Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
2381/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista!!!! Sama  laulu Miinasta vaan jatkuu. Perustakaa jo joku oma ylistetään Miina ketju ja palautetaan tämä takaisin keskusteluksi farmin tapahtumista ja muistakin ihmisistä.

Jutelkaa ihmeessä muista ihmisistä ihan perseenne pohjasta... Kukaan ei kiellä. Minua henkilökohtaisesti ei loppu porukka kiinosta hevonveetä. 

Poistupa sitten koko keskustelusta jos ei kerran kiinnosta! Muut menee eteenpäin tapahtumien mukaan, yksi junnaa samassa shaibassa kyllästymiseen asti.

Vierailija
2382/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa antoisaa tämä loppusakista keskustelu. Jatketaan samaan malliin.. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Veeti gou gou gou 👍👍👍 olisi upea finaali kun siellä taistelisi porukan fiksuimmat Sami ja Veeti. Meitä heidän kannattajiaan on paljon ihan vaan tiedoksi tämä. Meillä vaan ei ole mitään tarvetta toistaa samaa mantraa jokapäivä, fiksuja poikia luotetaan heihin. Pärjäävät kyllä hyvinkin.

Vierailija
2384/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista!!!! Sama  laulu Miinasta vaan jatkuu. Perustakaa jo joku oma ylistetään Miina ketju ja palautetaan tämä takaisin keskusteluksi farmin tapahtumista ja muistakin ihmisistä.

Kerroppa miksi täällä ei ihan jokainen saa ylistää omaa suosikkiaan. Minusta ihmisen ylistäminen on kauniimpaa kun että täällä haukutaan jokaista hävyttömän ilkeästi.. Vastaa kumpi elämässä on kauniimpaa.. ylistäminen vai haukkuminen.. Kyllä tänne ketjuun mahtuu kaikki kirjoittamaan. 

Kyse ei ole kauneudesta. Mutta kun yksi ihminen päivästä toiseen, samoilla sanoilla jankuttaa ja jankuttaa yhtä ja samaa, josta on tehnyt likemmäs sata viestiä, niin alkaa ihan oikeasti jo kyllästyttää! Mä pidin Miinasta, mutta tämän loputtoman ruikutuksen takia olen jo kyllästynyt siihenkin ihmiseen. Voisi siis pikkuisen rauhoittua ja jos ei muut farmilla olijat miellytä, niin lopettaa tämän ketjun seuraamisen.

Vierailija
2385/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa miksi täällä ei ihan jokainen saa ylistää omaa suosikkiaan. Minusta ihmisen ylistäminen on kauniimpaa kun että täällä haukutaan jokaista hävyttömän ilkeästi.. Vastaa kumpi elämässä on kauniimpaa.. ylistäminen vai haukkuminen.. Kyllä tänne ketjuun mahtuu kaikki kirjoittamaan. 

Joo hieno yritys, mut pieleen menee. Ette osaa ylistää alistamatta jotain toista. Täysin asiattomia kommentteja yhdestä kilpailijasta. Törkeitä suorastaan. Sitä se teidän "ylistäminen" on.

Vierailija
2386/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nousen aikaisin pitämään yksinpuhelua. Näät sen peukuista. 

Vierailija
2387/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P Martikaisen mukaan tuotannossa noudatetaan yhdenvertaisuuden periaatetta. Kävin lukemassa mitä se pitää sisällään. 

Tämä tätä Woke syöttöä. Kaikki meidän oma halutaan vetää viemäriin, aletaan marssia Amerikan malliin milloin minkin ismin mukaan. Jos Amerikassa marssitaan sontahattu päässä,  suomalainen vetää sen päähänsä, vaikka kuinka haisisi.

Vierailija
2388/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami ja Veeti gou gou gou 👍👍👍 olisi upea finaali kun siellä taistelisi porukan fiksuimmat Sami ja Veeti. Meitä heidän kannattajiaan on paljon ihan vaan tiedoksi tämä. Meillä vaan ei ole mitään tarvetta toistaa samaa mantraa jokapäivä, fiksuja poikia luotetaan heihin. Pärjäävät kyllä hyvinkin.

Mä oon jotenkin tykästynyt Mertziin. Vaikuttaa oikealta ja vilpittömältä ihmiseltä. Kiva nähdä poliitikkoja poissa poliitikon roolista. Junkkeri ei kyl aikoinaan vakuuttanut ohjelmassakaan.

Vierailija
2389/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuolla fanitettavana yksi henkilö, mutta en voi tänne hehkuttaa, koska hyeenat tulee nokkimaan. Siksi en keskustele heistä mitään vaan seurailen itsekseni. Rupatelkaa te antoisasti ja sivistyneesti. 

Vierailija
2390/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutelkaa ihmeessä muista ihmisistä ihan perseenne pohjasta... Kukaan ei kiellä. Minua henkilökohtaisesti ei loppu porukka kiinosta hevonveetä. 

Sitä minäkin ihmettelen että miksi Miinasta ei saisi hänestä pitävät keskustella.. Ja miksi loppuporukan ihmisten kannattajat ovat mykkiä täällä.. Ruptelkaahan mammat. 🤗

Mitkä ihmeen kannattajat? Kaikki ei ota näitä tv-ohjelmia niin tosissaan, että alkaisivat fanittaa jotain osallistujia. 

Tämä! Joskus todella ihmetyttää minkä ikäiset näitä ohjelmia katsoo. Fanitetaan jotain tositv-kilpailijaa. Voi elämä. Pahinta on ne, jotka koittaa urkkia kilpailijoitten henkilökohtaisia insta- ym. tilejä päästäkseen suoltamaan sitä kammottavaa kuraa heille henk.kohtaisesti. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?! Kannattaisi keskittyä ihan vaan siihen omaan elämään. Ja tosiaan tämä farmihan on kuvattu jo vuosi sitten. Kuinka se enää voi saada aikaan tuollasta fanaattista jumittumista yhteen tapahtumaan.

Vierailija
2391/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa ig:ssä viihdetoimittaja K. Utulale viestiä, että käsittelisi heidän Töllötuomarit-ohjelmassa myös tätä Miinan mysteeripoistamista. Molemmat toimittajat oli mukana Farmin pressissäkin, joten ovat ovat käsitelleet ohjelmaa aiemminkin. Kauden alussa kommentoivat ekoja jaksoja (Dannya, Miinaa, Archieta, jne), mutta sittemmin ovat keskittyneet Töllötuomareissa vain Kolmiodraama-sarjaan. He voisivat kaivella mitä Miinan poistamisessa tapahtui ja miksi kaikki muut vaikenee. 

Vierailija
2392/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuolla fanitettavana yksi henkilö, mutta en voi tänne hehkuttaa, koska hyeenat tulee nokkimaan. Siksi en keskustele heistä mitään vaan seurailen itsekseni. Rupatelkaa te antoisasti ja sivistyneesti. 

Sama täällä. Olen seurannut häntä alusta asti. Pidän itsekseni kahta peukkua. 👍👍

Vierailija
2393/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin tykästynyt Daniin. Hän on mukavan oloinen, ei ole paha juonittelija. Tuskin voittaa, mutta on piristävä. Veetistä olen tykännyt myös, hän on rauhallinen ja silti hymyillevä ja on komeakin. Onhan mukava vanhemman naisihmisen katsella. Sami on ok, mutta urheilutausta näkyy kilpailuhenkenä. Merjasta en oikein tiedä, poliitikkona osaa olla ihmisten kanssa ja puhua. Voi olla, että pitkä poliitikon ura ei ole kuitenkaan muuttanut häntä, mutta hiukan kuitenkin mietityttää osaako sen takia luovia hyvin. 

Vierailija
2394/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kannata tai fanita ketään. Tai ehkä vähän Pehtooria 🤭 Mutta toki minulla on muutama ns. suosikki, jolle voittoa toivon. Tällä hetkellä ne on Veeti ja Merja. Kolmantena Sami. Samin pisteitä tiputtaa hienoinen rehvastelu / ylimielisyys, vaikka sekin on ehkä enemmän leikkimielistä heittoa. 

Tämä on ollut siinä mielessä erikoinen kausi, ettei minua ole ärsyttänyt kukaan osallistuja. Aiemmilla kausilla on ollut aina joku, joka vähän puistattaa ja jonka voittoa en toivo, mutta tällä kaudella sellaista ei ole. Kaikki ovat olleet ahkeria ja ihan viihdyttäviä. 

Vierailija
2395/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jotenkin tykästynyt Daniin. Hän on mukavan oloinen, ei ole paha juonittelija. Tuskin voittaa, mutta on piristävä. Veetistä olen tykännyt myös, hän on rauhallinen ja silti hymyillevä ja on komeakin. Onhan mukava vanhemman naisihmisen katsella. Sami on ok, mutta urheilutausta näkyy kilpailuhenkenä. Merjasta en oikein tiedä, poliitikkona osaa olla ihmisten kanssa ja puhua. Voi olla, että pitkä poliitikon ura ei ole kuitenkaan muuttanut häntä, mutta hiukan kuitenkin mietityttää osaako sen takia luovia hyvin. 

Raukka. Kun joku mainitsi pitävänsä Merja sta heti hyeena ilmestyy haukkumaan. Hyi. 🤮

Vierailija
2396/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruvetaan me loppuprukoitten kannattajat nyt keskustelemaan keskenään, niinkuin mammat. Jookos. 

Annetaan Miina fanien keskustella hänestä ja keskustellaan me noista jääneistä.. Tietysti eihän täällä ole pakko roikkua. 

Juuri näin. 

Vierailija
2397/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä moukka lähden tuonne ketjuihin hetkeksi julkkiksia haukkumaan ja nostattamaan paskaa omanarvontuntoani. Tiedätte kuka olen. 

Vierailija
2398/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi täällä haukutaan Jasmiinaa joka ei ole koko sarjassa mukana ja miksi sitä ylipäätänsä haukutaan? En lue palstaa usein mutta aina täällä on joku otettu kohteeksi. 

PS olen kahdesti tavannut Jasmiinan ja valitettavasti mammat voin ikävikseni kertoa että aivan mahtava tyyppi 😱

Vierailija
2399/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hieno yritys, mut pieleen menee. Ette osaa ylistää alistamatta jotain toista. Täysin asiattomia kommentteja yhdestä kilpailijasta. Törkeitä suorastaan. Sitä se teidän "ylistäminen" on.

Kun yhteen suuntaan kumartaa, pyllistää toiseen suuntaan

Vierailija
2400/4137 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kun siinä Ylen ohjelmassa kerrottiin miten paljon Miina on voittanut lypsykilpailuja...joku taisi epäillä hänenlypsytaitojaan. Tuomoisissa kisoissa on titävämmät tuomarit kun minä tai joku asiasta tietämätön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme