Päiväkodeissa työskentelevät: pyydän apua lahjavalintaan
Haluaisin kiittää päiväkodin tätejä hyvästä hoidosta. Luin aikaisemmasta ketjusta, että liian kallis lahja voi tuntua kiusalliselta. Tämä ei ollut tullut mieleenikään. Olisiko hierontalahjakortti jokaiselle ok?
Kommentit (19)
Entä jos on opiskeleva yh-äiti ja ostaa vaikka kynttilät tjtn. jokaiselle niin onko se sitten aivan kamala lahja? Ainakin lahjakorttien rinnalla aika mitätön... Mielelläni ostaisin jotain arvokkaampaa, mutta hyvä, että saan omalle perheelle lahjat ostettua.
Epäilen, että tädit olisivat ilahtuneita jostakin pienemmästäkin muistamisesta. Hierontalahjakortit kun kuitenkin maksavat ainakin 25 euroa kappale.
Osta vaikkapa jotakin maustettua teetä tai kahvia. Tai jotakin hyvää suklaata.
Jokainen perhe antanut 10-20¿ ja sillä on hankittu lahjat koko henkilökunnalle. Milloin on ollut saunomista tarjoiluineen ylellisissä puitteissa, ilta hyvässä ravintolassa, Spa-ilta hierontoineen jne.
Ideana on, että koko henkilökunta juhlii/ viettää mukavaa aikaa yhdessä.
Lapsemme päiväkodissa kuitenkin vanhempainyhdistystä ollaan vasta perustamassa, ja täksi jouluksi en jaksa organisoida itse mitään yhteislahjan keruuta./ap
Lapsi valitteli kotona, että uuden tarhan Afrikantähti peli on mennyt rikki(taitaa olla pelimerkkejä merkattu) ja ostinkin sitten koko ryhmälle uuden pelin joululahjaksi. Ajattelin, että ryhmän aikuisillekin olisi siitä iloa.
Meniköhän ihan metsään? Kommentteja en ole vielä tarhasta kuullut.
Jokainen ryhmän aikuisista sai kuitenkin omat kortit.
Tai en ainakaan urani aikana moiseen ole törmännyt. Oli se sitten lahjakortti tai kynttilä, sukat tms kaikki ovat mukavia saada!
Ei myöskään oletusta että lahjoja tulee. Jokainen saa hoitaa kuinka haluaa:) Kaikki kuitenkin toivottavat sen tärkeimmän: " Hyvää Joulua"
lh
Vierailija:
Lapsi valitteli kotona, että uuden tarhan Afrikantähti peli on mennyt rikki(taitaa olla pelimerkkejä merkattu) ja ostinkin sitten koko ryhmälle uuden pelin joululahjaksi. Ajattelin, että ryhmän aikuisillekin olisi siitä iloa.Meniköhän ihan metsään? Kommentteja en ole vielä tarhasta kuullut.
Jokainen ryhmän aikuisista sai kuitenkin omat kortit.
Kiva on tietenkin, että kortit laitoitte. Mitäköhän iloa siitä pelistä on niille aikuisille? Pelaavat sitä kahvitauolla? :). Oikeesti musta on tosi huvittavaa tuollainen, että ostetaan jotain, mistä on itselle eli tässä tapauksessa lapselle hyötyä, eikä pystytä ajattelemaan, mikä olisi kivaa nimenomaan niille päiväkodin tädeille. Mun mielestä meni siis pahasti metsään, mutta ehkä mä en nyt vaan ymmärtänyt tätä pointtia.
Tai olkoon sitten viiniä/samppanjaa tai mitä tahansa alkoholia. Kerran olen saanut ja se oli minusta tosi kurjaa.
Mä jotenkin käsitän, että jouluna kiitetään työntekijöitä jollain pienellä lahjalla tai yhteisellä lahjalla hyvin tehdystä työstä. Jos en tuntisi hoitajia, ostaisin jotain yhteistä syötävää, vaikka ihan pientäkin.
olen siis itsekin päiväkodin työntekijä. Tuollainen hierontajuttu olisi aika ylellinen, mutta ihana. en ole ikinä saanut vastaavaa lahjaa. Afrikantähti on varmasti hyödyllinen, mutta on lähinnä lahja lapsille. Tuollaista lahjaa voisin kuvitella, jos lapsi vaikka lähtee toiseen päiväkotiin. ei ole niinkään joulumuistaminen ja kiitos hoitajille. Tosin korttikin kyllä riittää ja tässä tapauksessahan nekin annettiin.
Kerran viinipullon saanut hoitotäti
joten kiva varmaan sitten kiitellä kovasti lahjasta, joka voi olla arvokaskin... Kannattaa ostaa jotain neutraalimpaa.
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pph mutta että ostaa nyt useammalle hoitajalle a' 15-20e lahjakortti=// Ja tottakai täällä Lto:t myhäilee tyytyväisenä..
Jouluna on ollut tapana muistaa niitä ihmisiä, jotka tekevät läheisesti töitä lapsen kanssa eli niitä hoitotätejä. Lapsille ostetaan sitten kotiin lahjoja. Jos mä olisin kymppi, niin kyllä hävettäis, mutta ei taida kymppiä hävettää, ellei tajua, miten hölmösti toimi. Olisit jättänyt viemättä mitään.
Ajatus on ollut ihana. Kerrankin yksi äiti toi viinipullon ja toivoi, että voin rentoutua ja juoda hyvää viiniä. Ihana ajatus. Rentouduin tosin ystävieni kanssa ja tarjosin heille hyvää viiniä ja muistelin lämmöllä lahjan antajaa. Niin ja voihan sen pullon antaa sitten vaikka eteenpäin, jos ei omassa kodissa sovi viiniä nauttia.
laiteta paremmuusjärjestykseen lahjan mukaan. älkää nyt tällä itseänne stressatko;) suklaat ja kynttilät ja kaikki muukin käy...
Ideana on joka vuosi kasvattaa sarjaa, ja voihan nekin antaa eteen päin jos itse ei pidä.
Kaksi lasta ihanassa päiväkodissa
aivan ihana lahja. T: lh, joka kamppailee myös ongelman kanssa, mitä ostaisi lahjaksi oman lapsen päiväkotiin :)