Koulut alkoivat tänään
Kommentit (14)
Minulla lähti peruskoulun viimeiselle luokalle. Juurihan tuo ekaluokan aloitti, vuodet ovat vierineet nopeasti
Pitkä ja raskas koulutaival alkoi monella lapsella. Muistan kun itsekkin olin ala-asteella 90-luvulla
Outoa oli nähdä somessa kavereiden lapsista kuvia reput selässä, kun juurihan he olivat vauvoja
Täälä alkoi eilen peruskoulu ja omani aloitti koulunsa maanantaina. Taas yksi etappi takana kun ysiltä ja peruskoulusta lähti. Vastahan hän ekalle meni.
Eilen alkoi jo. Meni lukion neloselle.
Vanhin aloitti toisen vuoden amiksessa.
Keskimmäinen seiskaluokan ja kuopus ykkösen.
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
Ekalle luokalle, lapsi oli innoissaan ja minä haikeana kun niin hän vaan kasvaa kohisten. Tuli myös oma eka koulupäivä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
Etkö tiennyt, että lukion voi suorittaa 3 - 4 vuodessa? On urheilulukiolainen, joten kirjoittaa neljässä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
Etkö tiennyt, että lukion voi suorittaa 3 - 4 vuodessa? On urheilulukiolainen, joten kirjoittaa neljässä vuodessa.
En tiennyt, luulin että se on 3-vuotta, paitsi toki jos tulee jtn viivästyksiä ym...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
En tiennyt, luulin että se on 3-vuotta, paitsi toki jos tulee jtn viivästyksiä ym...
Ihan ne lukiolaiset (tavallista lukiota käyvätkin) saavat itse valita 3, 3,5 tai 4 vuoden kirjoitussuunnitelman. On mun tyttärellä useampikin normilukiota käyvä kaveri, joka suorittaa lukion 3,5 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
Ihan ne lukiolaiset (tavallista lukiota käyvätkin) saavat itse valita 3, 3,5 tai 4 vuoden kirjoitussuunnitelman. On mun tyttärellä useampikin normilukiota käyvä kaveri, joka suorittaa lukion 3,5 vuoteen.
Pitkä aika käydä lukiota. Mutta uutta tietoa kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion neloselle?
Eli osaa varmaan potkia palloa tai hiihtää vähän. Sillä menestyy, ihan turha kirjoituttaa jotain A:n papereita näillä hyväonnisilla joille ovet aukeaa mihin vaan täysin perusteetta.
ovikarmeihin tarttui, ei ois millään lähtenyt, luokanopena yläkoulussa...sanoin että on pakko jos haluaa lisää rumia vauvanpaskanvärisiä kasseja ostaa