Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhempasi teinimäinen 40-50 vuotias?

Vierailija
09.08.2023 |

Ja miten olet selvinnyt sen asian kanssa? Onko vanhemman seurustelukin teinimäistä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun 83-vuotias.

Vierailija
2/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen itse teinimäinen 4-kymppinen. Pukeudun bändipaitoihin ja rokki soi. Tai hevi.

Vierailija
4/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuori olet, jos vanhempasikin on noin nuoria 😄 t. 3-kymppinen

Vierailija
5/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 v, mä 44 ja lapsi 22, ei meistä kukaan ole teini.

Vierailija
6/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köh. Kysyjä on 44 ja vanhempi 70++. Epäilen että mun ikäiset on teinimäisiä. :D

Vierailija
7/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ne on yli 70 ja minä olen yli 40v

Vierailija
8/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuolleet jo vuosia sitten.

Vierailija
9/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska vanhempani palkka on niin teinimäisen pieni, että se pakoittaa elämään ja näyttämään viikkorahabudjetilla. Tästä syystä vanhempamme ei ole naimisissa, koska häät maksaa liikaa ja sormukset sun muut. Palkat menee heillä vuokraan ja laskuihin ja mitään ei jää säästöön.

Kiitos ahneet työnantajat että minullakin on koko ajan nälkä.

Vierailija
10/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On 78v.

Vierailija
11/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on sellainen kuin haluaa.Siihen ei onneksi tarvitse lupaa. Mistä nämä ikuiset kategorioinnit? Saako olla sellaiset hiukset, tällaiset vaatteet ,puhua tuolla lailla jne jne

Keskittykää niihin omiin valintoihinne.

Vierailija
12/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on sellainen kuin haluaa.Siihen ei onneksi tarvitse lupaa. Mistä nämä ikuiset kategorioinnit? Saako olla sellaiset hiukset, tällaiset vaatteet ,puhua tuolla lailla jne jne

Jotkut seurustelevat kumppaninsa kanssa teinimäisesti tai kaksikymppismäisesti?

Vierailija
13/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin,no se on heidän onnensa.On sitä pahempiakin asioita maailmassa.

Kaikkihan venyttävät naamaansa korvien taakse näyttääkseen nuoremmalta joten, so what.

Vierailija
14/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin,no se on heidän onnensa.On sitä pahempiakin asioita maailmassa.

Kaikkihan venyttävät naamaansa korvien taakse näyttääkseen nuoremmalta joten, so what.

Lapset ihmettelevät kun kumppanit vaihtuvat tai sitten kuherrellaan teinimäisesti sohvalla.

Vierailija
15/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tähän asti ihan fiksusti käyttäytyneessä vanhemmassani on alkanut seitsemänkympin korvilla näkymään ihme kiukuttelua. ärsyttävää.

Vierailija
16/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vähän mietin, miten ap olettaa saavansa vastauksia tällä palstalla tuollaiseen aloitukseen. Kuulun äitinä tuohon ikähaarukkaan, eikä kriittisesti tarkasteltuna paljoa muu ole kasvanut sitten teinivuosieni kuin ahterin ympärysmitta, ellei mukavuudenhalua lasketa. Lapsi, jonka siis sain nuorempana kuin ensisynnyttäjien keski-ikä on, on nyt yläkoululainen. Kyllä ne meidän teinimäisten keski-ikäisten vanhempien jälkikasvu jossain ihan muualla pyörii kuin AVllä.

Osittain teinini selviää oikein hyvin teinimäisyyteni kanssa, kun muistan millaista on olla teini, välillä vähän huonommin mennyt, onneksi ei kertaa-paria useammin vuodessa. Sitä en tiedä miten sitten aikuiseksi ikänsä puolesta päästyään käsittelee sen, kuinka taannuin takaisin teiniksi eli lakkasin esittämästä aikuisempaa kuin olenkaan kun hän lopulta oli tarpeeksi vanha. Kunhan on toiset 15 vuotta elänyt, niin selviää olisiko pitänyt jatkaa sitä esittämistä ja itsensä kieltämistä omassa kodissani pidempäänkin. Toistaiseksi olen saanut lähinnä kehuja lapselta että meidät tuntevilta aikuisilta.

Vierailija
17/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan olleet. Äiti oli uskovainen kansankynttilä ja isä jäykkäselkäinen upseeri. Sen sijaan minä olen lapsiaikuisen prototyyppi ja niin on vaimonikin.

Vierailija
18/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yli 70. minäkin yli 50

Vierailija
19/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinimäisesti käyttäytyvä vanhempi on turvaton vanhempi lapselle. Pitää olla henkisesti vakaa kuin peruskallio. Turvallisuuden tunne pitää lähteä itsestä ei toisista. Lapsiin ei saa vaikuttaa sillä tavalla että mallioppivat sairaita tapoja.

Vierailija
20/30 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta olen itse teinimäinen 4-kymppinen. Pukeudun bändipaitoihin ja rokki soi. Tai hevi.

Ei tuo ole teinimäistä vaan nimenomaan keski-ikäisten tyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä