Mihin lähtisit mieluiten matkalle? Jos rahalla tms ei väliä?
Eli jos ei tarvisi miettiä rahaa tms arkisia hankaluuksia, niin mihin paikkaan lähtisit mieluiten lomalle? Mikä on ns. unelmien matkakohteesi ja miksi? Vain yhden saa valita.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Italian koluaisin päästä päähän. Asuisinkin muutamia kuukausia kerrallaan eri maakunnissa. Koska ruoka, kulttuuri, kieli.
New york ja Seattle - niihin tekisin lomamatkan.
Molemmissa käynyt, suosittelen.
Kiertelisin Tyynenmeren rantoja ja saaria, jos olisi aikaa ja rahaa. Jos vain yksi paikka pitäisi sanoa varmaan Galapagossaaret.
Lähtisin Kroatiaan, jos rahalla ei väliä niin, joku rauhallisempi paikka vuorinäkymällä ja oma uimalaituri kirkkaaseen mereen.
USA:n road trip niin että tulisi käytyä läpi kaikki osavaltiot ja osa matkasta esim. rautatein, osa Greyhoundilla, lentäen, Mississippiä jokialuksella jne. mahdollisimman paljon vaihtelua
Suomessa pysyttelen mieluiten nykyään. Veikkaan, että suuri osa kaukomatkaajista ei edes ole käynyt esimerkiksi Lapissa tai kotikaupunkinsa museoissa.
Käyn jenkeissä lähes joka vuosi ja se on aina vaan uudestaan mun unelmakohde. Voisin matkustella koko loppuelämäni vain jenkeissä eikä haittais yhtään. Harmi vaan kun on niin kallis niin teen sitten yhden kalliin reissun sinne/vuosi ja pari halvempaa reissua euroopassa.
Kiertäisin kaikki brittien kaupungit ja koluaisin maaseutujen pikkukylät.
Vierailija kirjoitti:
Käyn jenkeissä lähes joka vuosi ja se on aina vaan uudestaan mun unelmakohde. Voisin matkustella koko loppuelämäni vain jenkeissä eikä haittais yhtään. Harmi vaan kun on niin kallis niin teen sitten yhden kalliin reissun sinne/vuosi ja pari halvempaa reissua euroopassa.
Paljonko sulla on budjetti per yksi jenkkimatka? Itsellä haaveissa ensi kesänä päästä ja sitä varten tavoitteena 5K säästöt siihen mennessä niin mahtaako riittää vai jääkö myös :D
Lappiin, köyhille on sitten nämä edullisemmat kaukomaat.
itse en ole ollut kuin Quebecissä ja Montrealissa, mutta on hieno maa, suosittelen.