Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lähtisit mieluiten matkalle? Jos rahalla tms ei väliä?

Vierailija
08.08.2023 |

Eli jos ei tarvisi miettiä rahaa tms arkisia hankaluuksia, niin mihin paikkaan lähtisit mieluiten lomalle? Mikä on ns. unelmien matkakohteesi ja miksi? Vain yhden saa valita.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibien och Atlantens fem vackraste öar 

1. Bermuda

2. St Vincent och Grenadinerna 

3. Aruba 

4. Caymanöarna

5. Turks- och Caicosöarna

Vierailija
22/52 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karibien och Atlantens fem vackraste öar 

1. Bermuda

2. St Vincent och Grenadinerna 

3. Aruba 

4. Caymanöarna

5. Turks- och Caicosöarna

Mitä eroa noissa on? Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki. Samat palmut, hiekkarannat ja meri kaikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahasta kiinni, on muita syitä, miksi en voi matkustaa Englantiin. Sinne Järviseudulle menisin vaikka heti, jos vaan voisin. Ajatuksissani siellä olen ystävän luona lähes päivittäin.

Vierailija
24/52 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion Karhupuistoon juomaan Sorbusta Arskan ja Reiskan kaa. Tai Etelänavalle ainakin siksi aikaa kun täällä on kesä ja kesätapahtumat vaanivat joka kulman takana.

Vierailija
25/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin tropiikkiin missä on lämmin ympärivuoden. Esim. Havaiji.

Vierailija
26/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähtee rukalle laskettelee. Olin viime talvenakin. 

Vierailija
27/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt Kuubassa, menisin uudelleen. Ihmiset mukavia, rannat ihania, hyvä tunnelma.

Vierailija
28/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mongoliaan

Vierailija
29/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään koska en pidä matkustamisesta yhtään.

Vierailija
30/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti lähtisin johonkin pohjoiseen luontokohteisiin, mutta tällä kertaa valitsisin jonkun hyvän hotellin jostain Välimeren rauhallisesta turistikohteesta. Olen kuullut, että esim. Puerto de la Crutz olisi tällainen pieni ja rauhallinen.

Tämä ihan vain sen takia, että olen ensimmäistä kertaa elämässäni ihastunut ja haluaisin viettää ihastukseni kanssa viikon niin, että itse kohde ei loisi niin paljon tutustumispaineita, vaan voisimme vain keskittyä toisiimme. Muut syyt kuin raha estää toteuttamasta tätä lomahaavetta.

Vierailija
31/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vancouver Island voisi olla kiva nähdä, leffojen ja sarjojen perusteella kaunista.

Japanin hanami ja kuumat kylvyt

Karibian saarille sukuloimaan vielä kerran.

Portugalin viinireitile

Englantilaiset puutarhatkin vielä näkemättä, sain synttärilahjaksi matkan korona aikaan muttei olla ehditty kun muutettiin osittain Italiaan

Vierailija
32/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Bora Bora, Tahiti, Vanuatu tms. on aina kiinnostanut, mutta ei ole ollut oikein varaa tuollaiseen. Jos tavallisemmasta paikasta puhutaan, niin Japani on sellainen. Toisaalta eipä ole koskaan ollut kaveria joka matkalle lähtisi mukaan.

Vierailija
33/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on käyty 1 kerta. Samoin Usa.Jäljellä on Chile Valbaraiso. Miten tuo oikein kirjotetaan Valbaraiso? Satama kapunki.Kuolut merimies veljeni rakasti kaupunkia,vietti siellä joka vuosi lomansa eläesään..Syy kaupunki jäi sydämeeni.

Vierailija
34/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen Seelantiin! Olen kaksi kertaa ollut. Ihana maa.

Vierailija
35/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbadokselle. Olen siellä kahdesti käynyt 90--luvun alussa teininä ja olisi ihana päästä vielä kerran.

Vierailija
36/52 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä Pohjois- Koreassa, ihan oikeasti. Olisi vähän erilainen matkakokemus.

Vierailija
37/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin toiselle planeetalle, jossa ihmisiä arvostetaan, eikä käytetä kuin sukkia ja heitetä pois kun hajoaa.

Vierailija
38/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani ehdottomasti. Kävin Tokiossa ja seuraavaksi haluaisin Kiotoon ja nähdä enemmän luontoa suurkaupunkien ulkopuolella, samalla voisi käydä myös etelä-Koreassa. 

Vierailija
39/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätös pitäisi tehdä tältä istumalta, lähtisin Kanadaan. Minulla on siellä sukulaisia, joita en ole tavannut, mutta netin kautta vähän pidämme yhteyttä ( lisäksi tämä isotätini on hyvin iäkäs, joten haluaisin mennä pian). 

Lisäksi tahtoisin käydä Prinssi Edwardin saarella, Cavendishin kaupungissa, koska olen aina kovasti rakastanut Anna-kirjoja. 

Vierailija
40/52 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkaan safarille kun joskus pääsisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän