Ihan oikeesti, kuinka kauan olet
pyörinyt av:lla?puhutaanko kuukausista vai jopa vuosista? entä kuinka monta kertaa viikossa/päivässä täällä käyt ja kuinka monta tuntia hyvää perheaikaa täällä tuhlaat?
Kommentit (13)
muistaakseni löysin tämän palstan odottaessani esikoistani, joka on nyt 3-v
Täähän on hyvää aivot narikkaan-viihdettä, ei tarvi avata telkkaria!
2003 aloin käymään satunnaisesti, ja muutama kk sitten joka päivä. Käyn täällä ehkä 2-3 kertaa päivässä, jos kone on auki. Joskus viivyn minuutin, joskus tunnin, riippuu mistä täällä keskustellaan. Yleensä lapset nukkuu kun oon täällä, mies on töissä. Miehen kotona ollessa tai lasten valveillaoloaikana en täällä käy, tai muuallakaan netissä (ehkä verkkopankissa).
Vierailija:
pyörinyt av:lla?puhutaanko kuukausista vai jopa vuosista? entä kuinka monta kertaa viikossa/päivässä täällä käyt ja kuinka monta tuntia hyvää perheaikaa täällä tuhlaat?
Joskus käyn monta kertaa päivässä ja jumitan koneelle. Ja joinain päivinä en aukaise konetta ollenkaan.
Mutta hyvä herätys oli tuo kyssäri, pitääpä vähentää entisestään täällä notkumista ja keskittyä perheeseen. Lapsi tosin on tällä hetkellä päikkäreillä.
2 ja puol vuotta olen täässä pyöriny ja käyn joka päivä lukemassa " parhaat palat"
joskus täällä menee koko lasten päiväuniaika ja vielä iltaakin, eli pahimmillaan 2-5 tuntia! (kamalaa!) :)
joinain päivinä käyn vain vilkaisemassa otsikot ja saatan käyttää jokusen minuutin jonkun ketjun lukaisemiseen.
ja sitten on aikoja, kun en käy ollenkaan. olen esim. nyt täällä ekan kerran kolmeen päivään.
seuraaminen jäi. Huomasin juuri etten kyllä ole menettänyt mitään, käynnissä oleva Lordi-ravintola -keskustelu vahvistaa käsitystä.
Pyörinnyt vuodesta 03. Yleensä istun koneella kahvikupposen kanssa kun olen saanut lapset päivä tai iltaunille.
Mä ihan oikeesti rentoudun ja tyhjennän pääni täällä. Ihanaa, on jos on meneillään joku " kuuma" keskustelu, josta ihmiset vetää herneita nenuunsa. Laitan provoksi jotai kauhiata ja seuraan reaktioita.
Palasin töihin ja roikuin tällä 8 h / pv, nyt käyn enää iltaisin kun vaihdoin mielekkäämpään työhön.
Hui, kuinka aika menee nopeasti, kun on kivaa ;)
Täällä keskusteltiin vähän kuin face to face eli nikeillä ja keskusteltiin ihan online. Eli ei näin että jokainen voi tehdä aloituksia anonyymisti.
t: 14
Sen todistaa jo tän palstan suuri suosio!
Ärsyttää tuommoiset mammmat jotka oikeesti vaan haluaisivat tasokasta keskustelua huonekasvin ominaisuuksista taikka rakkauden määrittelystä nykykirjallisuudessa.... my arse!
tosin yhtään perhehetkeä ei mene tämän takia