Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikat->urkkatoppi

Vierailija
08.08.2023 |

Valittaako teidän miehet jos käytätte rintsikoiden sijasta urkkatoppia? Mulla aika isot tissit ja oon pitänyt pelkkiä urkkia varmaan viisi vuotta.

Minä en suostu enää rintsikoita käyttämään, vaikka kuinka miehen mielestä ne olisi seksymmät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkka🤢

Vierailija
2/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä miehesi kanssa erimieltä. Avovaimolla on myös isot rinnat ja mielestäni urkkatoppia saisi käyttää enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kyllä ne urheilurintsikat voi näyttää kanssa tosi hyvältä jos ei oo kulahtaneet. Jos mulla olis mies niin varmaan häntä varten pitäisin kaapissa varalta jotain seksikkäämpiä myös. Mut ei oo pakko jos ei haluu :)

N

Vierailija
4/10 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita, yrittää joskus saada minut ulos ilman toppiakin, pervo...

5/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo käyttää sellaisia vaatteita kun tykkää, oli sitten liiveistä tai pikkareista kyse.

Vierailija
6/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkka. Buuaahhh 😂 buuuaaah. Ei voi olla totta !!

Vierailija
7/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienehköt tissit oon vuosia käyttänyt kaarituettomia liivejä. Ne vaan on niin mukavia, ja istuu päälle hyvin. Nykyään niitä on jo paljon saatavilla. Sais kyllä olla myös seksikkäämpiä, ne näyttää aika lailla urheilutopeilta. Semmoiset pitsiset sitten taas on on olleet ihan epäsopivia, kun olen kokeillut. En tiedä mitä miehet niistä käyttämistäni ajattelee. Mutta mielelläni hankkisin eroottisempiakin jos niitä jostain saisi.

Vierailija
8/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään, jos käyttää urheiluun tarkoitettuja vaatteita muuten kuin urheilussa, on liian mukavuudenhaluinen ja antaa laiskan kuvan.

Vierailija
9/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienehköt tissit oon vuosia käyttänyt kaarituettomia liivejä. Ne vaan on niin mukavia, ja istuu päälle hyvin. Nykyään niitä on jo paljon saatavilla. Sais kyllä olla myös seksikkäämpiä, ne näyttää aika lailla urheilutopeilta. Semmoiset pitsiset sitten taas on on olleet ihan epäsopivia, kun olen kokeillut. En tiedä mitä miehet niistä käyttämistäni ajattelee. Mutta mielelläni hankkisin eroottisempiakin jos niitä jostain saisi.

Mun mielestä niitä on myös ihan seksikkään näköisiä, jotka ei näytä urheiluliiveiltä. Mutta totta, usein ne on sellaisia pitsisiä. Itse tykkään :) Teininä mun mielestä kaikki vähääkään hyvännäköiset liivit oli vaan ja ainoastaan isommassa kokoluokassa, nyt mun mielestä täysin päinvastoin.

Vierailija
10/10 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean talon kanta asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi