Onko naisellasi dildo käytössä?
Miten yleistä on että naiset käyttää dildoa? Käyttävätkö he sitä yksin useimmiten, vai myös muiden kanssa tai vaikka suhteessa ollessaan?
Kyllä sen käytön voi ajatella hyvin vaikka ennen esileikkejä ja rakasteluhetkeä. En tiedä, onko se kovin tavallista, tai yleistä kaikilla naisilla? Entä muuttuuko naisenvagina tai seksi sillä touhutessa erilaiseksi.
Huomasin miten, vähän ehkä rohkeammaksi ja hauskemmaksi naiseni seksikäytös on muuttunut kun tuo asia vahingossa selvisi ja se on nyt tiedossa.
Miehille olisi hyvä asia tietää onko naisella dildo käytössä ja miten, oli sitten sinkkuna tai suhteessa.
Kommentit (15)
Olisi, mutta ei tykkää niistä. Pepputappi ja satisfyer ovat ainoat lelut mistä hän tykkää ja niitä käytetään yhdessä seksin aikana. Tietääkseni hän ei niitä yksin käytä.
On. Eri kokoisia ja näköisiä, aika kattava valikoima. Käyttelee yksin ja käytellään yhdessä. Ihana saada kesken työpäivän videoita kun lelut käytössä. :)
Voi kuule, varmaan kymmenen + muita leluja ihan tajuttomasti. En tiedä käyttääkö yksikseen, mutta yhdessä ainakin käytämme.
No eipä ole. Itse olen ap:n linjoilla että voisi tehdä hyvää vähän tutkia oman mukavuusalueen rajoja, mutta kun on päättänyt että ei halua minkäänlaisia leluja niin sitten ei halua. Seksistä tykkää kuitenkin, joten eipä siinä sinänsä valittamista.
M45 kirjoitti:
Olisi, mutta ei tykkää niistä. Pepputappi ja satisfyer ovat ainoat lelut mistä hän tykkää ja niitä käytetään yhdessä seksin aikana. Tietääkseni hän ei niitä yksin käytä.
Meillä on vähän sama. Ei vaan kuulemma kumikullista tykkää missään muodossa. Muita leluja sun muita päristimiä kyllä on vaikka muille jakais.
Tottakai on mukana seksissä, saa nainen takuuvarman tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole. Itse olen ap:n linjoilla että voisi tehdä hyvää vähän tutkia oman mukavuusalueen rajoja, mutta kun on päättänyt että ei halua minkäänlaisia leluja niin sitten ei halua. Seksistä tykkää kuitenkin, joten eipä siinä sinänsä valittamista.
Hyvä. Hyvä kuulla: hyvää on hyvä tutkia. Ihmisen, niin naisen kuin miehen. Hyvä niin.
on. en vain ole ikinä nähnyt sitä..
..käytössä? outoo ehkä. tai en tiedä miksi.. ihan ok näi.
Laukeava dildo https://hotlips.fi/p37459/laukeava-dildo-vaalea-28-cm on meillä saanut suosikin paikan toistaiseksi. Itse en ihan tajua sen nerokkuutta, mutta rouva tykkää ja silloin tykkään minäkin 😃
Ei ole mitään. Joskus seurustelu aikoina ostin dildon hänelle kun asuttiin eri paikkakunnilla. Suuttui asiasta ja roskikseen meni käyttämättömänä. Olisi silloin pitänyt ymmärtää tehdä johtopäätökset että, seuraava..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään. Joskus seurustelu aikoina ostin dildon hänelle kun asuttiin eri paikkakunnilla. Suuttui asiasta ja roskikseen meni käyttämättömänä. Olisi silloin pitänyt ymmärtää tehdä johtopäätökset että, seuraava..
Etkö ole vieläkään ymmärtänyt?
Ehdotin kerran tyttöystävälle että olis hottia nähdä kun tyydyttää itseään. Asutaan eri osoitteissa eikä ole salaisuus että tyydyttää usein. Mutta sano että tyydyttää aina dildolla ja mun kanssa on parempaakin saatavilla pilluun. Kai tuo pitää ottaa kohteliaisuutena.
Kai nyt jokainen ainakin kokeilee hommata sellaisen.
On. Itse ostanut vaimolle aina kaikki. Vuosien aikana haettu erinäköisiä ja kokoisia. Enimmäkseen itse tyydyttänyt niillä vaimoani suuseksiä antaessa, vaihtelun vuoksi. Joskus käytetään toisinaan taas menee pitkään ettei käytetä. Minulla ollut aina tärkeintä, että vaimoa seksi kiinnostaa ja saa orgasmeja, keinoista riippumatta.