Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lähtisit mieluiten matkalle? Jos rahalla tms ei väliä?

Vierailija
08.08.2023 |

Eli jos ei tarvisi miettiä rahaa tms arkisia hankaluuksia, niin mihin paikkaan lähtisit mieluiten lomalle? Mikä on ns. unelmien matkakohteesi ja miksi? Vain yhden saa valita.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päätös pitäisi tehdä tältä istumalta, lähtisin Kanadaan. Minulla on siellä sukulaisia, joita en ole tavannut, mutta netin kautta vähän pidämme yhteyttä ( lisäksi tämä isotätini on hyvin iäkäs, joten haluaisin mennä pian). 

Lisäksi tahtoisin käydä Prinssi Edwardin saarella, Cavendishin kaupungissa, koska olen aina kovasti rakastanut Anna-kirjoja. 

itse en ole ollut kuin Quebecissä ja Montrealissa, mutta on hieno maa, suosittelen.

Vierailija
42/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian koluaisin päästä päähän. Asuisinkin muutamia kuukausia kerrallaan eri maakunnissa. Koska ruoka, kulttuuri, kieli.
New york ja Seattle - niihin tekisin lomamatkan.

Molemmissa käynyt, suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelisin Tyynenmeren rantoja ja saaria, jos olisi aikaa ja rahaa. Jos vain yksi paikka pitäisi sanoa varmaan Galapagossaaret.

Vierailija
44/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin Kroatiaan, jos rahalla ei väliä niin, joku rauhallisempi paikka vuorinäkymällä ja oma uimalaituri kirkkaaseen mereen.

Vierailija
45/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n road trip niin että tulisi käytyä läpi kaikki osavaltiot ja osa matkasta esim. rautatein, osa Greyhoundilla, lentäen, Mississippiä jokialuksella jne. mahdollisimman paljon vaihtelua

Vierailija
46/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pysyttelen mieluiten nykyään. Veikkaan, että suuri osa kaukomatkaajista ei edes ole käynyt esimerkiksi Lapissa tai kotikaupunkinsa museoissa.

Vierailija
47/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jenkeissä lähes joka vuosi ja se on aina vaan uudestaan mun unelmakohde. Voisin matkustella koko loppuelämäni vain jenkeissä eikä haittais yhtään. Harmi vaan kun on niin kallis niin teen sitten yhden kalliin reissun sinne/vuosi ja pari halvempaa reissua euroopassa.

Vierailija
48/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäisin kaikki brittien kaupungit ja koluaisin maaseutujen pikkukylät.

Vierailija
49/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolaan menisin.

Vierailija
50/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn jenkeissä lähes joka vuosi ja se on aina vaan uudestaan mun unelmakohde. Voisin matkustella koko loppuelämäni vain jenkeissä eikä haittais yhtään. Harmi vaan kun on niin kallis niin teen sitten yhden kalliin reissun sinne/vuosi ja pari halvempaa reissua euroopassa.

Paljonko sulla on budjetti per yksi jenkkimatka? Itsellä haaveissa ensi kesänä päästä ja sitä varten tavoitteena 5K säästöt siihen mennessä niin mahtaako riittää vai jääkö myös :D

Vierailija
51/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlantiin menisin.

Vierailija
52/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin, köyhille on sitten nämä edullisemmat kaukomaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi