Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että teen virheitä töissä.

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitin uudessa työssä toukokuussa. Pelkään jatkuvasti tekeväni virheitä. Tänäänkin pomo kävi jotain listaa läpi ja löysi virheen jonka selvittämiseen ja korjaamiseen meni häneltä useamman tunnin. Alkoi puheet kuulostaa siltä että virhe tehty meidän tiimissä. Ahdistuin ihan hirveesti ja lopulta kysyin olinko se minä joka sen virheen olin tehnyt. Vastaus oli sen verran kryptinen ettei saanut varmistusta olinko se minä vai kollega joka on jo lopettanut. Mietin asiaa loppupäivän ja edelleenkin se pyörii mielessä.
Kysyin myös aiemmin toisessa yhteydessä olenko tehnyt virheitä, niin sain vastaukseksi ei mitään mainittavaa. Eli olen. Ja tuokin on jäänyt mieleen pyörimään.
Työpäivän jälkeen olen ihan rättiväsynyt kun yritän pinnistellä ja tehdä täydellistä jälkeä ja kamppailla ahdistuksen kanssa. Päätä särkee joka päivä ja koko kroppa on jumissa.
Miten päästä tästä pelosta eroon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehny paljo virheitä myös Henk kohtauksessa elämässä. Ja kärsin niistä.

Vierailija
22/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet aikuinen niin unohda se kympintyttö symdoorma sekä täydellisyyden tavoittelu ja hyväksy tosi asia että kaikki tekevät virheitä eikä kukaan ole täydellinen ei edes naiset vaikka te niin valehtelette ja tiedätte sen itsekin valehteluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiä mutta täydellisyyden tavoittelu on ihan normaalia. Ajan myötä oppii toimimaan niin, että osaa arvioida jos joku virhe ei ole kuolemanvakava. Sellaisia ei aina tarvitse erikseen etsiä korjaukseen, jos jälkeenpäin tajuaa mutta ei enää normaalikeinoin löydä tehdyistä töistä.

Jos pomo tai muu sitten löytää virheen, on hyvä perustella, ettei se ole kovin vakava.