Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään anoppia tai omaa äitiä joka ei tee kaikkee

Vierailija
17.12.2006 |

itse vaan ostaa esimerkiksi laatikot ja leivonnaiset? Meillä anoppi ja minun äiti tekee kaiken itse ja montaa sorttia. Olen jo miettinyt et minusta ei taida olla samaan kun aika heistä jättää, pelkään jo vähän mitä miniät musta ajattelee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmälle" pätee yhä nykypäivänäkin...

Vierailija
2/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi ostaa kaiken kaupasta, mun äiti taas tekee kaiken itse. Ja ihan hyvät joulut on ollut kumpainenkin. Anopilla vähemmän stressiä kuin omalla äidillä.



Itse teen laatikot sun muut itse, mutta jos alkaa ahdistaa jonain päivänä, ostan kaupasta. Mitäpä tuota murhehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänellä silti palava, aina ja joka asiasta.

Vierailija
4/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nykyään ei palveluskuntaa ole, äiti ostaa ruoat kaupasta. Niin kuin minäkin.

Vierailija
5/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joudun käymään kaupoissa joulunaikoihin.

Vierailija
6/6 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia ei olekaan, mutta äitini ostaa suuren osan jouluruuista valmiina. Tosin ei mitään saarioisten sontaa, vaan kauppahallista, konditorioista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme