Mikäs on nykyään se paras naisenhoukutin?
Siis mikä on nykyään se juttu, millä saa parhaiten pillua?
Kallis auto, joku titteli tyyliin diplomi insinööri tai Ylilääkäri.
Tiedostava toimittaja, joka kirjoittaa jonnekin lehteen feministisiä artikkeleita ja paheksuu patriarkaattia.
Vai mikä? Kyseessä siis tällainen tyypillinen jannu, joka ei ole tippaakaan kiinnostunut siitä jutusta, vaan siitä että sillä jutulla saa naisia. Mitä sen siis pitää nykyään tehdä?
Unohdetaan nyt mahdottomat jutut, jotka ei onnistu kuin aniharvoilta, kuten rokkitähdeksi alkaminen tai maailmankuuluksi urheilijaksi tuleminen.
Kommentit (33)
Jos miehellä on arvostettu asema, hyvä koulutus, iso palkka ja kallis auto, niin naisia on tarjolla.
Naisia kiinnostaa menestyvät miehet. Lääkärit ja diplomi-insisöörit ovat halutuimpia.
Minun mieheni on diplomi-insinööri. Menin hänen kanssaan naimisiin juuri siksi, että hänellä oli arvostettu koulutus, vaikka hän ei ollut komea mies. Muut naiset karehti ja karehtivat minua.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa menestyvät miehet. Lääkärit ja diplomi-insisöörit ovat halutuimpia.
Minun mieheni on diplomi-insinööri. Menin hänen kanssaan naimisiin juuri siksi, että hänellä oli arvostettu koulutus, vaikka hän ei ollut komea mies. Muut naiset karehti ja karehtivat minua.
Upeeta, mutta kai nyt sentään käyt virkistäytymässä vieraissa?
Minä menin mieheni kanssa naimisiin, vaikka ei ollut juurikaam kolutusta eikä rahaa sun muuta. Rakastin ja rakastan yhä maailman komeinta miesta ja parasta rakastajaa ikinä.
Elätän mielihyvin nuorempaa miestäni,saanhan jumalallista seksiä päivittäin aina vaan.
Itsevarmuus ja älykkyys miehessä on se mikä minun polveni notkauttaa. Makunsa toki kullakin.
Jos mies sanoo olevansa dilpomi-insinööri, varatuomari tai lääkäri, niin naisia on tarjolla jonoksi asti. Mutta, jos sanoo olevansa varastomies, puhelinmyyjä tms., niin naiset kaikkoaa. Itse olen puhelinmyyjä ja monet naiset väheksyy minua.
Poliisit, sotilaat, palomiehet, vartijat jne. kiihottavat naisia. Uniformu tekee miehestä halutun, vaikka mies olisi muuten minkälainen tahansa.
Nuoresta asti olen vetänyt puoleeni puumia.
Kahdeksantoista ikää ja ensimmäiset reissut Leville.
Huomasin että komeasta ulkokuoresta on hyötyä ja kun vielä pukeutui siisteihin vaatteisiin ja oli nuori.
Menetin neitsyyteni nimen omaan puuma naiselle.
En oikeastaan osannut edes aavistaa mutta lähdin ihan kivan naisen mukaan.
En pöljä osannut edes riisua naista ,mutta onneksi nainen oli tarpeeksi kiimassa ja laittoi minut nuolemaan pillua.
Siitä yhdyntään sillä muna ei kestänyt imemistä,meinasin tulla heti.
Rouva halusi spermat sisään ,miehensä valvoessa mitä tapahtui.
Tuosta itsevarmuus kasvoi ja tunnistin jo naisten halun . Harvassa oli ne kerrat että jouduin vetämään käteen.
Sitten löytyi se maailman kaunein nainen,johon jouduin käyttämään viehätys voimani. Ei päässyt edes viidennellä kerralla katsomaan pikkuhousujen väriä.
Siitä asti on ollut komea ulkokuori vaan vaimoa varten.
Minua viehättää miehissä sivistyneisyys. Opettajat ovat sivistyneitä, hyväkäytöksisiä ja ne kohtelevat kaikkia ihmisiä ystävällisesti. Opettajat eivät leuhki palkallaan, asemallaan, autollaan tms.:lla.
Mitä rikkaampi mies sitä enemmän ja kauniimpia naisia on tarjolla. Rikkaat urheilijat esim. jääkiekkoilijat solmivat avioliiton monesti missien, mallien tai muiden kaunottarien kanssa.
Normaali käytös on nykyään aika kovaa valuuttaa, koska kaiken maailman sekopäitä piisaa.
Mies, jolla on hyvä asema ja paljon varallisuutta vetää naisia puoleensa.
Siis ei jumalauta mikä aloitus. Miten saa parhaiten pillua. Ehkä tuo on juuri se syy miksi sitä ei saa.
Ei nainen ole pelkkä reikä.
Suhteessa nainen arvostaa sitä että häntä kuunnellaan ne harvat kerrat kun puhuu, ja että häntä kunnioitetaan. Se kuuluisa tasa-arvo. Se on avain, moni mies ei vain kykene siihen. Liika itsekkyys omahyväisyys ei pitkälle kanna.