2 asiaa mitkä vaikuttavat heti ja poissulkevat masennusta
Lopettakaa valtamedian jutuissä pörrääminen ja tällä palstalla istuminen aamusta iltaan. Jos haluatte paremman olon niin käykää oikeasti kävelyllä tai edes vähän ulkona tekemässä jotain.
Jos ensimmäinen asia mitä tekee aamulla kun herää on se että tulee tälle palstalle ja avaa kaikki valtamedian pelottelut, niin se ei ole mikään ihme että on huono olla.
Itse voi vaikuttaa paljon. Elämä on valintoja täynnä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Silloin köyhien kyykyttäminen pitäisi lopettaa, etteivät joudu päivystämään kyykyttäjien uusimpia juonenkäänteitä vähän väliä.
"Köyhyys" ei ole mikään syy olla netissä ja valtamedian pauloissa 24/7, tyhmä. Kokeile uudestaan jolla cope miten olet masentunut neljän seinän sisällä koko päivän tekemättä mitään mutta netissä olo. Niin säälittävää, oikeasti.
1. Lopeta alkoholinkäyttö. 2. Harrasta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Lopeta alkoholinkäyttö. 2. Harrasta liikuntaa.
En käytä alkoholia ollenkaan. Olen niin masentunut, etten pysty lähtemään ulos. En avaa aamulla ensimmäiseksi tätä palstaa.
Vaikea uskoa, että vielä tänä aikana, jolloin asiasta on valistettu niin paljon, on ihmisiä, jotka sanovat masentuneelle, että otapa itseäsi niskasta kiinni ja lähde reippailemaan. Kärsin kroonistuneesta vaikeasta masennuksesta. Olen henkisesti ja fyysisesti kuin halvaantunut.
Silloin köyhien kyykyttäminen pitäisi lopettaa, etteivät joudu päivystämään kyykyttäjien uusimpia juonenkäänteitä vähän väliä.