Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholitta 3 vuotta. Päivääkään katunut päätöstä.

Sinkku mies
09.08.2023 |

Rahaa selvästi säästynyt kun kuppiloissa en ole käynyt mutta vieläkin parempi kun huono olo jäänyt sileän tien pois sekä krapula. Eipä ole morkkista enää. Paras päätös. Mikä parasta terveys ennen kaikkea. Sinkkumies.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans about toi sama. Hienoa veljeni hienoa. Jatka samaan malliin!

Vierailija
2/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholitta 40 vuotta eikä kukaan anna mitalia vaikka kuinka kehuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä tullaan, täällä reilu kaksi vuotta. Eikä kaduta.

N32

Vierailija
4/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, onnittelut. Minä olin aikoinaan vajaat seitsemän vuotta juomatta mutta sitten alkoi mennä masennuksen takia toimintakyky ja outoa kyllä, sain sen takaisin kun sain taas mielihyvää alkoholista. Siitä on nyt 14 vuotta.

Vierailija
5/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! 

Selvin päin sitä pystyy niin paljon parempaan elämään kuin se jatkuva alkoholin ympärillä pyöriminen, on aina ajokunnossa ja ottaa kokemukset vastaan sellaisena kuin ne eteen tulee.

Vierailija
6/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke masennukseen esimerkiks on se että jättää kaikki päihteet ja ottaa omana itsenään kaiken vastaan mitä tulee. Se kehittää ihmistä, parhaimmassa tapauksessa jopa herättää henkisesti. 

Kun siitä kierteestä pääsee pois niin sitä alkaa lähinnä pitää sellaisena likasena touhuna koko juomista. 

Vierailija
7/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, mutta itse olen juonut alkoholia vain kerran elämäni aikana. Olen ihan neljäkymppinen nainen. Alkoholia en kaivannut ja hyvä, että olen pysynyt siitä erossa, koska riski ongelmiin sen kanssa on ilmeisen suuri. Kärsin jo hirveistä ongelmista syömisen kanssa. Olen yrittänyt hoitaa lohtusyömisellä ongelmiani ja aikuisena saamaani autismikirjon diagnoosia kun mitään oikeaa apua en ole saanut. Tietenkään lohtusyöminen ei auta.

Vierailija
8/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo onneks mitään syytä olla ilman. Tykkään oluen mausta. Juon säännöllisesti muutaman (2-4) tölkillisen viikonloppuina. Paukun tai viiniä olen juonut viimeksi ehkä kolme vuotta sitten.

Vierailija
9/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteki ollu ny jonkumman kuukauden viinatta ja ajattelin jatkaa samalla tavalla, vaikka bileitä ja juhlia onki tiedossa. Parasta on ollu tajuta ja hyväksyä se, että jos juhlissa on pska meno niin voi lähteä kotiin eikä tarttee vetää kahta tequilashottia kerralla naamaan että tulis vähän vauhtia iltaan :D

Vierailija
10/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Onnittelut kaikille!

Vierailija
11/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jääneet monesta hauskuudesta paitsi.

Vierailija
12/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette jääneet monesta hauskuudesta paitsi.

Usko pois, en ole. Joku pubi-ilta ei ole vaivan arvoista, kokeiltu on. Mieluummin teen kotona illassa villasukat hyviä äänikirjoja kuunnellen.

Vierailija
13/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille. Muistakaa kuitenkin, että kaikille alkoholi ei ole ongelma. Jos joku ihminen muutaman kerran vuodessa ottaa muutaman alkoholiannoksen, se ei tee hänen elämästään varmasti yhtään huonompaa. Pääsääntöisesti silloinkin se ihminen elää elämää ihan aidoilla fiiliksillä.

Vierailija
14/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Alkoholiin menee liikaa rahaa ja säästö motivoisi.Normaalisti tulee otettua reilusti pari kertaa kuussa ja lomalla juon pari kertaa viikossa. Kännissä vaan on niin hauskaa. Olisi kuitenkin ihana olla ilman, koska krapulat on raskaita elimistölle.

Vierailija
15/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja reissuja mutta ei se vaan ollut enään sama kun oli ylittänyt 25v rajan. 

Vierailija
16/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ota, et elä.

Vierailija
17/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on viisasten juoma. Ei sitä tyhmille ole tarkoitettu.

Vierailija
18/18 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten kallista ravintoloissa on. Nyt alkaa olla jo 9 euroa tuoppi lonkeroa tms. Ei tarvitse juoda paljoakaan kuussa kun rahaa menee jo huomattavasti. Kallista on ostaa kaupastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi