Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen välistä

Vierailija
09.08.2023 |

Tässä tuli ihana muisto mieleen. Olen 50+ nainen,olen pienikokoinen,rinnat elämää nähneet,mutta edelleen tosi herkät. Saunottiin hyvän ystävän kanssa pitkän kaavan mukaan,sidukkaa ja konjakkia janoon. Juteltiin,naurettiin kaikesta. Ystäväni rehevä nainen,isot rinnat ja naisen kokoinen. Siinä ystäväni rupesi yht äkkiä juttelemaan kun hän oli seonnut melkein alaikäiseen poikaan. Pojalla oli ollut järjettömän kokoinen kulli,hän hyvin tarkasti selosti koko tarinan,oli aikas kiihottavaa kuunnella. Katselin ystävääni ja naurahdin että sun nännis on kovana,ystäväni on aikas rempseä suustaan,katos vaan,tissit muisti pojan kullin. Mentiin pukuhuoneeseen ja ystävä silitti mua pyllystä ja sanoi että oot sää pieni nainen. Jotenkin säpsähdin kommentista,yhr äkkiä hän käänsi minut ja suuteli hellästi,kuin olisin saanut sähköiskun. Ystävä katsoi suoraan silmiini,ja laski kätensä rinnalleni,tunsin kuinka nänni kovettui,ystävä sanoi,ootko tuhmeliini kun näköjään tykkäät tästä. Huomasin että rupesin kostumaan,kiihottava tilanne.Hän hoki kokoajan oot sä pieni tyttö.Varoittamatta vei sormen häpyni päälle,varoen hipaisi pilluani,ja kuiskasi,sä oot ihan märkä rakas. Meinasin laueta siihen paikkaan. Sitten ystävä komensi että nyt saunaan,tärisevin jaloin kävelin saunaan ja katselin ystävääni uusin silmin 🥰🥰

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina mukavaa kun ystävistä avautuu uusia puolia, niinkuin nyt: alapuoli

Vierailija
2/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen stoori, ja ei tietenkään kahdella kädellä kirjoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean talon touhuja.

Vierailija
4/4 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissani toivon, että tämän kirjoittaja on oikeasti nainen.

Sen jälkeen totean, että olen uskomattoman kateellinen. Olisipa minulla tuollainen ystävätär. Käyn ihan kuumana jo ajatukselle. Kyllä lähti ajatukset villiin laukkaan.

Toinen pienirintainen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän