Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen gallup: nainen, pidätkö anaaliyhdynnästä?

Vierailija
09.08.2023 |

Nyt selvitetään, pitääkö tuo toisessa keskustelussa esitetty "10% naisista pitää anaaliyhdynnästä" paikkaansa.

Rehellinen gallup: nainen, pidätkö anaaliyhdynnästä?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee melkein samaan prosenttiin tämän Lavalife kyselyn kanssa:

The dating website Lavalife recently polled 20,083 members in its "Intimates" section. Thirty-five percent of female respondents claimed to enjoy anal sex. "It's a myth that every straight man wants it and the women who give it up do just that," says Tristan Taormino, author of The Ultimate Guide to Anal Sex for Women.

Eli peppumiehillä on toivoa...

Prosentitkin aika samanlaiset.

Tunnen kuin homohuutelijoiden suonet pullistuvat aivan väärässä päässä.

Vierailija
22/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun oppisi tunnistamaan päältäpäin naisen, joka tykkää peppuseksistä.

Osaisikohan AI... Vaikka Chat GTP löytää piirteet jotka yhdistävät peppuseksistä pitäviä naisia.

Ei tarvitsisi kysyä: "Anteeksi hyvä neiti/rouva pidättekö te mahdollisesti anaaliyhdynnästä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun oppisi tunnistamaan päältäpäin naisen, joka tykkää peppuseksistä.

Osaisikohan AI... Vaikka Chat GTP löytää piirteet jotka yhdistävät peppuseksistä pitäviä naisia.

Ei tarvitsisi kysyä: "Anteeksi hyvä neiti/rouva pidättekö te mahdollisesti anaaliyhdynnästä!"

En kyllä usko että löytyy mitään ulkoisia piirteitä, jotka yhdistäisivät anaaliseksistä tai jostain muista seksitavoista pitäviä. Esimerkiksi minun puoliso on ihan tavallinen, hiukan pyöreä, keski-ikäinen opettaja ja kahden lapsen perheenäiti. Ei ole mikään seksihurjastelija, mutta pitää anaaliseksistä, pyytää sitä yhtä usein kuin minäkin ja kaipaa välillä kunnon perspanoa, omien sanojensa mukaan.

Vierailija
24/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Se tunne kun on täysin miehen vallassa ja kun kipu ja nautinto sekoittuu saa minut täysin menettämään ajan ja paikan tajun. N40

Vierailija
25/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Se tunne kun on täysin miehen vallassa ja kun kipu ja nautinto sekoittuu saa minut täysin menettämään ajan ja paikan tajun. N40

Tyttöystävä kierähti itse kesken seksin mahalleen ja vaati nopeasti kalua pyllyynsä. Jos yritin uittaa sitä hitaasti sisään, tämä survaisi itse takapuoltaan rajusti ylös ja ulvahti kivusta kun kalu upposi sisään.

Koko peppuseksin ajan se voihki ja nyyhkytti sekä pyysi panemaan rajummin. Sai orgasmin tosi harvoin mutta silloin kun laukesi jännittyi ihan kaarelle ja sulkijalihakset supistelivat kalua vasten niin että jäin nalkkiin.

Yhden kerran onnistuin sitten olemaan niin hellä ettei tämä voihkinut yhtään. Sen sijaan tyttöystävä oli aivan nyrpeä ja valitti kun se ei sattunut yhtään eikä hän tuollaisesta kiihotu.

Että jaaha.

Vierailija
26/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeiltiin poikaystävän pyynnöstä. Ei ollut kummallekaan mitenkään erityinen juttu, luulen. Ei ole vahvoja tunteita puolesta eikä vastaan, anaalileikit ovat mielestäni aika meh. Kiihotun ihan muista asioista.

Vierailija
27/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan asian sivusta, vaikka olen mies....

PSA-koetta edelsi eturauhasen tutkimus sormella tunnustellen. En montaa niin epämiellyttävää asiaa ole kokenut ja ei mahdu mielikuvitukseen, että joku (mies tai nainen)  antaisi sinne etusormea monta kertaa paksumpaa uloketta huvikseen antaa survoa.

Vierailija
28/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on useimmille inhokki-ykköänen

Vierailija
29/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pitää mutta se sattuu ihan liikaa.

Sama täällä. Ajatuksena se kiihottaa minua hulluna, mutta jostain syystä on itselle äärimmäisen kivulasta, vaikka olen kaikki vinkit yrittänyt käyttää rentoutumiseen. Luulen ettei vain ole itselle anatomisesti mahdollista.

Oletko saanut sinne kunnollisen pitkäkestoisen nuolennan ennen yhdyntäyritystä? Paras rentoutuskeino ja ainakin itseäni kiihottaa valtavasti. M41

Vierailija
30/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PSA-koetta edelsi eturauhasen tutkimus sormella tunnustellen. En montaa niin epämiellyttävää asiaa ole kokenut ja ei mahdu mielikuvitukseen, että joku (mies tai nainen)  antaisi sinne etusormea monta kertaa paksumpaa uloketta huvikseen antaa survoa.

Minun eturauhasen kokeili nuori vastavalmistunut naislääkäri, iloisesti hanskat kädessä liukkarilla.

Ei tuntunut ollenkaan pahalta, oikein hyvältä. Ja taisi lääkärikin huomata, etten pannut pahakseni. Hymyili siihen malliin.

Vierailija
31/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun eturauhasen kokeili nuori vastavalmistunut naislääkäri, iloisesti hanskat kädessä liukkarilla.

Ei tuntunut ollenkaan pahalta, oikein hyvältä. Ja taisi lääkärikin huomata, etten pannut pahakseni. Hymyili siihen malliin.

Mun pyllyni on tuseerattu useampaan kertaan, niin mies- kuin naislääkärinkin tekemänä, nuorten ja vanhojen. Millään kertaa ei ole mitään ongelmaa eikä epämukavuutta ollut, eikä myöskään nautinnon tunteita. Sama kuin olisi korvaan kurkistettu.

Ja juu, tykkään kyllä peppuhieronnasta ja toisinaan käyttelen tappiakin masturboidessa, mutta se on eri asia eri kontekstissa kun hyvältä tuntuu.

Vierailija
32/34 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
33/34 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei mun peppu neisyyttä saanut.

Peppu neitsyyden sai ekat vieraat miehet.

Ja sain heiltä neitsyyden.

Olin kahdelle nuorelle miehelle ensimmäinen pillu,ja miehet oli minulle ekat vieraat miehet ja eka kimppa.

Kun olin ratsastamassa ,mieheni oli yllättänyt toista nuorta miestä naimaan mua samalla pyllyyn.

Kun tunsin rasvaisen sormen pyllyssäni niin kiljuin että ei pyllyyn ei pyllyyn.

Eihän mua kuunneltu ,vaan mies tuli selkääni ja piti mua paikallaan. Oma mies ohjasi vieraan kullin pyllyyni,ei se sinne helposti mennyt vaan pylly teki kahdeksikkoa.

Mutta sinne se meni,hävetti ja nolotti,mutta sitten.. antauduin nautinnolle jota en tiennyt olevan edes. Orkku vyöryi yli ,ja toinen ja kolmas. Menin puoliksi tainnoksiin ja kaverit naivat minua vuoro tahtiin.

Vierailija
34/34 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vuosia sitten kymmenisen vuotta itseäni vanhemman tyylikkään rouvan. Ennen pitkää päädyimme sänkyyn. Lady vaan ei orkkua tahtonut saada. Muuten kyllä oli mukavaa yhdessä.

Aikani lämmiteltyäni ja houkuteltuani pääsin pyllyyn. Seurauksena yllättävä ja raju orkku. Daami oli itsekin yllättynyt ja vähän nolo. Sanoi ettei osannut enää odottaa tällaista reaktiota. Oli silloin n 40-43

Jatkoimme seurustelua harvakseen pari vuotta koska asuimme eri paikkakunnilla. Paras partneri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä