Miksi moni nainen on niin varma että oma liitto on ihana ja oma mies ei petä?
Kun suurin osa tuolla pettävistä miehistä paljastuu varatuiksi joiden vaimot innolla päivittävät rakkauskuvia someen :)
Kommentit (73)
Perustuu harhoihin. On monta naista varoitettu heidän valinnoistaan, eikä muutama ole uskonut senkään jälkeen, kun on mies pettänyt ja/tai hakannut - kulissit elää!
Ei koskaan mistään voi olla varma.
Kyllähän sen omasta elämästään tuntee onko liitto ihana vai ei. Pettämisestä ei koskaan voi aivan varma olla, mutta miksi pitäisikään olla? Yhtä lailla minäkin voisin pettää miestäni, mutta ei hänkään käytä aikaansa sen miettimiseen. Someen emme kumpikaan ole laittaneet kuvia itsestämme.
Naisilla on komeat miehet eikä ne koskaan petä. Nainen kyllä tietää miten mies valitaan ulkonäön perusteella. Mies on sitten aina uskollinen.
Pakkohan siihen omaan kultsipuppeliin on luottaa. Jos se pettää niin sitten erotaan. Ei se sen petetyn vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin miestäni 7 vuotta sen jälkeen kun hän oli pettänyt minua. Hänellä oli 7kk kestänyt sivusuhde, minulla taas 9kk kestänyt sivusuhde, jonka päätin.
Se on ihan totta - mistään ei voi tietää. Me olemme edelleen naimisissa, 16 vuotta tuli täyteen keväällä.
Outoa.
Mikä siinä on outoa?
Sinisilmäisyys ja'rakkaus saa kuvittelemaan toisesta että tämä on hyvä ja uskollinen. Omalle kohdalle harvoin luotettavaa tyyppiä osunut. Viimeinen oli ilmi selvästi narsisti. Mä en vaan halunnut uskoa että joku voi olla niin omatunnoton, tunnekylmä, valehteleva pettäjä. Mitta kun me silmät aukesivat liian myöhään niin olin jo syvästi masentunut kaikkeen kaltoinkohteluun. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin ei se sitä ole.
Pettäjät on siellä alimmalla portaalla, eivät ansaitse luottamusta.
en olekaan. Aina on pieni epäilys jokaisen ihmisen kohdalla. Haluan silti olla parisuhteessa ja kylläluotan mieheeni.
Kiltti mies kirjoitti:
Naisilla on komeat miehet eikä ne koskaan petä. Nainen kyllä tietää miten mies valitaan ulkonäön perusteella. Mies on sitten aina uskollinen.
Ei pidä paikkaansa!
Mä en lähde suhteeseen sillä mielellä, että kyttään kuin salapoliisi, tenttaan ja epäilen miestä, tutkin sen taskut, kännykän jne.
Annan täyden luottamukseni ja kunnioitukseni miehelle. Jos mies on niin tyhmä ettei arvosta sellaista naista ja pettää, siitä tulee välittömästi ero, vaikka olisinkin umpirakastunut häneen.
Minäpä olen varma siitä, että mieheni ei petä minua. Ei ole aikaa eikä rahaa sellaiseen.
T: tuntematon
Outoa.