Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bukkake

Bukka-keke
09.08.2023 |

Onko ryhmässä tyttöjä tai pokia, jotka ovat keskenään järjestäneet itselleen/toisilleen ihoa kosteuttavan bukkake-tuokion ? Kuinka pitkään annoit nesteiden imeytyä ? Oliko mukana pis-pis vai yksinomaan valkoista kuningaslinimenttiä ? Mihin sait annostelun ? Miten tautien torjunta toteutuu ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 'huppeli-bukkake' on tullut tehtyä. Monen päivän purjehduksen päätteeksi rantauduimme Karlskronaan, siellä sitten rohkenin kostean ja pitkäksi venyneen ns viinilounaan' jälkeen miesten mukana saunaan. Olin siis ainoa nainen reissulla ja mieheni aluksen kippari. Läsnäoloni kai vähän innoittu miehistöä ja muutama erektio vilahti jo lauteilla. Pesuapua oli tarjolla yllinkyllin ja lopulla sitten oli tollasta. Mieheltäni otin suihin muitten nähden ja loput heeboista runkkasivat päälleni siinä samalla. Aika kiihottavaa, aamulla ei niinkään mieltäylentävä muisto

Vierailija
2/7 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Ilveksessä Tampereella viikonloppuna jos huvittaa roiskia ukkomiehen naamalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi 'huppeli-bukkake' on tullut tehtyä. Monen päivän purjehduksen päätteeksi rantauduimme Karlskronaan, siellä sitten rohkenin kostean ja pitkäksi venyneen ns viinilounaan' jälkeen miesten mukana saunaan. Olin siis ainoa nainen reissulla ja mieheni aluksen kippari. Läsnäoloni kai vähän innoittu miehistöä ja muutama erektio vilahti jo lauteilla. Pesuapua oli tarjolla yllinkyllin ja lopulla sitten oli tollasta. Mieheltäni otin suihin muitten nähden ja loput heeboista runkkasivat päälleni siinä samalla. Aika kiihottavaa, aamulla ei niinkään mieltäylentävä muisto

Hauska tarina. Kuinka suuri oli miehistö?

Vierailija
4/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermasuihkut kasvoille olisivat virkistäviä. Hetken antaa imeytyä sitten pyyhkii sormella ja nuolaisee sormenpäät. Nam

Vierailija
5/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli Ilveksessä Tampereella viikonloppuna jos huvittaa roiskia ukkomiehen naamalle!

Onpa Tampereella paljon homoilua ensi viikonloppuna.

Vierailija
6/7 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tuon jutun kirjoittanut, mukana oli lisäkseni oma mies ja neljä muuta miehistön jäsentä.

Vierailija
7/7 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tuon jutun kirjoittanut, mukana oli lisäkseni oma mies ja neljä muuta miehistön jäsentä.

Tuosta ei pidä missään nimessä potea huonoa omaatuntoa. Pitäisi itsekin olla useammin painolastina veneessä, varsinkin jos lastia pääsee keventämään maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme