä ole naiset saatille päästäneet, ymmärtävätkö tuon vääärin kun se on mielestäni kehumista ja silti tulee uhkailua ja haukkumista, että olisin muka sika.
Vierailija kirjoitti:
Valko h o o r a anna abdi p i l u.
Missä olet? Olen valmis.
Tuoksuuko tämä rätti sinunkin mielestä omituiselta?