Nyt soi Kotiteollisuus, kohta ehkä Pantera tai Death-Angel
Anteeksi, että pidän rankasta musiikista, olen kai kuitenkin romantikko ja ikisinkku.
Kommentit (26)
Mäkin pidän Kotiteollisuudesta ja olen romantikko, iät ja ajat naimisissa ollut täti-ihminen. Melodinen ränttätänttä osuu suoraan sieluun, ikisuosikkina varmaan Yö päivää keinuttaa, tai Satu paikoista, tai Tuonelan koivut. Uudesta tuotannosta en välitä.
Ei Death Angelia kirjoiteta väliviivan kanssa.
Ihan hyviä bändejä, mutta eihän tuo nyt mitään kovin rankkaa musaa ole. Kotiteollisuus ja Pantera soi radiossa harva se päivä, Death Angel kyllä harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on pelkkää paskaa.
Paskantaminen on mun musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on pelkkää paskaa.
Paskantaminen on mun musiikkia.
Hevi on paskimillaankin parasta.
Kotiteollisuus on suomen surkein bändi jos 69 eyes paskaa ei lasketa
Täällä soi parhaillaan Cannibal Corpse. En ole tippaakaan romantikko. Olen naimisissa.
90-luvulla pitkätukkana kun en tiennyt vielä panterasta mitään hypistelin anttilan toptenissä cd-levyä missä äijä saa turpaansa kansikuvassa,mietin että tämä voisi olla kovaa kamaa, ja olihan se.
Kuuntele subbarilla Infectious Jelqing - D.W.S löytyy spotifysta. Sinä ja naapurit tykkää. Subbari täysille!
Miula soi Lords of the Opium Church
Miehen perse kyntää maata ja nenä viistää taivasta
Omistaa maailman vaikka nimen sai vasta
Tukka on takana, sikari palaa
Salkku on puolillaan Euroopan rahaa
Katselee kotitalon nurkkaan pimeään
Muistelee unohtunutta nimeään
Kuuntelin Kotiteollisuutta ala-asteella. Hynynen opetti minut runoilemaan
Kotiteollisuutta on hyvä kuunnella säännöllisesti. Se pitää jalat maassa. Tajuaa, että samassa loskapaskassa muutkin kulkee. Ei ole parempaa ja huonompaa keliä, vaan kaikille on sama keli.
Tämä on tasa-arvon maa. Kurjuus jakaantuu epätasaisesti, mutta sitä riittää kuitenkin kaikille.
Soita Panteralta koko Far Beyond Driven -albumi.