Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaako joku n 15veelle jo " omankodintavaraa" joululahjaksi?

Vierailija
17.12.2006 |

siis sellaista mitä tarvitsee sit kun muuttaa kotoa pois? Ostin pojalle tänään muumimukin ja päätin niitä kerätä (12kpl), en tiedä tykkääkö hän niistä, tuskin....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää vaikka Arabian 24H sarjaa tms....

Vierailija
2/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kenties halunnut tytön?

Hanki jotain mitä poika osaa arvostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 2 poikaa ja 2 tyttöä ettei silleen väliä.

Vierailija
4/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden kotona asuu. Ei sitä todellakaan mitkään astiat ihan tosi kiinnosta! (Poikia harvoin kiinnostaa vielä sen oman ensikodinkaan aikaan)...Kyllä lahja pitäisi ostaa aina nimenomaan SAAJAN kiinnostus/halut mielessä.

Vierailija
5/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hänelle olin tavallaan ostanut valmiiksi jo. Hän ainakin tykkää.

ap

Vierailija
6/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lakanat, matto...pojallekkin.

Vierailija
7/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat kyllä ainakin siinä vaiheessa iloisia jos " kapioita" on vähän kerääntynyt.

Jotain kivaa sarjaa keräämään vähän niinkuin muiden lahjojen varjossa ja kas kummaa, astiasto on valmiina kun poika muuttaa kotoa.

Se muutto kun saattaa tapahtua jo muutaman vuoden kuluttua.

eikä sitten tarvitse ottaa kotoa laatikoista niitä kaikkia parittomia ruokailuvälineitä ja vähän kolhiintuneita astioita kun omat astiat ovat odottamassa käyttäjäänsä.

Vierailija
8/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvinnut kahdeksantoistavuotiaana omaan kotiin muuttaneena vähiä rahoja enää astioihin ja kattiloihin laittaa, mistä olin tosi tyytyväinen. Ja sain ainakin ihan hyvää tavaraa, enkä mitään Ikea-kamaa, jota muuten olisin itse joutunut ostamaan. Teinipoika ei ehkä nyt arvosta astiastoa, mutta ehkä sitten myöhemmin on kiitollinen? Tytölle alkaisin ainakin ehdottomasti keräämään jotain sarjaa jo teininä.

Vierailija
9/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki riippuu 15-vuotiaasta, mutta esimerkiksi minä muutin pois vanhempieni luota (toiselle paikkakunnalle) 15-vuotiaana.

Vierailija
10/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ehkä vähän myöhemmin, jos armeijan käyvät ensin. En ymmärrä näitä tyyppejä, jotka vielä parikymppisinä (siis jo 21, 22-vuotiaina ja vanhempinakin majailevat lapsuudenkodissaan, kun se eläminen omillaan olisi niin kallista ja on niin helppoa asua kotona). Itselläni on näitä muutama kaveripiirissä. Ihan kiva, että on läheiset suhteet vanhempiin, kun voi asua kotona, mutta on se musta vaan vähän outoa. Mä läksin kotoa lukion jälkeen, enkä sen takia että kotona oli jotenkin kauheaa, vaan halusin itsenäistyä ja saada oman kodin:)

Vierailija
11/11 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja. 18-vuotislahjassa on kaiverruskin ja päivämäärä. Niin että olisin keräyksen kannalla. Meidän pojallekin kummi keräsi 12 hopeista kahvilusikkaa alkaen ristiäisistä ja jatkuen syntymäpäivinä kunnes 12 oli täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä