Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
2421/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin tykästynyt Daniin. Hän on mukavan oloinen, ei ole paha juonittelija. Tuskin voittaa, mutta on piristävä. Veetistä olen tykännyt myös, hän on rauhallinen ja silti hymyillevä ja on komeakin. Onhan mukava vanhemman naisihmisen katsella. Sami on ok, mutta urheilutausta näkyy kilpailuhenkenä. Merjasta en oikein tiedä, poliitikkona osaa olla ihmisten kanssa ja puhua. Voi olla, että pitkä poliitikon ura ei ole kuitenkaan muuttanut häntä, mutta hiukan kuitenkin mietityttää osaako sen takia luovia hyvin. 

Veetillä on kyllä miellyttävä olemus, mutta tuo aina vaan mieleen Leninin. Siinä sit hauska ristiriita.

Toi on jännä, miten jonkun kilpailuvietti voi olla luotaantyöntävää. Itsellä kun ei ole kilpailuviettiä, ärsyttää se helposti muissa. Vaikka ei kai siinä sinänsä mitään pahaa pitäis olla.

Vierailija
2422/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi täällä haukutaan Jasmiinaa joka ei ole koko sarjassa mukana ja miksi sitä ylipäätänsä haukutaan? En lue palstaa usein mutta aina täällä on joku otettu kohteeksi. 

PS olen kahdesti tavannut Jasmiinan ja valitettavasti mammat voin ikävikseni kertoa että aivan mahtava tyyppi 😱

Kuka on kyseinen Jasmiina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi täällä haukutaan Jasmiinaa joka ei ole koko sarjassa mukana ja miksi sitä ylipäätänsä haukutaan? En lue palstaa usein mutta aina täällä on joku otettu kohteeksi. 

PS olen kahdesti tavannut Jasmiinan ja valitettavasti mammat voin ikävikseni kertoa että aivan mahtava tyyppi 😱

Eri. Käsitin että joku haukku Kirsikan äitiä Hanna Sumaria ja sanoi että missähän väleissä ovat. Hanna ei kuulu tänne joten on oikeutettua kysyä missä väleissä esim. Jasmin Yalzis on äitinsä kanssa.. Siksi että Hannasta kirjoittaja huomaisi moukkamaisuutensa.. Jos vedetään yksi sivullinen niin vedetään sitten toinenkin.. 👍

Jospa nyt kuitenkin koitetaan omata sen verran käytöstapoja, että jätetään syöpää sairastava

Niin on. Yhtä halpamaista kun haukkua ja kaivella julkkiksia jotka maksaa meille veroja.. Mutta näitä kateellisia mielisairaita moukkia riittää pänkittämään omaa heikkoa omantunnon arvoa.. Jospa koitetaan olla haukkumatta julkisuuden henkilöitä. 

Vierailija
2424/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2021 Big Brotherin voittaja.

Vierailija
2425/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
2426/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen hänet vaan BB ohjelmasta. 

Vierailija
2427/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin pitämään Samista jo erikoisjoukoissa. Auttoi aina muita heikompiaan auliisti ja oikeastaan kunnioitin hänen päätöstään lähteä kotiin, siinä on miehellä elämänarvot todella oikeassa mittasuhteessa lapset todella tärkeitä ja rakkaita. Hiukan saa leikillään farmilla rehvastellakkin, kun siihen kerran varaa on. 

Minä tykkään Samin asenteesta Farmilla. On todella kova tekemään töitä ja taitava monessa työssä. Lisäksi on aivan selkeästi lähtenyt sillä asenteella ohjelmaan, että haluaa oppia mahdollisimman paljon entisajan työtavoista ym. On lukenut farmikirjaa todella paljon, tehnyt töitä Miinan kanssa, käynyt kalassa Miinan kanssa ja saanut varmaan Miinan kanssa keskustellessaan tietoa siitä, miten ennen vanhaan maataloissa elettiin. 

Vierailija
2428/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui nyt kamalaaaa ja kauheetaaa miten paljon se latasi veetä ja perkelettä joka väliin... Mutta se siltä hyväksyttiin. 

Vierailija
2429/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jauhojärvi vielä valmennushommissa 

Vierailija
2430/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmentaa hiihtäjä Aleksi Parttimaata. Maajoukkuevalmentaminen kuulemma kiinnostaa, mutta sen aika ei ole vielä koska hänen kolme lastaan tarvitsevat häntä.

"Sosiaalisena tunnetun Jauhojärven puheessa toistuvat arvot. Perheessä noudatetaan kristillisiä kasvatusperiaatteita, mutta kyse ei ole uskonnollisuudesta.

- Kristillisyys liittyy nimenomaan arvoihin. Ne kasvatusperiaatteet, jotka ovat olleet vuosisatoja kunniassa, haluan pitää niistä kiinni. Toisten kunnioittaminen ja kohteliaisuus esimerkiksi, Jauhojärvi kertoo.

- Haluan kasvattaa lapsemme fiksuiksi tolkun ihmisiksi.

Arvot nousivat esiin vuonna 2022, jolloin Jauhojärvi osallistui Erikoisjoukot-ohjelmaan. Sitä kuvailtiin Suomen televisiohistorian rajuimmaksi kilpailurealityksi.

Eräässä tehtävässä piti käydä fyysistä kamppailua renkaasta.

- Minä lähden nyt kotiin. Olen kahdesti joutunut ylittämään henkilökohtaisen arvorajani siinä, että olen lyönyt tai käyttäytynyt aggressiivisesti toista kohtaan, ex-hiihtäjä sanoi.

Jauhojärvi koki, ettei voi opettaa lapsilleen, ettei väkivalta ole ratkaisu, jos käyttäytyy itse päinvastoin. Väkivallattomuus on perheessä erittäin tärkeää.

- Perheessämme on nollatoleranssi väkivallalle. Sitä välillä esiintyy, jos isomman oikeudella kiilataan vähän eteen. Sellaisesta keskustellaan hyvin rakentavassa hengessä, että miltä sinusta tuntuisi, jos sinulle tapahtuisi näin.

Jauhojärvi toimii Viaplayn asiantuntijana, pitää luentoja ja hiihtokouluja, valmentaa yritysten työntekijöitä ja työskentelee talopaketteja myyvälle yritykselle. Hän tienasi verotietojen mukaan vuonna 2022 yhteensä 109 468 euroa.

- Alkuvuosi on tuntunut siltä, että en ehdi tehdä kaikkea, mitä haluaisin. Koko ajan aikataulu painaa päälle.

- Yrittäjänä raha on tehtävä, kun sitä on tarjolla. Taloudellisesti olen saavuttanut aseman, että pärjään ja tienaan.

Jauhojärvi valmentaa myös hiihtäjä Aleksi Parttimaata. Muutkin ovat kyselleet olympiavoittajaa luotsikseen, mutta tunnit vuorokaudessa eivät riitä.

- Valmentaminen on niin aikavievää hommaa, jos mennään maajoukkuetasolle. Vielä ei ole sen aika. Niin pitkään kuin lapset tarvitsevat minua kotona, en ole päätoimisesti käytettävissä valmentamiseen, Jauhojärvi linjaa."

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/c12c5c82-c17b-4eaf-8cb6-32887bd…

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/c12c5c82-c17b-4eaf-8cb6-32887bd…

Vierailija
2431/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nään ketjuissa julkisten haukkumista niin laitan välittömästi asiattomaksi ja työnnän hukkujalle niin paljon luitakurkkuun että rauhoittuu.. Poistan perästä joka haukun. On muitakin aiheita mistä keskustella. 

Vierailija
2432/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruvetaan me loppuprukoitten kannattajat nyt keskustelemaan keskenään, niinkuin mammat. Jookos. 

Annetaan Miina fanien keskustella hänestä ja keskustellaan me noista jääneistä.. Tietysti eihän täällä ole pakko roikkua. 

Olen antanutkin sen kerran kun viitsin enää täällä käydä. 

Vierailija
2433/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko saada vielä sen verran infoa ensi jaksosta, että kuka sai sen toisen porkkanan?

Vierailija
2434/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmentaa hiihtäjä Aleksi Parttimaata. Maajoukkuevalmentaminen kuulemma kiinnostaa, mutta sen aika ei ole vielä koska hänen kolme lastaan tarvitsevat häntä.

"Sosiaalisena tunnetun Jauhojärven puheessa toistuvat arvot. Perheessä noudatetaan kristillisiä kasvatusperiaatteita, mutta kyse ei ole uskonnollisuudesta.

- Kristillisyys liittyy nimenomaan arvoihin. Ne kasvatusperiaatteet, jotka ovat olleet vuosisatoja kunniassa, haluan pitää niistä kiinni. Toisten kunnioittaminen ja kohteliaisuus esimerkiksi, Jauhojärvi kertoo.

- Haluan kasvattaa lapsemme fiksuiksi tolkun ihmisiksi.

Arvot nousivat esiin vuonna 2022, jolloin Jauhojärvi osallistui Erikoisjoukot-ohjelmaan. Sitä kuvailtiin Suomen televisiohistorian rajuimmaksi kilpailurealityksi.

Eräässä tehtävässä piti käydä fyysistä kamppailua renka

Sami on

Vierailija
2435/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina poistettiin sarjasta. Katsojille ei kerrottu miksi. Farmille jääneet eivät spekuloineet (kielletty tai leikattu pois?)

Mielestäni on vain yksi selitys: tapahtui tai puhuttiin jotakin, mitä ei voi kertoa katsojille. Liian arkaluontoista, liian paljastavaa, loukkaavaa ...mitä vain. Jonkun tai joidenkin yksityisyyttä suojataan ja hyvä niin.

Se ketä suojataan voi olla Miina, toiset kilpailijat tai tuotannon jäsen.

Tässä ei ole kettuilua tai savustamista tai ikäsyrjintää ym ym.

Toki minulla katsojana on hiukan huijattu olo, kun tämä keissi näin pimentoon jäi ja jää. Mutta uskon, että syyt ovat painavat. Kun ei voi niin ei voi avata enempää.

Vierailija
2436/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Linneasta. Wallu onneksi lähti, Linnea on ihan ok kun Wallu on poissa. 

Vierailija
2437/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea V. ei kestä kritiikkiä IG vaan blokkaa heti jos kritisoi. Mitä se kertoo siitä tyypistä? Alhainen tyyppi joka ei kunnioita vanhempia ihmisiä, tässä tapauksessa Miinaa. Ei pelaa reilua peliä. Inhottava tyyppi!!!

Miina oli liian pelottava kilpakumppani, joka olisi voinut voittaa koko kisan. Siksi pois muutaman toiveesta.

Vierailija
2438/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Dani on tosi ok! Aikuistunut sopivasti, mutta ei liikaa.

Vierailija
2439/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea V. ei kestä kritiikkiä IG vaan blokkaa heti jos kritisoi. Mitä se kertoo siitä tyypistä? Alhainen tyyppi joka ei kunnioita vanhempia ihmisiä, tässä tapauksessa Miinaa. Ei pelaa reilua peliä. Inhottava tyyppi!!!

Miina oli liian pelottava kilpakumppani, joka olisi voinut voittaa koko kisan. Siksi pois muutaman toiveesta.

Miina kilpakumppanina on pelottava, mutta ei  takuulla muuten ole pelottava, päinvastoin, loppujen lopuksi hyvin lempeä 

,Miina he ei uskaltaneet haastaa kisaan koska Miina on niin ylivoimainen kaikessa. Hän tietää kaikesta kaiken, vahvakin on.

Alussa heti haastoivat Miinan, koska eivät tienneet Miinan vahvuutta. Sen jälkeen alkoikin syrjintä.

Noin juuri. Ei mitenkään pelottava ihmisenä mutta älykkäänä ja taitavana haastava kilpakumppani. Näkihän sen kun voitti monet kaksintaistelut.

Vierailija
2440/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuottaja mahtaa tarkoittaa sanomisellaan että farmilla noudatetaan yhdenvertaisuus periaatetta 

ja turvallisen tilan toimintatapoja.

Voisi tuottaja myös selittää ja tarkentaa, missä Miina rikkoi nuo säännöt.

Hän ei ole uhannut ketään farmilla, väkivallalla, ei myöskään ole solvannut ketään.

Jos tarkoitetaan yhdenvertaisuutta sillä, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä joka asiasta.

Ei voi muuten asioita käsittää, kuin tuottajalla mielikuvitus laukkaa.

Joku muuten on valehdellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän