Minkä elokuvan valmistumista olet odottanut kuin kuuta nousevaa?
Niin, minkä elokuvan valmistumista olet odottanut kuin kuuta nousevaa? Oliko näkeminen odotusten veroinen? Entä odotatko tällä hetkellä jonkin leffan valmistumista? Itse odotan tuon Killers of The Flower Moon leffan näkemistä loppuvuodesta. Can't wait...
Kommentit (64)
Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
Taitaa jäädä näkemättä
Odotan milloin Wes Andersonin uusi leffa tulee netflixiin. Hänen ja Ralph Fiennesin edellinen The Grand Budapest hotel on yksi lempi elokuvistani ikinä.
Harry Potterit ja Taru Sormusten Herrasta.
Odotin Jurassic World: Dominionia :) En ole odottanut mitään leffaa niin sitten Pottereiden ja Sormusten Herrojen.
Odotin Ender's Game -elokuvaa melkein 15 vuotta. Ei ollut odotuksen arvoinen. Ehkä joskus tulevaisuudessa tulisi remake ohjaajalta joka ymmärsi kirjan.
Kaikki nykypäivän hollywood leffat on paskaa
Teasing Master Takagi-san: The Movie
Elokuva oli mestariteos. Jos on lukenut kirjat, niin elokuva tuntuu lahjalta. Ehkä romantisoin liikaa, mutta elokuva oli tosi hyvä. M28
Vierailija kirjoitti:
Go woke, go broke.
Itse katson vain japanilaisia ja korealaisia elokuvia. Niissä ei ole kiintiöfeministejä tai afrikkalaisia miehiä kuolaaville naisille. M28
Tulevaa Alien leffaa .. jos saisi jotain tolkkua tarinaan vihdoin.
Nyt odotan ruirsalais-suomalaisen elokuvan, nimeltään: Liikutus,
valmistumista.
Kertoo vahvasta uskon liikkeestä Länsi-Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Odotin Ender's Game -elokuvaa melkein 15 vuotta. Ei ollut odotuksen arvoinen. Ehkä joskus tulevaisuudessa tulisi remake ohjaajalta joka ymmärsi kirjan.
Kirja oli hieno, leffa oli pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go woke, go broke.
Itse katson vain japanilaisia ja korealaisia elokuvia. Niissä ei ole kiintiöfeministejä tai afrikkalaisia miehiä kuolaaville naisille. M28
Voi hyvä tavaton 🤣 Noin nuori ja noin katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go woke, go broke.
Pohjoiskorealaiset on kovaa kamaa ja vanhat Venäläiset leffat. Erityisesti ysärikama on kovaa tykitystä.
Jos tykkäät japanilaisten tekosista, niin katsopa iranilaisten ja irakilaisten toimintaa.
Siinä toiminta kohtaa romantiikan. Miehillä on mahtavia kampauksia. Melkein homoksi muuttuu, mutta ei aivan, kun muistamme kurt russelin.
Tuolla filmisivuilla spekuloidaan, että David Lynch puuhaisi uutta leffaa, nyt jännittää,
Haha Twilight-leffoja aikoinaan :D